Eerste ronde...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Karinkaat, 6 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eowen

eowen Lid

22 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jessy ik ook volgende week donderdag...leuk zo samen in spanning haha.

Ik ga er niet vanuit dat het de eerste keer al raak is hoor, heb eigenlijk wel in mijn hoofd dat het wel even gaat duren omdat ik 16 jaar aan de pil ben geweest...als ik overtijd ben kan dit ook door mijn nieuwe pilvrije ik komen.....mijn zus was wel direct zwanger ondanks lang pilgebruik, maar ik denk dat ik mezelf zo een beetje bescherm ofzo...herken je dat? Vind het wel erg leuk hier lotgenoten te treffen...

2. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Hoi allemaal.

Ik heb vandaag een test gedaan maar negatief!
    Nou is t wel pas me 2e dag over tijd maar toch!!
    Pff doe ik t te vroeg of moet ik gewoon afwachten verder?

Groetjes angela

3. eowen

eowen Lid

22 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou in principe kun je testen vanaf je nod toch? dus das niet te vroeg..zou nog even een paar dagen wachten, al is het moeilijk hihi... ik weet niet of je ook aan de pil bent geweest, maar zo ja dan kan het best zijn dat je cyclus weer op gang moet komen en het wat langer duurt voor je weer ongesteld bent...maar je weet het niet...kan ook wel zijn dat je zwanger bent, maar er nog niet genoeg hormoon in je urine zit...
    succes met wachten hoop het voor jullie
    liefs eowen

4. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Heeyy eowen:),

Jaa dat dacht ik ook haha.
    nee ben al vrij lang niet meer aan de pil(langer dan een jaar) en heb ook een normale cuclus verder. Maar ik wacht idd nog wel een paar dagen haha. zal je zien dat ik dan het ineens wel weer wordt:p zou wel jammer zijn.

Jaa dat ook ook niet genoeg hormoon. Daar hoop ik natuurlijk op haha. Maar anders volgende keer weer een kans:)

Dank je wel. Hoop dat het bij jullie ook snel lukt;)

Liefs Angela

5. eowen

eowen Lid

22 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik hoop het ook... ik had vorig weekend doorzichtig rekbaar slijm dus hup van bil lol en nu 5 dagen later een beetje een stekerig gevoel in buik en gevoelige tepels...dan wil je niet hopen, maar toch doe je het... zag trouwens dat je me had toegevoegd als vriend, heb het geaccepteerd, maar er staat nog steeds een melding boven in mijn scherm, dus weet niet of ik het goed heb gedaan...
    we houden contact toch??
    liefs eowen

6. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @eowen

Okee spannendd..:)
    Ik hoop ook niet, maar ook weer wel haha. dus beetje dubbel.

Jaa klopt had je toegevoegd:), ik dacht dat is wel leuk dan kunnen we contact houden;).

Maar ik denk dat het deze keer toch niet raak is:(.
    Vanmorgen mn periode begonnen, tenminste beetje. Apart ook.
    Niet rood (beetje raar haha) maar bruin zeg maar.
    En een pijn in mn buik dat ik heb, niet normaal. dus dan zal het wel niet raal zijn:( volgende keer maar weer! jammer.

Liefs Angela

7. eowen

eowen Lid

22 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat is balen... en dan duurt het weer een hele maand, we moeten echt geduldig zijn...ik heb nu ook een menstruatiepijngevoel en last onder in mijn rug...maar dit kan ook ontpillen zijn... de 25e is mijn nod...maar kom hoe groot is nou de kans dat je in een keer zwanger bent...daar ga ik echt niet van uit...

8. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Jaa zeker:( maar over 2 weken weer haha. dus op zich valt t mee. we moeten idd echt geduldig zijn. de kans is niet groot maar t kan wel:p mn schoonzusje was ook in 1x zwanger.

Het komt wel allemaal goed haha:D.
    we moeten alleen wel geduld hebben en dat is soms lastig.

9. eowen

eowen Lid

22 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja en dan is zo'n forum echt fijn want mijn kerel hoeft het er niet de heeeele tijd over te hebben haha, die is wat nuchterder..lol
    komt wel goed zegt ie dan en anders gaan we gewoon elke dag seksen haha

10. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    haha jaa idd hier precies hetzelfde. mannen:p
    met vrouwen onderling het er over hebben is toch prettiger dan:p.

