Wie zit er in ronde 10?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kangerootje, 26 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Wie zit er in ronde 10 voor een kindje en begint stiekem een beetje zenuwachtig en bezorgd te worden?
    Laten we elkaar steunen deze maand!!

2. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Ja ikke maar dat wist je al :)

3. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Ik denk dat ik deze ronde de ovulatie testen in de kast laat. Maar nu eerst de rode dagen weer fatsoenlijk zien door te komen pfff soms denk ik echt, wat hebben die mannen toch een heerlijk leven! En wij elke maand een paar dagen kramp!

4. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ik niet; heb er wel meer nodig gehad dus ik weet hoe het is/voelt. Ik wens jullie veel succes en mooie testen toe!

5. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    @ Dana: Erg he..! Ik heb deze keer ook weer zoooon buikpijn.. Echt alsof je lijf zegt: Nanananana, lekker toch weer ongesteld..
    @ Nephthys: Dankjewel..! Hoe lang heb jij erover gedaan, en uiteindelijk met hulp zwanger geworden zie ik?

6. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vind ik het toch wel weer spannend worden hoor... Ik heb al een paar dagen vrijwel continu pijnlijke borsten, vooral aan de zijkant. Ze lijken ook groter (iig steviger) en je voelt harde plekken.

Nog twee dagen geduld..... Ik ga niet nu al testen. Ik zit op dag 26 en mijn cyclus varieert de laatste maanden, al is hij wel regelmatig.

Duimen dus...

7. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Super spannend..!!
    Ik duim met je mee. Hou je ons op de hoogte als je een test hebt gedaan??

8. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Hier zijn we bezig met ronde 9. Momenteel zit ik in mijn vruchtbare dagen. Ik heb altijd zo'n 2 a 3 dagen een pijnlijk gevoel onderin mijn buik. kan zowel links al rechts zitten. volgens mij is dit de follikel. Heeft iemand anders hier ook ervaring mee? ben even benieuwt!

9. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik ook, Lin1989.
    Wat her precies is weet ik niet maar dat het met mijn eisprong te maken heeft is duidelijk.

Ik hou jullie op de hoogte! Ik wil woensdag testen. Als ik niet eerder ongi word...

10. essiegio

essiegio Actief lid

11 jan 2010
    312
    0
    0
    NULL
    zwijndrect
    ik ook ik ga ook ronde 10 in jammer genoeg maar ja houden de moed der in

11. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    oké spannend babynijn. Fijn om te horen dat ik niet de enige ben. Heb jij dan ook percies een week nadat je voor het laatst de pijn van je eisprong hebt gehad weer zo'n dagje last onderin je buik?

12. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uhm nee maar is dat dan geen innesteling misschien? Of heb jij dat vaker?

13. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Hier ronde 12 alweer. Ja, ik begrijp het, ik begin ook te vermoeden dat het geen toevallige missers meer zijn. Deze ronde wachten we af, daarna is het tijd voor een bezoekje aan mevrouw de huisarts.

In het begin was het nog zo spannend en had ik telkens hoop. Die hoop is nu een beetje weg, en dat is zo jammer.

14. Haartje

Haartje Lid

28 jan 2014
    76
    1
    8
    Hoi! Hier ook in ronde tien, wel al jaar bezig waarvan een half jaar in de medische molen vanwege PCOS en als het deze ronde niet raak is gaan we volgende maand beginnen met hormonen spuiten. Ben benieuwd!

15. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Ik heb het tot nu toe zeker de afgelopen 4 x gehad dat ik een week na mijn eisprong een opgeblazen/pijnlijk gevoel onderin had. Tja ik weet het ook niet echt. Ik heb 7 jaar de Diana pil geslikt. en ben daar nu sinds oktober 2013 meegestopt. heb flink gemerkt dat dit een zware pil is geweest qua afkik verschijnselen. Misschien is dit er ook wel 1. geen idee..we wachten gewoon weer af..

succes haartje!

16. Haartje

Haartje Lid

28 jan 2014
    76
    1
    8
    Dankje lin! Om nog even terug te komen op je vraag over pijn links of rechts onderin je buik in de vruchtbare dagen, dat heb ik ook! Positieve ovulatietest en dag erna paar uur pijn links of rechts. Ik ga er maar vanuit dat dat de eisprong was

17. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Rond mijn eisprong voel ik ook een paar dagen steken recht of links ter hoogte van de lies.

18. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    @ Lin1989: Ik heb dat ook wel eens, rond de eisprongperiode buikpijn in mijn onderbuik, soms links, soms rechts. Vaak houdt dat bij mij een paar uur aan.
    @ BabyNijn: Nog niet ongesteld?
    @Mystiek: Ik herken wat je zegt; je verliest de hoop, en dat wil je helemaal niet!! Je wilt wel hoopvol blijven, maar het is zo moeilijk, en je raakt het vertrouwen in je eigen lichaam kwijt. Hou je ons op de hoogte met wat de dokter zegt en de vervolgstappen zijn?

Hierzo ongi alweer bijna weg. Het was dit keer kort maar krachtig..! Vreselijk buikpijn gehad en heel erg gevloeid.
    Deze maand gaan we wat meer met beleid klussen, vorige maanden had ik zoiets van: We zien wel.
    Geen ovulatietesten oid, maar gewoon vanaf de dag na mijn ms om de dag klussen.. Hopen op meer geluk deze maand.

Hoe is het met jou Dana? Teleurstelling alweer verwerkt?

19. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Welkom bij de club... :) :)
    We houden zeker de moed erin, nieuwe ronde.. Nieuwe kansen..

20. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Ja hier de teleurstelling wel verwerkt. Had gelukkig veel afleiding. Zijn afgelopen weekend lekker in duitsland geweest bij een bed and breakfast. Nog een heerlijke buitenrit gemaakt te paard in een mooi duits bos. Hier is de ongi gelukkig weer voorbij.

Deel Deze Pagina