eerste ronde tweede kindje! wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Happy Mams, 1 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Dankjewel. Ik hoop echt dat alles goed is.

2. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.616
    169
    63
    @ engeltje wat een heftig verhaal. Was vast schrikken met die brand! Zelf thuis is gehad dat de wandlamp schuin stond en hoorde stroom knetteren dus keek en zag de vonken al uit de muur komen terwijl de kleine in de kamer ernaast sliep. Ik ga ook nooit het huis maar ff uit terwijl hij in huis is.
    Zijn jullie thuis al weer wat opgeknapt? Hier nu de kleine en ik buikgriep te pakken.

@karlijn vind het zo naar voor je dat het zo is gegaan. Kan er wel inkomen dat je dan opgelucht bent als het er dan uit is. Dan kun je ook weer verder. Ook die hormonen en emoties er bij lijken me dan echt niet fijn.

@sanne ik hoop voor jullie dat het allemaal in orde is.

@hier nog steeds het gevoel dat het niet raak zal zijn deze ronde en daar irriteer ik me aan haha. Ben zowizo wel wat meer van slag door de hormonen .

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnx lieve meiden!!

@ Sanne: jeetje wat schrikken zeg! Hopelijk is alles toch gewoon goed met de kleine uk, zal voor je duimen!!

@ karlijntje: "fijn" dat het nu achter de rug is en dat je kan gaan opknappen. Hopelijk voel je je snel weer de oude en komt er snel een plakbeebje!

@ bodien: ik hoop voor je dat je gevoel niet klopt!! En ja echt zo heftig he om een brand in je huis mee te maken! Ik laat m'n kleine mannetje ook never nooit alleen in huis!

Hier gaat t redelijk... Oma is uiteindelijk zondag overleden. Vanavond hebben we de condoleance en maandag wordt ze begraven.
    Ik ben nu zelf sinds gisteren eindelijk echt minder misselijk. Heb nu toch omeprazol gekregen en hoef nu dus ook de zetpillen niet meer te gebruiken, zo fijn!!
    Controle bij de Vk was ook goed, heb alleen vitamine D tekort, dus daar was ik dus ook dood en doodmoe van. Heb nu vitamine D tabletten voorgeschreven gekregen en begin daardoor langzaam weer m'n eigen ikke te worden.
    Verder van de week ook de combinatie test gehad en de uitslag was erg goed gelukkig! Erg mooi ook weer om naar die kleine frummel te kijken die ik steeds meer en meer begin te voelen.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      30,4 KB
      Weergaven:
      0
  4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    heel veel sterkte :(
    wel fijn dat de controles goed zijn gegaan. hier voel ik pas een weekje onze inimini.
    verder een jengelende peuter die de afgelopen 2 dagen de hele dag door om woezel en pip kijken en koekies zeurt.... pfff

5. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.616
    169
    63
    Whaha die fase zal ik vast ook nog wel krijgen beckje.

@ engeltje mooie echo hoor. Wat zie je het al weer duidelijk he. Echt een wondertje. Fijn dat je je wat beter begint te voelen

6. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    haha ja hadden paar dagen 'rust' omdat ze zo ziek was, maar manmanman... zo makkelijk als ze eerst was, zo enorm veel energie vreet ze nu... lekker alles omver gooien wat ze tegenkomt als ze boos is... (en dat is dus HEEL vaak gezien ze no way elke keer krijgt wat ze wil haha anders was ze een wandelende koekjes trommel met de hele dag woezel en pip;))

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnx! Het was weer heftig maar wel heel mooi vanavond... Denk dat er ruim 150 mensen waren, zo bijzonder.

Ohh en zoooo herkenbaar die drammende dreumesen! En dan zeker als ze ziek zijn geweest, dan weten ze dat ook nog goed te gebruiken :)
    Quinten heeft echt nog wel een aantal dagen flink buikpijn gehad omdat z'n maagje zo gekrompen was (hij is in een week trouwens 1 kg afgevallen, echt veel voor een kind!), maar op een gegeven moment had hij alleen nog maar buikpijn als hij moest opruimen of naar bed moest.... Slimpie :D
    Zijn dan ook weer even flink op onze strepen gaan staan en het gaat nu hartstikke goed, echt extreem vrolijk, maar oh zo ondeugend!! En als hij dan iets doet wat niet mag en wij zeggen er wat van dan kijkt ie ons aan met een grijns en zegt ie: leuk he?! Pffff zie dan je gezicht maar in de plooi te houden! :D
    Gister zat mijn man hem een beetje te plagen/kietelen aan tafel... Zegt ie tegen mijn man: papa ga eens goed zitten!! En dan zo'n heel serieus bekkie erbij, heerlijk!!

