Monique ik snap inderdaad dat testen wat rust geeft. Toen ik vanmorgen na 5 minuten mijn test bekeek en er niks op te zien was gaf mij dat ook meteen rust in mijn hoofd. Zo van, oké jammer, nu afwachten tot de menstruatie doorbreekt. Tot er dan bij mij dus ineens na 7 minuten wél een streepje stond, maar ik snap het dus wel dat het rust kan geven.
Dank je! Ik ga woensdag weer testen als er dan niet toch ineens een menstruatie doorbreekt En het streepje van vandaag stond er pas na 7 minuten ipv 5 dus dat geeft me ook wat twijfel...
Tralalala: gefeliciteerd, ik zie het streepje. En over die 7 minuten hoef je je geen zorgen te maken...bij mijn kruidvat testen stonden ze er ook niet duidelijk binnen 5 minuten hoor. Ik ben gisteren ongesteld geworden en mijn NOD is nu 23 oktober. We beginnen ronde 1..
hi, dat lijkt me heel verstandig... dan weet jee het misschien zeker! En we wachten rustig af.................pfff ik verander ook weer in ern testmonster, maar kan me tot nu toe goed bedwingen, nog negen dagen totdat ik kan testen
Dank jullie wel dames! Ik heb besloten straks als zoontje wakker is maar ff naar de action te gaan om daar wat goedkope testen te halen, die kan ik dan vanaf donderdag doen. Hoewel ik mezelf waarschijnlijk morgen dan toch niet kan inhouden als ik die dingen in huis heb hihi. Spannend Annelie, ronde 1! Nancy nog even afwachten dan, ga je pas op nod testen of al eerder denk je?
Hi, ik heb me voorgenomen te wachten tot nod, maar ik beloof niets Hou ons wel op de hoogte. Vind het zo spannend
Spannend Tralala. Na 7 minuten lijkt het mij geen indroogstreepje, dus voorzichtig gefeliciteerd. Is het bloeden (klinkt ook zo lekker he) nog meer geworden?
Hi dames! hier word het steeds moeilijker om af te wachten, ik ben er redelijk van overtuigt dat het gelukt is hhhhmmmm wat zal de teleurstelling groot zijn, als het toch niet zo is. symptomen volop aanwezig, pijnlijke rug en borsten, sinds gisteravond ontzettend misselijk (had ik bij de eerste ook) verder af en toe buikpijn. Wat duurt wachten toch lang, nog 8 dagen tot mijn nod! Ik wil zo graaaaaag! sorry voor het ego verhaal, hoe is het bij jullie?
Klinkt wel hoopgevend nancy!! Hier geen bloed meer gezien. Gistermiddag getest met een actiontest, heel licht streepje op te zien (niet op de foto te krijgen). Vanmorgen weer getest met de verwachting een iets donkerder streepje te zullen zien (want: ochtendurine én een dag later). Maar helaas, het streepje was zo mogelijk nog lichter dan die van gistermiddag..... :'( Morgenochtend testen met de kv 2v5, ik hoop zo enorm dat er dan een iets duidelijker streepje te zien is..... Ben een beetje bang dat ik wel zwanger ben maar dat het mis is gegaan met innestelen ofzo dus dat er wel iets zit maar het niet leeft... En daardoor het streepje lichter is geworden..... Ben mezelf behoorlijk gek aan het maken
als ik je een tip mag geven, zou ik in jouw geval de digitale cb tester proberen, dan weet je het, en hoef je ook niet zo naar die vage streepjes te turen. ik gun het je zo, maar ikzelf zou ook gek worden van die onzekerheid. Sterkte, hopelijk snel duidelijkheid groetjes nancy
Tralalala, hopelijk heb je snel weer duidelijkheid. Nancy, succes met wachten. Hier nog steeds niets gespot dus we wachten maar af
Hai meiden, Ik denk spiek weer is op zp nu wij ook voor een tweede willen gaan en zag meteen dit topic! Leuk Tralalala wat leuk en fijn al in 1 ronde! Ik lees dat je nog wel in spanning zit. Hopelijk weet je snel meer. Beckje wat grappig dat ik jou hier tref. Leuk! Alles goed verder? Hier heb ik vanaf zondagavond eipijn gehad tot met maandagmiddag. We hebben maandag voor het eerst onveilig gevreeen. Dus er is een kans. De eerste heeft 2.5jr geduurd. Hopelijk worden we nu snel verrast. Bij haar voelde ik tot de test niets. Nu voel ik steeds geprikkel in mijn buik. Zal vast tussen me oren zitten, hahaha. Na 2 okt weten we het. Succes allen en hopelijk lees ik snel meer leuk nieuws.
Dacht al: hey die naam ken ik! ja gaat gelukkig goed, hoop met jou ook? is toch weer net zo spannend als de eerste keer vind ik in elk geval.