ik was al een poosje gestopt met de pil maar toen we voor het echt gingen was ik wonderbaarlijk in ronde 1 zwanger! ik had het ook nog niet verwacht en had zeker rekening gehouden met een half jaar. hier dus een goed verhaal!
Eerst de onttrekkingsbloeding na stoppen met de pil, daarna meteen zwanger. Dat was beide zwangerschappen zo.. (Ik realiseer me dat ik echt in mijn handjes mag knijpen) Heel veel succes en geluk, ik hoop dat je snel zwanger bent!
Ik was van de eerste ook gelijk zwanger na het stoppen met de pil. Ik had het totaal niet verwacht en was er erg blij mee. Nu ben ik al sinds juli gestopt en nog niks te bekennen. Ik gebruik ook al ovu-testen om de boel een beetje te versnellen.
Dat is wel netjes Lisa! Ik heb nu mijn laatste ontrekkingsbloeding en ben benieuwd hoelang het dan duurt voordat ik mijn eerste echte menstrautie krijg. En ik ga er vanuit dat ik niet meteen zwanger zal worden.. (ondanks ook de positieve verhalen) Maar voor mijn pilgebruik was ik onregelmatig ongesteld.. dus ik ben echt wel benieuwd!
bij mijn eerste was ik gelijk zwanger nadat ik met de pil gestopt was (ze is nu 13 jaar) en bij mijn tweede ben ik zwanger geworden tijdens pil gebruik (hij is nu 7 jaar)
bij Jur was ik niet eens gestopt..die kwam er doorheen Lisa.. gestopt.. ontrekkingsbloeding en daarna zwanger 1e ronde Marijn halverwege strip gestopt en meteen zwanger zonder bloeding Anna.. zelfde als marijn... het kan dus zeker...en wij zijn super vruchtbaar..kennlijk.. dat helpt natuurlijk ook mee.