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Succes vandaag Sanne...

9. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Oh meiden, ik ben zoooo blij. Alles is goed en hebben het hartje zien kloppen. Ik kon alleen maar huilen van blijdschap. Had de moed eerlijk gezegd een beetje opgegeven. Maar alles is goed :)
    Hihi heerlijk hè die peuters/dreumesen haha. Hier ook eentje die de boel heerlijk op stelten zet en de hele dag zegt: ja ik beloof het. Haha ja Levi je bent echt een heilige haha. Heerlijke leeftijd.
    Woow mooie echo engeltje. Echt al een kindje he. Zo anders als bij mij. Hihi ti's net een garnaal haha ;) Zo mooi. Veel sterkte trouwens met het verlies van je oma. Gecondoleerd en veel sterkte.

10. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    wat super om te lezen! gelukkig maar!
    bah hier nu ook verkouden geworden. komt even heel rot uit maarja... ziek zijn met een rondsjezende dreumes, hoe doen jullie dat eigenlijk? als je helemaal status slappe hap hebt zeg maar :')

11. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Heb er nog ff snel een fotootje bij gedaan :)
    En Beckje, als ik zo futloos ben vraag aan de schoonouders of hij smiddags daar verder mag stuiteren. En anders, tja als moeder heb je eigenlijk geen tijd om ziek te worden.

12. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    @Sanne: wat een opluchting zeg! :) Super dat jullie het hartje hebben zien kloppen. Hopelijk blijven die vervelende bloedingen nu ook weg.

@Engeltje: gecondoleerd met het overlijden van je oma. Veel sterkte!

@Ziek zijn: toevallig zijn vriendlief en ik in de vakantie beide ziek geweest. Gelukkig is onze dochter super makkelijk en kan ze zichzelf heel goed vermaken. Wij lagen allebei op de bank en zij was lekker in haar hoekje in de huiskamer aan het spelen. Natuurlijk gaat de verzorging wel gewoon door dus af en toe moesten we er ons toch even tegen verzetten. Gisteravond was ik ineens hartstikke beroerd. Was blij dat vriendlief thuis was. Kon hij haar mooi op bed leggen.

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Wat fijn dat alles toch goed was Sanne!

Thnx meiden...

Hier voelt m'n mannetje het meestal erg goed aan als ik niet lekker ben en dan gaat hij if zelf spelen of hij kont bij me liggen en wil dan een filmpje kijken ofzo. Verder is mijn man kok en hoeft meestal pas smiddags te werken of laat in de ochtend en hij neemt hem dan ff mee naar buiten of gaat lekker met hem spelen.

14. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

6 jan 2015
    601
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland
    Hallo meiden!

Ml en ik zijn ook bezig met een tweede kindje. Zondag is mn NOD en heb gisteren een test gedaan van de action, maar die was helemaal wit. Kon zelfs geen indroog streepje ontdekken. Ik ga morgen maar naar de kv om andere te halen. Bij onze dochter (2 jaar) hadden we cb en daar heb ik zelf iets meer vertrouwen in.
    @Alle dames die zwanger zijn gefeliciteerd! Ik hoop dat ik me gauw bij jullie mag voegen!
    @karlijntje wat verschrikkelijk! Heb zelf ook een miskmiskraam gehad voor onze dochter, was 8 weken, maar t blijft verschrikkelijk! Hoop dat jullie dit een plekje kunnen geven en dat jullie wens voor een tweede wordt verhoord!

15. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Welkom disneymama!

Hoe is het verder met iedereen?