Maar ik moet zeggen dat ik nog steeds mn twijfels wel heb. maar te test zegt echt negatief:p. Ik ben duizelig, borsten doen zeer, vreemde buik af en toe, vandaag was mn 3e dag over tijd en toen begon het vanmorgen, maar alleen bruin en geen rood en ook niet echt veel ofzo. je leest ook overal verschillende dingen.

Want ik zal je ook zeggen:p dat vond ik echt apart.
    ik deed gister dan een zwtest en ovulatietest, maar die ovulatietest gaf een licht maar wel zien baar 2e streepje.
    snap er geen bal van haha:p

11. eowen

eowen Lid

22 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou daar begin ik voorlopig tenminste niet aan hoor van die ovu testen, dan ben ik er vind ik zelf al direct zooo mee bezig. iedereen moet het zelf weten hoor, bedoel er niks mee, maar wil eerst proberen gewoon te klussen als we zin hebben, natuurlijk wel wat vaker in het midden van de cyclus, maar ovutesten kan later nog wel..
    misschien is het bruine een voorbode van wat nog komen gaat, hoe lastig ook gewoon dit weekend proberen je zinnen op andere dingen te zetten, misschien breekt het dan door omdat je er minder mee bezig bent, ander woensdag ofzo nog een test, dan ben je bijna 10 dagen overtijd...

12. JessieS88

JessieS88 Lid

19 jan 2012
    57
    0
    6
    @ eowen: ik ga er ook vanuit dat het niet gelijk de eerste keer raak zal zijn, maar toch als je dan van die klachtjes heb, dan ga je toch een beetje hopen..;)
    Ach en je leest zo veel verschillende dingen, de ene heeft overal last van de ander merkt niets. Maar vind het toch wel een beetje spannend. Ga echter pas testen als mn menstruatie een paar dagen is uitgebleven (al is dat volhoud dan:p)

13. eowen

eowen Lid

22 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja jessie ik ook hoor, onze nod is gelijk toch? Zitten we straks samen in spanning...
    dacht ik ook, dan ben je zaterdag nog niet, koop je een test en wordt je zondag ongi, als ik het volhoud ga ik ook pas later testen
    liefs eowen

14. femmi

femmi Actief lid

15 dec 2011
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was even aan het mee lezen :) Dit is mijn 2de ronde. Eowen: Begrijp ik goed dat dit jouw eerste ronde is zonder pil? Lastige is dan namelijk dat je geen idee hebt wanneer je NOD is. JDeze ronde kan 28 dagen duren, maar ook veeeelll langer.....
    In mijn geval duurde de eerste ronde 46 dagen. Dit schijnt heel normaal te zijn, kan zelfs maanden duren. Dit zeg ik niet om je te ontmoedigen. Maar het kan dus soms wel tegen vallen

15. eowen

eowen Lid

22 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    @femmi ik ben eerder gestopt met de pil en kreeg keurig na 28 dagen mijn ongi...vandaar denk dat het nu weer zo is..

16. femmi

femmi Actief lid

15 dec 2011
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, dat is wel een super mooie cyclus :)
    Ik duim voor je !!!!!

17. eowen

eowen Lid

22 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je...heb sinds gisteren buikpijn voelt steeds alsof ik al ongesteld ben...moet het pas donderdag worden, maar zal wel bij het ontpillen horen

18. JessieS88

JessieS88 Lid

19 jan 2012
    57
    0
    6
    @ eowen: Aahg die buikpijn/menstruatiepijn heb ik ook al sinds 3 dagen nu, en dat terwijl mijn nod ook pas volgende week donderdag is.. Ik ben niet aan het ontpillen, maar moet zeggen dat ik nooit echt in de gaten heb gehouden wanneer ik menstruatieklachten kreeg. Maar volgens mij nooit zo vroeg (een week van te voren)...
    Hopen maar dat het weg blijft ;) Maar we wachten het af:)

19. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Ik hoop het ook voor je:) wij gaan voor de volgende Ronde haha:)
    Das over 2 weken Alweer dus valt mee:)

Hoop dat het bij je wegblijft hihi;)

20. JessieS88

JessieS88 Lid

19 jan 2012
    57
    0
    6
    @ Angela1988: Dat is balen! Hopelijk hebben jullie de volgende ronde meer geluk:)

Deel Deze Pagina