Ik voel me niet anders kan heel vrolijk zijn of heel chagie. Net als sex soms het liefst de hele dag en soms helemaal geen zin. Merk dat ik sinds ik gestopt ben ook nog wel van die down dagen heb nergens zin in chagie het liefst zit ik dan alleen in mn pyjama op de bank. Wel heb ik meer energie op mn werk werk in de kinderopvang en geniet meer van al die kleintjes het lijkt me zo heerlijk een kleintje. Ik heb wel áltijd gedacht dat ik eerst een meisje krijg dan een jonge gewoon een gevoel ben heel benieuwd of dat ooit ook zo zal zijn al maakt jet me niks uit hoor maar het is gewoon een gevoel..
Hier nog steeds een blaasontsteking En veel kramp rechtsonderin m'n buik.. M'n darmen zijn helemaal van slag. Denk dat ik goed ziek begin te worden Succes dames die deze week mogen testen./
Hier ook snotterend en doodmoe op de bank maar niet kunnen slapen gek genoeg. Hopelijk heeft dat geen invloed op mijn kansen deze ronde. Morgen avondje Lady Gaga!! Dus heb ik even lekker wat afleiding. Vandaag druk geweest met spullen kopen voor mijn meisje d'r kamer. Ze gaat over naar een groot bed. Kan het ledikantje en alles naar de andere kamer voor de baby Zat ook als een malle alles in huis op te ruimen ondanks mijn griepje, dus ik hoopte al op een soort zeer vervroegde nesteldrang Nu maar weer naast mijn vent gaan liggen in de hoop dat ik wel kan slapen. Truste allemaal!
Balen Yankee! Blaasontsteking is zo vervelend. Hopelijk gaat het snel wat beter! Jij ook beterschap Mammadoe! En heel veel plezier vanavond!! We hebben toch nog seks gehad gisteravond!! Totaal niet verwacht maar hij begon er zelf mee haha. Hopelijk komt het eitje op tijd deze maand!
Dank je beeb87!! Ik blijf herhalen dat ik me zo anders voel. Vaak kun je jezelf allerlei symptomen aanpraten.. Maar ik voel nu al twee dagen duidelijk en soms pijnlijke trekkerige gevoel in m'n buik ( nooit eerder gehad ) en mijn darmen die gwn muziek maken (zoveel lawaai) daarin herken ik mezelf ook totaal niet in terug. En heb voor het eerst na het klussen bruin bloed verloren Is dit niet gek. Heb pas over 7 dagen m'n NOD dus ik weet niet wat het kan zijn
Ja is misschien beetje bah.. Maar, ik ben van nature heel slank ( weeg denk ik al 12 jaar 51 kilo) al wilde ik vroeger weleens aankomen kon dat niet omdat ik gwn 'gezegend' ben met een hele snelle stofwisseling blijkbaar.. Eten betekent bij mij altijd 5 min boodschap nummer 2 Standaard, elke dag! Nu al 2 dagen niet geweest ( voor mij een unicum ) Weet niet eens of dit een vd symptomen is.. Maar ik vind gek Afgelopen maanden dacht ik er niet echt bij na .. Maar als je zoveel voelt is het moeilijk er niet bij stil te staan.
Het zou kunnen.. Ik herken het in ieder geval niet.. Hopelijk snel meer duidelijkheid Ik kan pas 1 okt testen evt maar m'n gevoel Zegt dat ik dat zondag of maandag al ga doen.. 😊😊 Hoe is het met de dames hier? Ik ben de lijst kwijtgeraakt maar volgens mij hebben een aantal deze week hun nod toch?
Ja wie weet wel je innesteling, spannend!! Hier nog zieker dan ik al was. Baal d'r echt van ivm het concert maar ja....nu op mijn werk aan het snotteren en overleven. Stomme was dat ik gisteravond nog 2 PCM geslikt had, maar kon erna echt niet slapen! Vanmorgen bleek dat er coffeine in zat. Lekker stom. Dus als ik 5 uurtjes geslapen heb is het veel
Hoi, Ja a.s zondag is mijn nod. Echter denk ik dat ik ongesteld ga worden. Vreetbuien, shaggie, hoofdpijn.... Borsten doen nog wel zeer maar dat kan ook horen bij mijn aankomende menstruatie. Denk dat ik deze ronde pech heb..