Hier nog meer gekke dagen achter de rug..... Woon namelijk in het gebied waar asbest is vrijgekomen bij de grote brand. (Hebben jullie ongetwijfeld gezien op het nieuws)
    Zitten nu al een aantal dagen aan huis gekluisterd, maar sinds vanmiddag mogen wij weer de straat op met blauwe slofjes aan.
    Er lopen hier al 2 dagen mannen in witte pakken door de straat asbest te ruimen en het is een grote chaos. Straat is afgesloten met hekken en linten en we worden slecht geïnformeerd. De informatie die we krijgen wordt ook steeds weer verandert, erg irritant!!
    Ik hoop echt dat t nu echt veilig is om de straat op te gaan en de auto te gebruiken, want dit is ook het ene moment wel zo en t andere moment niet.

16. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    Disneymama welkom!!

Engeltje jeetje wat heftig zeg. Je krijgt het wel op je bordje zo allemaal de laatste tijd. En ik kan me goed voorstellen dat je je nou druk maakt of het allemaal geen kwaad kan.

Stijn is nu al bijna 3 weken wat aan het hoesten en niet helemaal lekker dus gister naar de huisarts geweest en nu blijkt hij een oorontsteking te hebben dus maar weer een AB kuurtje.
    Ik ben deze week weer voor 50% aan het werk en volgende week ga ik weer volledig aan de slag. Vorige week ben ik nog langs de huisarts geweest want ik bleef wel heel erg duizelig bleek ik ijzertekort te hebben dus na wat ijzerpillen gaat het stukken beter.
    Vanochtend nog wel een thuisliggend zwangerschapstestje gedaan en nog steeds goed positief. Ben benieuwd wanneer het hcg verdwenen is uit mijn lichaam. Ik heb echt geen idee meer hoe dat na mijn eerste curettage is gegaan.
    iemand hier toevallig een idee erover?

17. Miek25

Miek25 Lid

20 jan 2012
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames!
    In oktober was het laatste bericht van mij hier op dit forum... dat wij ook voor een tweede kindje gaan, en vanmorgen ( 11dgn na ei) positief getest!!! super blij!! maar ook weer spannend, gezien 2 miskramen in het verleden....
    Ik wil graag iedereen tarwekiemolie aanraden... bij mijn dochter na anderhalf jaar gaan slikken en direct zwanger en nu na 3 rondes dacht ik goh laat ik toch maar weer aan de tarwekiem gaan en nu dus weer direct zwanger!!! Toeval of niet.. ik geloof erin! Gefeliciteerd alle zwangere dames en succes de andere dames!!

18. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Sorry Karlijntje, ik heb hier geen verstand van. Heb zelf geen miskramen gehad of curettage. Hoop dat je je snel weer jezelf voelt. Dikke knuffel.
    Jeetje engeltje, jij maakt ook wat heftige dingen mee de laatste tijd... Heb dat idd gehoord op het nieuws van die brand. Dacht toen nog heel nuchter, oh fijn. Ff niet hoeven werken en lekker thuis zijn, maar als het dan bij jezelf gebeurd piep je wel anders. Is de rust een beetje wedergekeerd? Sterkte daar.
    Ik heb gister echo gehad (was officieel 1e afspraak) en alles is nog steeds goed. Ben wel een flink stuk naar achter gezet maar datmaakt me niet uit. Krijg 12 februari nog een extra echo omdat ze hem niet goed op beeld kreeg en nog niet de precieze termijn kon vaststellen. Nu ben ik ongeveer 29 augustus uitgerekend. Maar ben blij dat alles gewoon goed is.

19. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    En gefeliciteerd Miek! Wens je een goede zwangerschap toe.

20. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ karlijntje: wat sneu voor je kleine mannetje, hopelijk knapt hij snel op!
    Hier alleen ervaring met een vmk en had dus ook nog zo weinig hcg opgebouwd dat ik na een week ongeveer al geen positieve test meer had. Heb wel 21 dagen licht gevloeid weet ik nog. Hopelijk verdwijnt de hcg snel uit je lichaam nu, knuf!

@ miek: gefeliciteerd met je zwangerschap!

@ sanne: fijn dat de echo goed was meis, toch een hele opluchting!

