Hihi thx Beeb, je houdt me scherp! Wat denk jij van die eventuele druppel bloed? Moet ik me zorgen maken? Ben 10 dpo. Liesje, sorry! Zit weer niet op te letten haha. Leuk leuk!
Om 1 druppeltje bloed zou ik me geen zorgen maken. Zou best nog van de innesteling kunnen zijn Zolang het niet meer word zit je goed meid.
He net even van binnen wat afscheiding weggehaald om te kijken hoe of wat.. Dat is wel donker bruin gekleurd.. Denk dat ik dat ook in mijn ondergoed heb. Sorry voor de misselijke mensen onder ons.. Misschien word ik wel ongesteld?
Donker bruin is oud dus het kan best van de innesteling zijn. Die is pas net voltooid of nog net niet helemaal klaar.
klopt wat beeb zegt anoniempje.... Als je nu ongesteld zou moeten worden weet je dat morgen uiterlijk overmorgen zeker. En anders was dit de innestelling. Ff afwachten dus
Anoniempje, wat beeb zei dat klopt. Kan best nog van innesteling zijn en mocht je dan ongesteld worden zul je dat dan ook snel genoeg (hopelijk niet) merken Mariah, al hogere temp vandaag? Ik niet, nog steeds 36,5 en binnen 24 uur pas m'n ei volgens de gynaecologe. Dus verklaar ook wel weer m'n temp. M'n lf is hierdoor maar 11/12 ipv 14 die ik altijd dacht .. Maar volgens de arts is dat niet erg. Ga toch vrijdag nogmaals een cyclusecho maken zoals zij dat noemt om er zeker van te zijn dat ie gesprongen is..
Spannend anoniempje!! Als het van ongi komt zal er snel meer bloed komen toch? Lang he dat wachten. . Duimen voor een innesteling. Vanavond Lekker het zwanger tijdschrift lezen. Heb trouwens het 9 maanden knip en plak dagboek echt een aanrader, veel info en plek voor je eigen tekst en foto's! Hopen dat ik vanavond wat fitter ben en niet al om 9uur slaap.
Liesje, ik kan straks bij iemand een stapeltje 'zwanger' en andere zwangerschapsboekjes ophalen. Vriendlief is niet thuis vanavond dus lekker bladeren! Heb even op google gekeken maar dat dagboek is leuk ja! Yankee met een lf van 11/12 kan een eitje best innestelen. Dat gebeurd tussen de 5 en 10 dpo dus dan weet je lichaam al dat er wat gaande is. En houdt ze je nou ook nog verder in de gaten? Dus dat je bijv. al met 4 weken een echo krijgt?
Beeb!! Haha dat gaat nog wat worden over 7 maanden. Met nu al zo'n toeter! Superleuk.. Jaa, mocht het raak zijn, moet ik meteen langskomen. Of het laten weten en plannen we weer echo in. Maar ze vertelde me dat je dan meestal niks ziet. Enkel een ringetje, met 5 weken een klein vruchtzakje.. En pas minimaal 6 weken (verschilt ook nog is) en daarboven evt het hartje pas gaat kloppen en je deze kan horen.. Dus ik denk dat als het ooit raak is, ik haar bel maar sowieso ook normale afspraak zou maken @ vk..
Nou als dat zo doorgroeit dan kan ik gerold worden over een paar maanden Maar ik ga ervan uit dat het nog wegzakt en dat het daarna pas echt groeit vanwege de baarmoeder. Trouwens vriendlief via de app vandaag Ik: Schat volgens mijn banner op internet is ons baby'tje vandaag 3mm groot en weegt het 0,3 gram. Hij: Zo wat een gewicht! Dus... Wel fijn dat je zo goed in de gaten gehouden wordt Yankee. Ondanks dat er in de eerste weken weinig te zien valt is het wel duidelijk of alles goed groeit.
Wow beeb je ziet duidelijk verschil! Heb me even bij het lijstje gezet hoor! NOD: Milie: 1e kindje- NOD 18 nov- 2e ronde eenpluseen: 1e kindje - NOD 21 nov - Anoniempje: 1e kindje- NOD 22 nov- 4e ronde Priscil89: 2e kindje - NOD 22 nov - 3e ronde Mariahh: 2e kindje - NOD 28 nov - Yankee: 1e kindje - NOD 29 nov - 3e ronde Liva87: 2e kindje, eerste van ons samen - NOD 1 dec -3e ronde Tessebess: 1e kindje Marieke: Vanesje34 begint in januari. Echodatum Beeb: 8 december 18.30 Bevallingsdatum: Mammadoe: 2e kindje 12-07-2015 Beeb: 1e kindje 21-07-2015 Deborah : 2e kindje 21-07-2015 Liesje:1ste kindje 21-07-2015 Tika: 1e kindje 28-05-2015
Bedankt voor alle reacties. Dat helpt me zo als ik ergens mee zit! Echt super fijn om in zo'n begaan groepje te zitten.. Na een laar uur slaap voel ik me iets beter. Net nog even een banaan erin gepropt haha. Afscheiding is nog steeds oud bloed. Vind het raar want vanochtend met douchen had ik dat echt nog niet. Nouja, als mijn ongi doorbreekt dan zal dat vannacht uiterlijk zijn... Het plopt van alle kanten maar is ook veel lucht. We wachten af!! (Zoo niet mijn sterkste kant! ) Yankee, wat fijn dat je zo'n betrokken gyn hebt! Beeb, waaauw, jij gaat echt rollend je bevallingsbed in hahaha Geniet van het bladeren! Bij mij komt net de Die gratis agenda binnen maar heb hem nog even opzij gelegd totdat ik weet waar ik deze maand aan toe ben. Liesje, jij ook veel leesplezier hihi. Zal eens googelen op die agenda!
Hahaha, toe ff Anoniempje Rollend erin haha. Fijn dat het ietsjes beter gaat met je. Aangezien het om oud bloed gaat denk ik niet dat je ongesteld gaat worden, maar ik snap je onzekerheid meid. Helaas kan je niks anders dan afwachten.
Beeb haha idd wat een gewicht!! Anoniempje, super vervelend om te horen?! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Mocht de ongesteldheid doorbreken dan is dat even een dagje balen maar ook dat is geen ramp. Ik denk idd omdat het oud bloed is dat het toch van een evt zwangerschap kan komen. Hoor namelijk wel vaker dat er sommigen dag of 2 oud bloed verliezen en alsnog zwanger zijn Werken de meiden hier overigens allemaal fulltime/parttime? En hoe ben je van plan dat te doen met de baby? Oppas of opvang?
Ik werk nu fulltime wil max 3 dagen blijven werken volgend jaar moet mn contract verlengt worden dus eerst maar even afwachten moeder en schoonmoeder willen allebei een dan oppassen.
Ik werk nu fulltime en onregelmatig.. Als r.een kindje is willen de.omas geaag bij springen en.wil.ik parttime gaan werken
Ik werk parttime 24 uur. Toen me dochter nog niet naar school ging, ging ze 1 dag naar de opvang en die andere 2 dagen werden opgevangen door fam. Nu ze op school zit gaat ze 2 dagen naar de bso en 1 dag komt me moeder bij ons thuis zitten
Ik werk 14 uur per week verspreid over 5 dagen. De ene keer ochtend, andere keer 's middags. Ik wil zo wie zo de eerste tijd na de bevalling niet werken. Misschien 1 of 2 ochtenden als de oma's willen oppassen haha maar meer niet. Ik ga wel weer werken als het kindje naar de peuterspeelzaal kan ofzo.