Hier ook t zelfde nog geen positieve ovulatie test maar al de hele week krampjes links en rechts mn moedee had ook altijd een kleine wewk last tijdens eisprong. Miss heb ik m gemist of komt die nog.
Ah Vanesje, ik duim voor je dat het niet zo is! Klinkt wel spannend hoor Yankee! Ben je inmiddels van je blaasontsteking af? Vervelend hoor... Lastig liesje, die onduidelijkheid omtrent de eisprong! Wel handig dat je weet dat je moeder het ook had! Misschien is je cyclus ook gewoon wat langer!? Ga je nu uit van 28 dagen? Ik heb trouwens geen moeder meer, nooit gekend ook. Vind het best lastig in deze tijd... Best veel vragen... Zou ook wel willen weten hoe snel zij zwanger werd, etc. Beterschap mammadoe Hoop dat je tussen het snotteren door nog van het concert kan genieten 😉! Beeb, ben jij ook al klaar voor het wachtbankje? Nog een paar dagen te gaan! Ik vind het allemaal maar lang duren hoor... Ben je trouwens nog gestart met ovulatietesten? Ik had trouwens de afgelopen week last van dikke hoofdpijn... Dacht dat het door ontpillen kwam, maar weet nu vrijwel zeker dat het door de vitaminecapsules voor "zwanger worden" van de Etos komt! Geen aanrader dus... Maar misschien reageer ik er ook wel gewoon raar op.
Spannend meiden .. ben benieuwd naar iedereen! Duim voor jullie.. Bij mij valt mn menstruatie nu gelukkig mee.. volgens mn appje heb k 7 oktober mn eisprong maar zojuist ovutestjes gekocht via die site.. handig bedankt voor de tip! Zal vast een gebruiksaanwijzing bij zitten maar per wanneer begin j met die testjes? Direct na dat je menstruatie afloopt? Maargoe dat is dus al best snel voor mn idee 7 okt haha.. werk veel dus dan gaat de tijd snel!
Nee mijn vorige cyclus was 34 dus daar ga ik maar vanuit. Ja met dat soort dingen snap ik dat je een moeder mist heb je wel iemand anders die dicht bij staat waar je alles mee man bespreken? Merk wel dat mn afscheiding veranderd meer maar geen draden nog even door testen. Ik ben er nu een week mee bezig maar dat is ook de eerdte keet dat ik ze gebruik. Succes meiden deze week!!
Ik ben helemaal klaar voor dat wachtbankje haha. Al lijkt het me vreselijk slopend die 2 weken! Ik had de ovu testen van de action gekocht. Heb er maandag één gedaan maar die was echt omowit dus heb dinsdag overgeslagen en gisteren was ie ook nog steeds stralend wit. Begint nu echt beetje te zeuren onderin de buik. Straks nog een keer een testje doen. En dan heb ik er nog twee over. Maar op=op ik ga geen nieuwe kopen voor deze ronde. Moet wel leuk blijven vind ik. Ga er eigenlijk vanuit dat ie toch vrijdag komt. En uitgerekend nu moet ik ziek worden :x Sinds gisteren keelpijn, vanochtend ook begonnen met hoesten en ik heb het echt steenkoud. Hopelijk zet het niet door! Maar seks gaat er komen vanavond, ziek of niet De meest vruchtbare dag is aangebroken haha. Zo spannend!! Hopelijk word je toch niet ongi Vanesje! Wat erg Milie.. Kan me voorstellen dat je met een hoop vragen zit. Ik had gewild dat ik het nooit had gevraagd aan mijn moeder... Ze zijn jaren bezig geweest zonder succes. Uiteindelijk ben ik er natuurlijk wel gekomen...en toch ook 2 jaar later mijn broertje maar toch. Het spookt wel door je hoofd. Tessebes...ik ben 5 dagen voor de eisprong begonnen met testen. Nog even wachten maar
Liesje mijn cyclus was ook 34 en daarna 24¡ kan nogal verschillen!... Tja millie kan me voorstellen dat op t moment dat je zelf graag moeder wilt worden je denkt aan j eigen moeder. Heb je wel een "moederfiguur" of iemand anders war j het erover kan hebben? Ik weet dat mijn moeder bij de eerste er 2 jaar over heeft gedaan..en tussen mij en mn zussen in ook 2 miskramen heeft gehad.. lijkt me zo lastig! Maar goed laat t gewoon maar over me heen komen.. en maar is kijken hoe dat bij mij gaat. Hier nu ook alle2 snot verkouden...
