@ Nancy: wow wat een knaller zeg!! Hartstikke zwanger!! @ Suus: ik werk op een kdv. @ liva: spannend!! En ja wordt nu af en toe al gek van mezelf hoor! Heb al zoveel kwaaltjes! Maar zou het een zwangerschap betekenen of zou het door t ontringen komen? Ik heb echt geen idee!
Heel herkenbaar liva! Ben ook erg aan het twijfelen over mijn gesteldheid van vanmorgen. Maar eens rustig afgewacht. @suus, we hebben niet geklust... het wel erg gezellig gehad. Had rond die periode toevallig ook veel rekbaar slijm. Dit was rond 20 september. Ik heb overigens een kantoorbaan. Heb een binnendienst adviesfunctie betreft opleidingen voor volwassenen in de financiƫle dienstverlening. Ehhhhh... lekker cryptisch.
sinds een uur steekjes vagina en pijn onderrug.Ook al een paar dagen geen trek in wijn. Stomme ontpillen of toch......
Pfff spannend allemaal!!! Hier hele gevoelige borsten, misselijk, gloeiwangen, droge ogen en krampen in m'n onderbuik.... Is het al woensdag?
Spannend dames haha iedereen voelt van alles Moet al 3 nachten plassen werd er vannacht echt wakker van zo nodig moedt ik plassen.dit heb ik werkelijk nooit grrr haha Ik ben trouwens pedagogisch medewerker en werk met kinderen van 0 tot 12 jaar. Wanneer beginnen jullie met testen?
Ik ga de 4e of 5e testje wagen het enige wat ik heb is beetje buikpijn verwacht dan ook niets denk niet dat het raak is
Heb je innestelingsbloeding gehad of nu? Zou anders wat laat toch? Maar alles kan..wat zie of voel je dan? Liefs
Wij gaan ook voor een tweede kindje! Ons zoontje Stijn is 30 mei 2013 geboren en nu dus 16 maanden. Tijdens de vorige zwangerschap ook veel op zwangerschapspagina gezeten en ben ook erg benieuwd naar ervaringen van anderen. 1,5 week geleden is mijn spiraaltje verwijderd dus ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Graag zou ik met jullie mee komen praten! Ga zo even alles lezen wat al gezegd is In april 2011 zijn we gestopt met de pil en was ik (na normale rondes van 31 dagen) de tweede keer meteen zwanger alleen eindigde dit toen met 11w6d in een miskraam. daarna cyclussen gehad varierend van 40 tot 70 dagen en de LT bleek altijd maar 10 dagen. 2 x provera gehad om menstruatie op te weken vanwege extreem lange cyclus. Na de laatste keer provera bleek ik zwanger en is ons mannetje geboren. Nu twee jaar na de 1e positieve test van Stijn heb ik mijn spiraaltje laten verwijderen op 22 september. Geen idee wanneer ik ongesteld wordt want ik weet ook echt niet wat een normale cyclus is bij mij. Ben daarom nu ovulatietesten aan het doen om een beetje te weten wanneer ik wat kan verwachten. Ik woon in het zuiden van het land in Brabant en werk als vers assistent in een supermarkt. Ik las ergens dat iemand opperde om een lijstje te maken van hoe en wat van iedereen. Leuk idee ik zal zo wel eens een overzichtje maken als ik zo vrij mag zijn
Zo, weer heerlijk weekend :-D. Klussen zal dit weekend helaas niets worden aangezien mijn vriend het hele weekend in Heerlen zit voor een evenement. Ik woon trouwens in Noord-Holland en ben Operations Manager Finance.
Overzichtslijstje Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Priscil@ ? jaar, ronde 1: NOD ?? Tralalala@ ? jaar, ronde 2: NOD ?? Lisettevers@ ? jaar, ronde 2: NOD ?? Karlijntjev@ 29 jaar, ronde 1: NOD ?? Leeuwtje1981@ ? jaar, ronde 3: NOD 25 sept Ladylola@ ? jaar, ronde 1: NOD 2 okt Lilly156@ ? jaar, ronde 1: NOD 4 okt Liva87@ ? jaar, ronde 2: NOD 5 okt Engeltje@ ? jaar, ronde 1: NOD 8 okt Beckje@ ? jaar, ronde 1: NOD 10 okt SuusD@ ? jaar, ronde 1: NOD 11 okt Helma85@ ? jaar, ronde 1: NOD 14 okt Annelie566@ ? jaar, ronde 1: NOD 23 okt Monique041982@ ? jaar, ronde 5: NOD 25 okt ZWANGEREN! Nancy222 @? jaar, ronde 2: zwanger -->bev. datum --> j/m Controle & Echo Nancy222 : 21-10 gynaecoloog
Ik heb het lijstje gemaakt als mensen er niet in willen staan of het niks vinden dan laat het maar weten. Ik heb het een beetje gebaseerd op het lijstje wat we hadden met het clubje toen ik in 2011 voor de eerste ging dus als mensen er dingen af of bij willen dan kunnen we het altijd aanpassen. Ik vind het iig wel fijn want dan wordt alles een beetje overzichtelijker en beter bij te houden. Ik heb zo goed mogelijk alle info uit de voorgaande praatjes gehaald. dus als er ergens iets niet klopt meld het maar. Hopelijk hebben we met zijn allen snel plak beebjes!!!
Overzichtslijstje Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Priscil@ ? jaar, ronde 1: NOD ?? Tralalala@ ? jaar, ronde 2: NOD ?? Lisettevers@ ? jaar, ronde 2: NOD ?? Karlijntjev@ 29 jaar, ronde 1: NOD ?? Leeuwtje1981@ ? jaar, ronde 3: NOD 25 sept Ladylola@ ? jaar, ronde 1: NOD 2 okt Lilly156@ ? jaar, ronde 1: NOD 4 okt Liva87@ ? jaar, ronde 2: NOD 5 okt Engeltje@ ? jaar, ronde 1: NOD 8 okt Beckje@ ? jaar, ronde 1: NOD 10 okt SuusD@ 24 jaar, ronde 1: NOD 10 okt Helma85@ ? jaar, ronde 1: NOD 14 okt Annelie566@ ? jaar, ronde 1: NOD 23 okt Monique041982@ ? jaar, ronde 5: NOD 25 okt ZWANGEREN! Nancy222 @? jaar, ronde 2: zwanger -->bev. datum --> j/m Controle & Echo Nancy222 : 21-10 gynaecoloog
Heej Mag ik erbij ? Wij zijn in september gestopt voor ons 2 de ukje mijn nod zou ongeveer 15 oktober zijn. Voor mij is het mijn 2de kindje en voor mijn vriend zijn 1ste. mijn meisje is nu ondertussen al 4 jaar en 6 maand dus al een echt meid