Eerste ronde...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Karinkaat, Jan 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,080
    58
    48
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @Zwangerwens, Aahh spannend he allemaal! Ik vindt het ook spannend, ik heb ook de temp. gedaan maar puur ook uit nieuwschierigheid! mijn temp is steeds tussen de 35 en 35,7. En ik zit nu ook in de vruchtbare periode. Maar omdat mijn cyclus niet altijd even lang of kort is heb ik ook ovulatietest gedaan om precies te zien of ik hier nou echt in de periode zi en jaa het klopt wel:) 2 dikke vette strepen haha. dus deze week was t weer flink klussen:p en volgens mij is vandaag mijn eisprong, ook beetje buikpijn al sinds vanmorgen. of t is gewoon de spanning haha.

@nlovesn, Spannend:), okee van mij is het mn 2e ronde.
    Jaa je moet je niet te gek laten maken nee want dan denk je dat je al die kwaaltjes heb en dat is voor je zelf weer een teleurstelling later. Ik hoop dat het goed gaat komen deze maand;) Dat hoop ik ook hihi, aangezien dit mijn vruchtbare dagen zijn en mn test dat ook aangeeft! echt spanneendd!! Succes;)

@ Linnepinn. Okee spannend, dat geloof ik graag haha ik ken t. Als ik al die spullen ziee pfff dan is t moeilijk. Ik heb ook een neefje en dan smelt ik gewoon weer haha.
    Jij ook Succes;)

2. Erika286

Erika286 Lid

Jan 25, 2012
    60
    0
    0
    Overijssel
    Hey meiden, hoe is het met jullie??
    Hier weer op wachtbankje, volgend weekend 4mrt NOD, hopen op een positieve test!
    Hier ook al serieuze shopneigingen, afgelopen weekend kraamkado's gescoord voor een vriendin, dan kriebelt het echt super!!! hmmm nou ja stiekum liggen er al paar kleine dingen onderin de kast:)
    Fijne dag allemaal

3. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,080
    58
    48
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Hoi erika, hier gast het ook goed;) ook in de rij op t wachtbankje haha. 1maart begint het weer de vruchtbare dagen haha. Ik hoop het ook voor je;). Haha die shopneigigen ken ik. Heb 1 dingetje gekocht echt zo vet, Nja eigenlijk 2 maar t hoorde bij elkaar haha maar ik heb een setje speentjes gekocht van lief, zoo vet, bij t meisje staat lief en bij de jongen stoer, ik kon t niet laten:p maar voor de rest koop ik nog niks, ik kijk alleen.

Fijne dag:)

4. Erika286

Erika286 Lid

Jan 25, 2012
    60
    0
    0
    Overijssel
    haha, hier ook een foppie gekocht voor mijn mannetje als verrassing, Mijn papa is de beste! en een super lief pyamaatje met uiltjes in de uitverkoop. Wil beetje dat als thema doen in het kamertje, zie het al voor me... ernstig, maar interieurstyling is mijn passie en ja dan gaat mijn hoofd super snel!

5. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

Feb 19, 2012
    3,224
    525
    113
    Wij zijn hier gister ongesteld geworden..... Gaan nu voor de eerste officiële ronde ben benieuwd... Liggen stiekem al wat dingetjes in de kast hoor!! Kan dat gewoon niet laten..

6. chantal1990

Feb 23, 2012
    11
    0
    0
    Bedrijfsleidster cafetaria
    Drunen
    Hallo dames!

ik ben nieuw hier, en zou graag mee willen kletsen..
    wat jullie al zeiden, toch fijner om er met vrouwen over te praten, mijn vriend doet er ook een stuk nuchterder over.. komt vanzelf allemaal wel zegt ie..

we hebben ook besloten er voor te gaan,
    en dit is ook mijn eerste ronde, vind het erg spannend.
    kan aan niets anders meer denken.. bij ieder dingetje dat ik voel denk ik.. ik zou wel eens zwanger kunnen zijn, hihi, en dat nu al... hoop dat het niet al te lang duurt eer ik zwanger ben, want word nu al gek van die onzekerheid haha..

x

7. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,080
    58
    48
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @Erika, haha eigenlijk erg haha maarjaa iets mag wel:p, maar ik hou t wel bij dit. jaa met uiltjes is erg leuk, ik vind het ook erg leuk om in te delen en dingen kiezen voor in kamers. haha ja dan gaat het idd snel.

@Aappie, okee spannend:) haha jaa leuk is het he:), als je toch iets heb liggen, ook al is het maar iets kleins;).

@Chantal, heeyy:), welkom. jaa is het ook haha en zo is mijn vriend ook, oohh komt wel goed schat.
    wij gaan nu naar de 3e ronde:), aan het begin was ik erg zenuwachtig en benieuwd en gaan zoeken op internet, maar dat wil ik nu niet meer, merk nu dat het best vervelend voor jezelf wordt, dus je moet je niet gek laten maken en alles gaan zoeken op internet enzo. jij ook succes;)

8. chantal1990

Feb 23, 2012
    11
    0
    0
    Drunen
    Haha, ik heb precies hetzelfde, heb ook al helemaal in me hoofd hoe ik de babykamer wil. Af en toe schaam ik me een beetje dat ik zo door raas, heb het er ook nog niet met iemand over.. daarom is deze site zo fijn.. :D kan je het toch delen...

9. chantal1990

Feb 23, 2012
    11
    0
    0
    Drunen
    ik ben inderdaad iedere dag dingetjes aan het opzoeken.. maar je schiet er niet veel mee op nee, maak mezelf alleen maar gek, en weet inmiddels toch al wat er op iedere site te vinden is..;)
    ik laat het maar gewoon over me heen komen.. en net als jullie wachten, wachten, wachten haha

Share This Page