eerste ronde tweede kindje! wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Happy Mams, 1 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Wat fijn San dat jullie een mooi kloppend hartje hebben gezien :) Geniet ervan.
    Ik heb vandaag moeders voor moeders op bezoek gehad. Was wel een beetje vroeg, maar ze zei dat het volgende week misschien bij in zou schieten ivm de kerst. Dus ze is vandaag sl geweest. Een mooie positieve test en mag de 29e beginnen.
    Jackie, ik hoop zo dat je ook snel een postitieve test in handen hebt.
    Karlijntje, hoe is het met jou?
    Ik wil iedereen alvast hele fijne kerstdagen wensen.

2. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.616
    169
    63
    Goed beziggg

3. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Ik ben erg vroeg met testen maar zie duidelijk een tweede streep. Spannend! Hoop dat ie mooi gaat oplopen...

Bijgevoegde bestanden:

4. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    jackiest ja ik zie hem ook hoor zonder moeite!! gefeliciteerd meid!

san987 fijn van je goede echo lekker genieten!

Met mij gaat het met ups en downs. Het ene moment veel afleiding en dan is het wel ok maar als de afleiding weg is dan begint het...
    Voel me de hele tijd gewoon heel verdrietig en boos. Ik weet dat ik het nog niet 100% mag afschrijven maar mijn goede gevoel is zo weg en heb het idee dat ik nu zonder nut "zwanger" rond hobbel. Ben ook in mijn hoofd al aan het plannen wanneer ik me zou kunnen laten curetteren enzo. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook 5 weken in onzekerheid gezeten en mezelf toen iedere keer opgelapt en positief gebleven. En dat is toen ook negatief afgelopen. Nu kan ik het gewoon echt niet. Ben blij als het dinsdag is en ik de definitieve duidelijkheid heb dan kan ik weer verder..

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    heel veel sterkte dinsdag :( wat vreselijk die onzekerheid.

@jackie: gefeliciteerd!

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ san: fijn dat je een goede echo hebt gehad met een mooi kloppend hartje...geniet ervan!

@ sanne: leuk dat je de intake van mvm al hebt gehad! Top dat je er weer aan mee kan doen!

@ karlijntje: zal heel hard voor je duimen dat je dinsdag een mooie echo met een kloppend hartje en een gegroeid kindje hebt! Sterkte in deze onzekere tijd en een hele dikke knuffel!

@ jackie: gefeliciteerd!!!

Hier nog steeds een flinke ziekenboeg.... Mn oom is vandaag gelukkig ontslagen uit t zh, maar mijn opa en ml zn oma nog steeds niet :(
    Verder is mn binkie sinds vanmiddag ook ineens erg hangerig, snotterig en hoge koorts en ben zelf ook nog steeds niet fit, blegh!

7. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.616
    169
    63
    Engeltje wat naar zeg dat er zo veel ziek zijn. :( hoop dat ze snel opknappen dan.

Vandaag vroeg een vriendin van me of het financieel wel zo verstandig was om een tweede te nemen. Vond dat echt geen leuke vraag. Anders gaan we er toch ook niet voor. Ik heb het zowizo allemaal wel afgewogen. Denk dat een tweede erbij wel mee zou vallen. De meeste spullen hebben we al.Jah met opvang als je gaat werken. ...kost het ook meer dit dat. Een tweede is gewoon een wens van mij. Nu hoop ik dat het nog kan.

8. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    @Engeltje: wat naar zoveel zieken. :( Sterkte!

@Karlijntje: de onzekerheid moet echt killing zijn... Ik ga heel hard voor je duimen dat je alsnog een goede echo hebt dinsdag.

@Bodien: wat een rare opmerking zeg van je vriendin. Waar bemoeit ze zich mee...

9. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Hier vanochtend nog een keer getest en hij loopt mooi op. :) Ik denk dat ik woensdag een CB test ga doen maar ik vind het wel lastig om nog zolang te wachten.

Bijgevoegde bestanden:

10. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Gefeliciteerd Jackie. Ik zie ze idd ook mooi oplopen. Ik denk dat wij qua zwangerschap ook gelijk op gaan. Leuk :)
    Bodien, ik vind het idd ook een beetje een rare opmerking. Gaat haar toch niks aan of jullie het wel of niet kunnen betalen??
    Engeltje, beterschapjes. Hopelijk zijn jullie er snel vanaf.
    Karlijntje, ik hoop zo dat alles goed is de 23e. Ik ga heel hard duimen.
    Hier alles goed. Alleen behoorlijk moe en wat misselijk. Maar verder mag ik niet klagen. We gaan het met de kerst tegen de as ooms en tantes vertellen. Misschien een beetje vroeg, maar stel dat het misgaat, dan kunnen ze ons daarin ook steunen. We hebben bij de prenatal sleutelhangers gehaald met i love oom/tante met een zakje roze/blauwe en witte hartjes snoepjes erbij en voor de as Peetoom en peettante een mok erbij waarop staat peettante en Peetoom. Voor de opa's en oma's hebben we chocolaatjes met baby'tjes erop en een lijstje met een versje erin. Levi heeft ook een shirtje aan waarop staat dat ie grote broer wordt. Als ze eenmaal doorhebben dan krijgen ze de cadeautjes Hihi.
    Voor vrienden mag zoonlief een kleurplaat maken en dan schrijven we erbij: hoera, ik word grote broer. Met de vrienden wachten we nog ff maar dat zal denk ik ook niet heel lang meer duren haha. Ben veelste blij om mijn mond dicht te houden ;)
    Zo heel verhaal haha. Fijne avond nog. Ik duik erin. Trusten.

11. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.616
    169
    63
    Veel succes morgen meid. Lijkt me verschrikkelijk die onduidelijkheid. Dikke knuffel. :(
    Toch hoop ik dat de uitslag er goed van is.

12. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Hoi meiden,

Mag ik me bij jullie aansluiten? Wij hebben inmiddels de eerste ronde net achter de rug zonder resultaat. Nieuwe ronde nieuwe kansen dus.
    Ik wil graag met jullie meekletsen want ik merk nu pas hoe groot mijn wens voor een tweede is hihi.

Ik heb altijd geroepen dat ik de kids snel op elkaar wil als dat ons gegeven is uiteraard. Ik ben zelf met twee zussen opgegroeid die dicht bij mijn leeftijd zitten en vind dit nog steeds erg fijn. Ze zijn echt mijn vriendinnen! Mijn vriendin heeft ook twee kinderen dicht na elkaar en ik zie daar veel voordelen in, dus ik wilde dat ook.

Had met eerste zwangerschap gedacht om rond de zes maanden weer opnieuw te starten. Maar helaas ben ik intussen werkloos geworden. In het begin heel veel getwijfeld of we het wel of niet moesten doen, ook met de nadere sollicitaties natuurlijk. Uiteindelijk besloten dat wij erg graag een broertje of zusje willen voor ons meisje en dat overal wel een mauw aan te passen is. En dat voor ons een gezin veel belangrijk is dan werk of geld.
    Goed, afgesproken we gaan ervoor. Ik zei alleen wel ik zie wel waar het schip strand, ik ga niet van alles lopen berekenen en plannen zeg maar. Zo gezegd zo gedaan. Nu eerste ronde mislukt en ik voel me toch een partij klote. Haha ik begin weer helemaal door te draaien net als voor mijn eerste zwangerschap. Merk nu pas hoe groot de wens dus is.

Nja kortom ik wilde het even graag van me afschrijven en er met lotgenootjes over kletsen!

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Welkom sim! Klets maar gezellig mee hoor!

@ karlijntje: heel veel succes vandaag meis! Hopelijk zit het toch gewoon goed met je kleine frummel! Knuf!

14. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    ik begin te stuiteren denk ik!!!
    Test van Action

Bijgevoegde bestanden:

• 1.jpg
      1.jpg
      Bestandsgrootte:
      4,3 KB
      Weergaven:
      25
    • 2.jpg
      2.jpg
      Bestandsgrootte:
      5,7 KB
      Weergaven:
      25
  15. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    nog een

Bijgevoegde bestanden:

• 3.jpg
      3.jpg
      Bestandsgrootte:
      5,5 KB
      Weergaven:
      25
  16. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Welkom Sim! Gezellig dat je mee komt kletsen.
    Karlijntje, heel veel succes vandaag. Ik denk aan je. Hoop echt dat alles goed is.
    Helma, jaaaaaa ik zie hem ook! Een voorzichtige gefeliciteerd. Echt super!!!

17. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    K vind het spannend!
    Ff een vraag, is de kruidvat gevoeliger dan Action?

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Gefeliciteerd helma!!
    Geen idee of de kv gevoeliger is.... Heb nooit anders als kv gebruikt.

Pfff meiden, ik moet nog zoveel doen maar ben zo futloos! Vanmorgen weer flink moeten spugen en ik wordt daar zo moe van! M'n kleine ventje was trouwens wel heel lief, hij rende me achterna naar de wc, wreef over m'n rug en zei: gaat ie mama? *smelt*

19. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    Wat lief Engeltje dat hij dat doet!
    Heb net een kruidvattest gekocht.
    Ga m nu doen!

20. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011