NOD: Milie: 1e kindje- NOD 18 nov- 2e ronde eenpluseen: 1e kindje - NOD 21 nov - Anoniempje: 1e kindje- NOD 22 nov- 4e ronde Priscil89: 2e kindje - NOD 22 nov - 3e ronde Mariahh: 2e kindje - NOD 28 nov - Yankee: 1e kindje - NOD 29 nov - 3e ronde Liva87: 2e kindje, eerste van ons samen - NOD 1 dec -3e ronde Tessebess: 1e kindje Marieke: Vanesje34 begint in januari. Echodatum Beeb: 8 december 18.30 Bevallingsdatum: Mammadoe: 2e kindje 12-07-2015 Beeb: 1e kindje 21-07-2015 Deborah : 2e kindje 21-07-2015 Liesje:1ste kindje 21-07-2015 Tika:
Spannend tessebes ik duim heel hard voor je Echo weet ik nog niet wanneer ik die heb maar zodra ik dat weet zet ik hem erbij
NOD: Milie: 1e kindje- NOD 18 nov- 2e ronde eenpluseen: 1e kindje - NOD 21 nov - Anoniempje: 1e kindje- NOD 22 nov- 4e ronde Priscil89: 2e kindje - NOD 22 nov - 3e ronde Mariahh: 2e kindje - NOD 28 nov - Yankee: 1e kindje - NOD 29 nov - 3e ronde Liva87: 2e kindje, eerste van ons samen - NOD 1 dec -3e ronde Tessebess: 1e kindje Marieke: Vanesje34 begint in januari. Echodatum Beeb: 8 december 18.30 Bevallingsdatum: Mammadoe: 2e kindje 12-07-2015 Beeb: 1e kindje 21-07-2015 Deborah : 2e kindje 20-07-2015 Liesje:1ste kindje 21-07-2015 Tika:
Om kwart over 12 zondag een knaller met kruitvat had er nog 1 liggen. Die auto kopen vind hij ook hlemaaaal niet erg haha. We moeten ook nog verbouwen nu 1 grote kamer en worden er 2, maar daar beginnen we na de echo pas mee. Tessebes vind het ook spannen ben zo benieuwd naar je test!
Dames, had hier al aangegeven dat ik vaak na de gynaecoloog ga ivm vele blaasontstekingen afgelopen tijd. Elke 2 a 3 weken ongeveer. Kom er net vandaan voor weer een echo om te kijken of alles goed zit. Nou, vertelt ze me doodleuk dat m'n follikels giga groot zijn (betekent dat m'n ei binnen 24 uur springt ) Ik vond dit zo gek dacht echt dat ie gisteren/vandaag uiterlijk al zou springen. Zit al op dag 18!! Maar ze verzekerde me dat t binnen 24 uur Max plaats zou vinden!! Dus ik ben net thuis en dacht weet je heb er toch nog 2.. Ik doe nog een ovu test..
En dit is het resultaat.. Onderste is van vandaag.. Jeetje zo blij dat ik toch die ovu testen heb! Want dit had ik anders nooit gedacht/geweten. Vanavond toch nog maar eens fun hebben! Haha Heb vrijdag weer een echo om er zeker van te zijn dat ze zijn gesprongen omdat ik aangaf bang te zijn dat er iets mis is omdat m'n ei zo laat is. Maar m'n gynaecologe is echt super lief en vond het prima! Haha enige voordeel is dat mocht ik ooit zwanger zijn ik al best snel een echo heb..
Ok . Zie hier t resultaat.. Conclusie ik ben echt niet zwanger (opluchting) maar heb dus weer een lh piek? Wat er dan mis was met vorige piek en waarom k tussen door niet ongesteld ben geworden Is me een raadsel.... Dan nu.. Vannochtend een temp daling van 36.7 naar 35.5!.... 1.2 graad dus¡ net steken gevoeld in linker zij...nooit eerder gehad... Is dit dan wel een echte eisprong? Is z on grote daling normaal? En hii zou dan morgen weer moeten stijgen toch?... Vanavond toch maar aan de bak! Gister was ml zo laat thuis en moe datie al halfslapend thuis kwam... Hem maar lkkr latw slapen dus.. Maar vanavond komtie ee niet onderuit ¡
Tessebess, ik denk dat hij morgen nog donkerder wordt! Bij mij was die gisteren net zoals de jouwe. Vandaag was het opeens bijna paars!
Naar mijn idee Is de test vn vandaag lichter dsn gisteren... Maar scheelt weinig... Heb nog een paar testen dus zal morgen weer testen voor de zekerheid
@ Priscilla, wij gaan zaterdag testen, omdat mijn vriend dan jarig is. @ Tessebes, misschien toch een cyclus overgeslagen dan? Vandaag weer een brakke dag. Was op mijn vrijwilligerswerk met ouderen en voelde me gewoon echt niet goed (misselijk, moe, last van mijn buik). Zei dat ik niet lekker was en naar huis ging waarop 1 van de ouderen zei: ben je in verwachting? Ik zo, eh nee.. Was even perplex.. Nog voordat ik wegging rennen naar de wc omdat ik dacht dat ik moest overgeven. Uiteindelijk bleef het bij kokhalzen. Nu thuis. Dwing mezelf 2 boterhammen met kaas te eten, heb echt geen trek. Zo lekker onder de wol. Ik ben er niet helemaal zeker van maar volgens mij heb ik een beetje bloed verloren?!?! Word toch niet nu ineens ongesteld?!!
Ik denk dqt je test gister je piek was tessebes en je vandaag dan je eisprong hebt. Dus zeker gezellig maken vanavond. En wat er afgelopen maand bij jou gebeurd is geen idee. Maar hopelijk is nu dan je baarmoederslijmvlies ook dik genoeg en blijft t nu goed plakken
Jeej Liesje! Top Tessebes, zeker aan de bak vanavond! Raar dat je hebt overgeslagen maar dat er een nieuwe eisprong is is super natuurlijk. Hopelijk heb je dan over 2 weken wel een mooie test in handen! Anoniempje, balen dat je nog steeds niet lekker bent. Goed naar je lichaam luisteren en inderdaad lekker naar bed gaan! Wel goed eten hoor! O, en Liesje mag maandag beginnen met urine verzamelen voor Moeders voor Moeders.