Ik snap die ovu testen niet hoor. Nou was er net ook nog totaal niks te zien. Heb toch al een beetje steken rechts onderin zoals bij de laatste paar keer. Vandaag zou de meest vruchtbare dag moeten zijn en morgen echt de eisprong. Raar dat ik het wel voel maar dat de testen niks laten zien!
Hoi beeb87' ik doe geen ovu testen, dus ik kan je niet helpen. Weet wel van forum dat ze vaak einde van de dag testen, en de 2 uren ervoor even niet zoveel drinken zodat de urine wat sterker is.
He Beeb, Misschien heb je hem gewoon niet en wat je altijd dacht dat je voelde was misschien niet je eisprong maar het rijpen van de follikel. Je moet gewoon doortesten, Maar van welk merk heb je de testen? Maakt namelijk nogal een verschil. Die van de action en kv zijn niet goed, het beste koop je die van zwanger en kids. Er is nu ook een topic over ovulatietesten en alle info die welkom is. Moet je daar even kijken, daar wordt het echt uitgebreid uitgelegd en besproken. Vanesje, nog steeds het gevoel dat je ongi moet worden? Je bent wel al een dag overtijd zie ik! Toch nog wachten tot zondag??? Millie ik slik die pillen ook, vaag dat je daar zo'n last van kreeg. Zal eens opletten of ik er ook last van heb. Maar ja, voel me sowieso super brak en grieperig nu....Ook lastig voor jou dat je je moeder niet kent en je haar geen vragen heb kunnen stellen. Maar soms zegt dat niets. Mijn moeder was al zwanger als mijn vader naar d'r knipoogde en mijn oudere zus hadden na 10 jaar nog geen baby.... Nu hebben ze een adoptiekindje sinds een jaar en ik was na twee weken zwanger dus weer wel net als mijn moeder. Ik ben nog steeds flink ziek, maar MOET morgen werken. Dus vandaag maar rustig aan doen en dan hopelijk morgen wat fitter. Ik ben zelfstandige en dan geef je jezelf wat sneller een schop onder je hol dan wanneer je in loondienst bent Concert was trouwens wel heel erg leuk en gisteren hebben we onze kleine meid een eenpersoonsbed gegeven. We kunnen nu dus al gaan beginnen met een nieuwe babykamer maken. Hopelijk is het ledikant weer snel gevuld! Maar door alle drukte van afgelopen dagen gelukkig wat minder ermee bezig geweest en dan gaat de tijd ook wat sneller!
Ik heb ze dus van de action haha. Als het niet werkt is het jammer, maar ik ga denk ik geen nieuwe bestellen. Ik zie wel waar het ons brengt. Vanaf de menstruatie hebben we echt om de dag seks gehad dus ik zie het wel. We gaan gewoon nog even door Wat een straf haha. Balen dat je nog steeds ziek van Mammadoe. Ik ben ook nog niet helemaal de oude. Gaat al wel beter dan gisteren. Had dan ook al een paar uur geslapen voordat mijn vriend thuis kwam. Kleine meisjes worden snel groot hé Maar wel leuk dat je aan de babykamer kan gaan beginnen! Beterschap!