Eerste ronde...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Karinkaat, 6 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @JessieS88: Jaa dat wel, maar maakt niet uit:), hopen op de volgende ronde haha:). Ik hoop het ook thnx;)

En bij jou? Is het deze ronde gelukt? of moet je nog even wachten, dus in spanning blijven?

Liefs Angela

2. JessieS88

JessieS88 Lid

19 jan 2012
    57
    0
    6
    @ Angela1988: Voor ons is het nog even afwachten. Donderdag nod en dan wil ik eigenlijk nog even wachten met testen of het toch niet later komt. Dus waarschijnlijk volgend weekend testen (als het lukt hoor haha;))

3. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @jessieS88: Okee spannend:). idd even afwachten. ja dat zou ik idd ook doen t volgende weekend testen. je weet het namelijk maar nooit. Ik hoop het voor jullie;)

4. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben nieuw op het forum. Ik ben net gestopt met de pil! Zit nu de hele tijd met kriebels omdat we er nu toch echt aan gaan beginnen. Met niemand kan ik het er echt over hebben want we willen niet vertellen dat we er mee gaan beginnen. Dit forum is ideaal! Omdat ik medicijnen slik ga ik van de week even langs de huisarts om te vragen of dit verder geen problemen oplevert. Ben er nu erg mee bezig in mijn hoofd maar dat komt ook omdat het weekend is. Morgen weer een nieuwe werkweek (ik sta voor de klas), dan zijn er weer andere dingen om aan te denken. Maar voor nu ga ik ook genieten van het gevoel en de spanning!:)

5. eowen

eowen Lid

22 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    same here lol...
    ok jij hebt dus ook al buikpijn, ik heb dat anders nooit. Kreeg buikpijn en an was de ongi er ook. Nu al het hele weekend zo'n zeurderig gevoel..en af en toe echt het idee dat ik ook wat verlies van onder, maar dat is dus niet zo...
    we wachten af..en houden contact
    liefs eowen

6. JessieS88

JessieS88 Lid

19 jan 2012
    57
    0
    6
    @ eowen: Dat heb ik dus ook.. Spannend! :)

7. eowen

eowen Lid

22 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb je ook gevoelige tepels? Ik wel in elk geval...maar ik ga er echt nog steeds van uit dat ik gewoon ongesteld ga worden hoor, zou toch wat zijn in een keer...misschien hoort dit wel bij mijn normale menstruatie, ben vanaf mijn 15e aan de pil geweest, dus weet niet anders en een keer een maand gestopt, maar dat weet ik niet meer precies of ik toen ook al ruim voor nod buikpijn had...wat is trouwens dpo, weet jij dat jessie?
    liefs

8. JessieS88

JessieS88 Lid

19 jan 2012
    57
    0
    6
    zou kunnen dat het bij je gewone menstruatie hoort. Ik heb normaal gesproken rond mijn menstruatie ook gevoelige borsten. Nu trouwens nog niet, maar misschien komt het nog.
    Dpo is volgens mij het aantal dagen na je ovulatie. Zeker weten doe ik het niet hoor..
    Hier ga ik er ook nog steeds vanuit dat ik gewoon ongesteld ga worden.. ;)
    Liefs

9. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Ik had ook gevoelige tepels/borsten! Bijna een week voor m'n menstruatie. Maar even een vraag, de vruchtbare periode is toch ong. 14 dagen voor je volgende menstruatie? Weet iemand dat?

10. femmi

femmi Actief lid

15 dec 2011
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eowen: die menstruatie achtige krampen had ik ook de eerste ronde. Elke keer dacht ik dat ik ongesteld zou worden. Schijnt erbij te horen, dus zegt niet dat je het ook werkelijk gaat worden. Het kan dus nog alle kanten op, dus hou hoop!