Ik kan mij goed voorstellen dat je daar in de eerste instantie zo over denkt hoor! Je wordt pas echt met je neus op de feiten gedrukt wanneer je er midden in zit.
    Om even een beeld te schetsen:
    Op de eerste dag was er continu politie, brandweer, ME en een schoonmaakploeg aanwezig. Sochtends al heel vroeg werd ons duidelijk dat het niet zomaar een brand was, maar dat de vonken die wij snachts tegen ons raam aan hebben zien vliegen stukken asbest waren. Er reed namelijk een ME wagen door de straat die omriep dat wij alles gesloten moesten houden en dat we absoluut niet naar buiten mochten. Straten en auto's werden schoongespoten door de brandweer en even later reed er een megagrote stofzuiger door de straat. Ondertussen bleef de politie en ME rondrijden en wie naar buiten zou gaan, zou worden opgepakt.
    Rond half 2 kregen wij het bericht dat de straten en autos schoon waren en dat wij onze autos moesten verplaatsen naar een sportterrein hier achter. Tegen ons werd gezegd dat we ook gewoon weg mochten, maar dit leek ons stug en zijn naar binnen gegaan, tegen andere buren was gezegd dat ze direct terug hun huis in mochten en nog geen uur later reed de ME door de straat met de mededeling dat we absoluut niet weg mochten.
    Hierna kwamen de marsmannetjes ( mannen met gasmaskers in witte pakken ) met een kleine stofzuiger gingen ze tegeltje voor tegeltje aan de slag. De hele dag door zag je niks anders meer dan marsmannetjes... Ze zetten al het groen en poorten ed met linten af en tegen de avond werden er ook nog hekken geplaatst. Niemand mocht meer naar buiten, maar de mensen tegen wie was gezegd dat ze weg mochten en dat dus ook hadden gedaan, mochten ook niet meer naar binnen! Uiteindelijk, onder begeleiding en met slofjes aan mochten er toch mensen terugkeren naar hun huis en er daarna niet meer uit. Savonds werd er een mega bouwlamp in de straat gezet en de marsmannetjes zagen er nu helemaal spooky uit!
    De tweede dag verliep zo ongeveer als de eerste dag alleen werd de communicatie nog onduidelijker en zaten politie, brandweer, schoonmaakploeg en gemeente niet meer op 1 lijn waardoor het erg onduidelijk was welke instructies je nou moest opvolgen.
    Verder hadden de meeste mensen wel iets van voedselvoorraad in huis, maar niet voor een week en het was dan ook erg onduidelijk hoe lang we binnen moesten blijven. Gistermiddag mochten we gelukkig weer onze huizen uit, maar wel met slofjes aan.
    Er waren nu een aantal autos die niet meer gebruikt mochten worden en deze zullen in de loop van de week totaal gestript moeten worden. Iedereen die niet op de autolijst stond was natuurlijk erg blij, want anders hadden we dus waarschijnlijk al asbest ingeademd omdat we onze auto moesten verzetten!! (Bij ons stond de ventilator gelukkig uit). Vandaag is gebleken dat er toch veel meer autos besmet zijn en er hebben dus een flink aantal mensen een risico opgelopen. Godthanks is onze auto schoon verklaard!!
    Ondanks dat we onze huizen uit mogen, mogen sommige mensen dus niet met de auto weg en bijna alle mensen mogen niet met de fiets weg, want die staan in de schuur en de achtertuinen zijn ten strengste verboden om te betreden ivm asbest wat daar nog ligt. Nu dus voor veel mensen de vraag.... Hoe kom ik op mijn werk? Ov kan niet voor iedereen en brengt daarbij extra kosten met zich mee die vooralsnog niet worden vergoed.
    De verwachting was dat het 1 a 2 dagen zou duren voor alles echt ok was, maar het is nu al duidelijk dat het 3 tot 4 weken gaat duren!! En misschien nog langer......
    Sommige tuinen zullen compleet uitgegraven gaan worden en de autos worden van top tot teen gestript straks.....
    Vandaag hebben wij niet vanuit de gemeente, maar vanuit de pers vernomen dat de oorzaak vermoedelijk een hennep plantage is geweest waar de brand is ontstaan. Er hebben meerdere buurtbewoners al eerder melding van gedaan en hier is niks mee gebeurd. De gemeente en politie reageert hier alleen op, dat zij nooit een melding hebbeb gehad....

Dus nu de vraag of alles al rustiger is....nou nee!! Zaterdag krijgen we een bijeenkomst.

Deel Deze Pagina