En ineens was het er.... klapperende eierstokken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissD, 22 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissD

MissD Actief lid

2 jan 2012
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Het onderwerp zegt het al: ik heb ontzettend last van klapperende eierstokken. Mijn kinderwens is er altijd al wel geweest, maar nu ik 27 ben geworden is alles ineens ontzettend gaan rammelen. Omdat mijn vriend en ik nog even willen wachten met het proberen om zwanger te worden totdat ik mijn vaste contact heb gekregen, zal ik mijn eierstokken in bedwang moeten houden.... MAAR HOE? :$?????
    Ik maak mezelf (en mn vriend) helemaal gek. Het is zelf zo erg dat ik mn vriend tijdens het winkelen de Prenatal insleur om naar baby spullen de kijken ;).

Dames help, hoe hou ik mijn eierstokken nog even in bedwang???

Groetjes MissD

2. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik zou wel alvast beginnen want wie zegt dat het gelijk raak is .het kan wel maar je weet maar nooit.

3. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Heel herkenbaar die klapperende eierstokken! Ik kan ze ook niet in bedwang houden ;)

4. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik kan je niet helpen sorry, voel wel met je mee want ik herken het zo. Vanaf het moment dat lief zei dat hij wel een kindje zou willen hoor ik in mijn hoofd op de achtergrond een eierwekker haha.
    En sindsdien wordt ik steeds heen en weer geslingerd tussen eerst mijn studie helemaal afmaken en die promotie pakken en onze kinderwens.
    Toch ben ik heel erg blij dat wij in december 2010 zijn begonnen want tot op heden geen zwangerschap. Je weet nooit hoe het loopt meis. Praat er over met je lief en volg je gevoel!

Succes!

5. MissD

MissD Actief lid

2 jan 2012
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hahaha, ben gelukkig niet de enige....

Tuurlijk weet ik dat het wel even kan duren (en of het ons uberhaupt gegund is) voordat ik zwanger kan zijn. Maar ik ben toch wel iemand van de financiële zekerheid. Vind het wel fijn dat ik, naast mn vriend, ook een vast contract heb. Je weet in deze tijd maar nooit hoe dingen lopen....

6. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Ik laat mn spiraal er gewoon inzitten, dan is de kans klein ;)
    Weet niet of jij aan de pil bent oid. Maar dat zou ik nog even aanhouden, hihi. Wanneer heb je zicht op een vast contract?

7. MissD

MissD Actief lid

2 jan 2012
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Same here, mijn spiraal blijft ook nog ff zitten. Als het goed is krijg ik in juli mijn vaste contract..... duurt niet gillend lang meer (gelukkig :D)

8. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

In dat geval geef ik je groot gelijk! Joh dat zijn nog 4 maanden want ze zullen je in juni heus laten weten of je een vaste aanstelling krijgt.
    Spannend hoor!
    Ik heb destijds ook voor een spiraal gekozen omdat ik nergens meer aan hoefde te denken, heerlijk vond ik dat! Ik zou er zo weer voor kiezen, eenmaal bevallen bedoel ik dan :D

9. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Oh dat is nog te overzien. Zullen we samen in juli beginnen haha. Ik moet alleen nog even mn vriend overhalen ;) Ik denk dat het bij dromen blijft.

Ja ik heb er dus ook last van, klapperende eierstokken, zelfs nu ik al 2 koters heb rondlopen. Het gaat gewoon niet over..zucht. (Ik bereid je maar alvast voor ;))

10. MissD

MissD Actief lid

2 jan 2012
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja is idd nog te overzien, maar met klapperende eierstokken nog best lang.

hahahahaa, ik ben ook echt super blij dat ik drie jaar geleden voor een spiraal heb gekozen. Was wel bang gemaakt met horrorverhalen over de pijn bij het zetten wanneer je nog geen kinderen hebt gehad. Viel me 100% mee en idd, heerlijk dat je nergens meer overna hoeft te denken.

@mmeke, goed idee!! Wil je vriend echt niet meer of is hij nog over te halen???

Oh nee, de rest van mn leven met klapperende eierstokken....OMG. hahah

11. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Nou hij begint al terug te krabbelen van een 'nee' naar een 'misschien in de toekomst'. Ja en dan begint het weer te rammelen daar beneden natuurlijk ;)

Oh en tussendoor ben ik er wel even van verlost geweest, zo na de bevalling hoefde ik even niet zo nodig haha :p

Maar ik kom er in juli wel op terug, kijken hoe de zaken er dan voor staan, hihi.