11. JessieS88

JessieS88 Lid

19 jan 2012
    57
    0
    6
    Haha, dit is echt wat voor mij!... Ik de afgelopen week denken dat er misschien wel een kleine kans zou kunnen zijn.. Met vlagen misselijk buikkrampen rommelende darmen hoofdpijn moe. Wordt ik vanochtend dus gewoon wakker met de buikgriep haha. Hoe bedoel je hou jezelf voor de gek:p moest mn super slimme actie toch ffies kwijt;)

12. eowen

eowen Lid

22 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha, buikgriep kan toch ook een teken zijn?? Ik heb al de hele dag het gevoel dat ik hartstikke ongesteld ben. voel gewoon wat uit me lopen,maar is niks aan het handje.. ik had normaal altijd gevoelige tepels rond mijn ei en gezwollen borsten tijdens de menstruatie...
    Kom net thuis van mijn werk en toen werd ik ineens beroerd...en moet steeds zuchten... raaaaaare dingen allemaal

13. JessieS88

JessieS88 Lid

19 jan 2012
    57
    0
    6
    Haha volgens mij behoord koorts toch niet tot de symptomen?! Hoop t in'n ieder geval niet, voel me echt beroerd;) tja hier ook nog niks maarja nod pas donderdag. Voel nu in ieder geval geen menstruatiepijn, maar dat komt vast door de darmkrampen en het feit dat nu echt alles zeer doet. Maar goed we zullen het'n allebei zo rond eind van de week wel weten:)
    Zal voor je duimen. Je rekent er niet op, maar zal toch wel een aangename verrassing zijn, denk ik;)

Liefss

14. JessieS88

JessieS88 Lid

19 jan 2012
    57
    0
    6
    Hier trouwens helemaal geen afscheiding of wat er op lijkt. Vanochtend een klein beetje bruinig volgens mij, maar verder niks. Weet niet of wat jij hebt tot symptomen hoort, dat zal ook per vrouw wel weer verschillen denk ik zo :)

15. eowen

eowen Lid

22 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee koorts lijkt me niet, vervelend man. ik heb juist wel menstruatiepijn en nee ik reken er niet op, mnaar heb ondertussen wel allemaal dingen die ik anders niet heb...dizzy, beroerd moe..

16. raymoont

raymoont Actief lid

17 jan 2012
    168
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    dedemsvaart
    hallo ik ben ook een half jaar geleden gestopt met de pil.deze week heb ik me ei sprong we hopen dat het deze week raak is we hebben al veel geklust.alleen is mijn vriend niet elke avond thuis.hij is internationale vrachtwagenchauffeur.is elke dag afwachten als die thuis komt of niet.helemaal deze week.omdat ik me ei sprong heb deze week.nu hebbben we zondag en gisterenavond wel geklust dus hopen dat het raak is.

groetjes
    monique

17. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @jessieS88, neee dat meen je niet! Dat is ook balen :( hoop dat het snel over is meis;).

@eowen, oké hopen dat het gene is wat we willen dt er komt toch;)

18. eowen

eowen Lid

22 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey angela, hoe is ie nu met jou?
    Ik was vanmorgen zooo duizelig dus eerst maar wat gegeten, viel niet echt lekker brrr pas tegen de middag werd het beter.
    verder nog steeds het ongie gevoel, maar nothink!!
    liefs eo

19. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Heey Eowen.

Nou ik zal je zeggen dat ik me niet lekker voel.
    vanmorgen werd ik ineens wakker met heel erge buikpijn.
    heb met tegen zin maar een rijstwafel gegeten. nu op me werk moet k om de 5/10min zitten omdat er een scherpe pijn voorbij komt, doet echt zeer. Op me werk ook met tegen zin een cracker gegeten, dacht misschien lag het er aan dat k nog niet gegeten had. maar t blijft maar zoo :(

Okee hoop dat het uitblijft voor je;), maar dat de beroerdheid snel weg gaat.

Liefs Angela

20. eowen

eowen Lid

22 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou hoop dat jij je ook snel beter zult gaan voelen..
    ik heb soms vette steken en nog steeds het ongie gevoel. reed net naar huis en dacht zal ik langs de kruidvat gaan....maar niet gedaan omdat ik pas morgen de nod heb...knap vond ik zelf...

Deel Deze Pagina