12. MissD

MissD Actief lid

2 jan 2012
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat gaat al de goede kant op ;)!!!

Is helemaal goed, ben benieuwd hoe we er dan voorstaan.....

13. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Grappig hoe dat ineens begint te rammelen he? Die gekke eierstokken toch haha!

Tja, je zou kunnen zeggen dat je bijvoorbeeld over 2 maanden stopt met de pil maar dan wel goed voorzichtig oeffenen met condooms (als je toch regelmatig oeffend haha) Dan kan je lichaam vast rustig ontpillen want ik lees hier regelmatig dat dat soms best een poos kan duren.
    Wél in overleg met je mannetje vind ik dan ;)

Verder kan ik niet veel tips geven. Hier was ik al een paar jaar gestopt met de pil. Toen ineens begon de boel te rammelen en ineens in een gekke bui zeiden we "laten we een kindje maken" Uiteindelijk heeft het nog wel 1,5 jr geduurd... maar dat terzijde

14. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Oh, wat erg he? :) Ik zou ze ook wel eens in bedwang willen houden, maar het is zoooooo moeilijk. Nu na mijn onverwachte zwangerschap (en helaas ook miskraam) rammelen ze er bijna uit, ha ha! Mijn hoofd en hart zijn vol van zwanger worden/zijn.

Wij hebben nu ook de afspraak om in juli er voor te gaan... Maar dat voelt nu ook heel lang ;), terwijl ik het verstandelijk helemaal eens ben met manlief om tot dan te wachten (tal van heel verstandige redenen ;)).

Zucht. Was het maar vast zomer :cool:.

15. Marjoo83

Marjoo83 Actief lid

31 jan 2012
    352
    1
    16
    Echt een heel herkenbaar onderwerp dit!
    Na een half jaar klapperende eierstokken ben ik begin januari eindelijk gestopt met de pil..
    Doordat we in een verhuizing/verbouwing zaten was het niet echt een goed plan om eerder te stoppen met de pil. Ik weet dus hoe het voelt dat wachten!
    Tijdens het slikken van de pil had ik echt heel veel last van die rammelen eierstokken.. Nu ik ben gestopt met de pil ben ik wat rustiger en kan ik het wat meer loslaten..

16. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik zou inderdaad nog even wachten als je waarschijnlijk in juni een vast contract krijgt. Dat is nog te overzien toch? (maar ik snap hartstikke goed dat je liever gisteren dan vandaag zou zijn begonnen;))
    Aan de andere kant: een vast contract zegt tegenwoordig ook niet zoveel meer, maar ja, ik houd zelf ook wel van het gevoel van zekerheid. Die 4 maanden kan je dan al genieten van de voorpret als het straks zo ver is:) Hopelijk is het jullie snel gegund als jullie er eenmaal voor gaan!

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    heel herkenbaar hoor! ik had ze al vrij vroeg die rammelende eierstokken (ik was 23)... ik heb toen nog ongeveer 2 jaar op mijn vriendje 'moeten' wachten tot hij het zover had. gelukkig toen we er eenmaal voor gingen snel in verwachting...
    na de eerste kwam dat gerammel weer vrij snel opzetten, en dus gingen we dat de eerste 11 maanden was weer voor nr 2, ook na nr 2 was het gerammel nog niet over en ben ik inmiddels in verwachting van nr 3. voor vriendlief is dit wel echt de laatste, en ik denk eigenlijk hetzelfde erover, maar wat denkt mijn lijf?? ik ben erg benieuwd... ik ben alvast aan het kijken naar geschikte anticonceptie voor na de bevalling/borstvoeding, en hopelijk laten mn hormonen mij dan voor de rest van mn leven met rust haha

ik hoop dat je in het najaar zwanger zult zijn! en succes met de laatste maandjes 'overleven'.

18. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik snap je helemaal! Als je eenmaal samen het besluit hebt genomen om aan kinderen te beginnen, is het ontzettend moeilijk om er niet teveel mee bezig te zijn. Ik moet er zelf niet aan denken nog een tijd te moeten wachten alvorens te beginnen. Gelukkig is juli niet zo heel ver weg. Ik kan wel zeggen dat je moet proberen afleiding te zoeken, maar ik weet zelf hoe moeilijk dat is, dus ik ga dat niet zeggen. Suc6!

19. jes89

jes89 Actief lid

2 jan 2012
    379
    0
    16
    Flevoland
    ik ben ook bezig met mijn laatste strip nog 13 pilletjes te gaan hihi:p en daarna gaan we ook eerst met condoom zodat mijn lichaam kan ontpillen.

Deel Deze Pagina