Beeb, wat toevallig. Ik werk ook maar 16 uur.. Ik stop ook bij een evt baby.. Ben anti kinderopvang. Heb teveel rare dingen gehoord/gezien. En idd totdat zij/hij minimaal na de peuterspeelzaal kan blijf ik lekker thuis.. Lijkt me ook wel lekker om alles mee te krijgen. M'n beste vriendin haar zoontje heeft z'n eerste stappen en woordje @ opvang gezet/gezegd. Lijkt me een nachtmerrie zoiets te missen..
Zo thuis van een dagje werken en veel leeswerk hier hihi. Heb niet alles onthouden, maar wel goed voor Tessebes dat er nu ontwikkelingen zijn. Overigens duidt een lh-piek slechts op follikelgroei en niet op een daadwerkelijk ei. Dus misschien is daarin vorige x iets mis gegaan ofzo.... @yankee, vergeef me, maar ik kan me niet een verhaal herinneren op dit moment waardoor jij nu al echo's krijgt. vanwaar is dat? @Anoniempje, lief dat je vrijwilligerswerk voor oudjes doet. En hoop voor je dat het een innestelingsbloeding was. Ik had ook op een gegeven moment roze bij het afvegen. Ik werk freelance en werk part-time en verschillende dagen en tijden. Dinsdag past oma op, woensdag kdv en donderdag is papa dag. Dan werk ik soms nog avondjes en weekenden. Ik hecht heel veel waarde aan mijn vrije dagen met M. dus daar geniet ik heel erg van en ga dan vaak gezellige dingen doen zoals zwemmen, indoor speelhal, kinderboerderij, dierentuin etc. Ben verrotte moe van weer de 1e dag werken zeg!! Pfff
jeetje wat druk hier! ik heb een lange dag gehad, net thuis nu ff snel die kleine op bed leggen dan reageer ik vanavond ff uitgebreid. Hier mijn temp kaartje snap er de ballen niet van en nog steeds geen kruis.. heb ik wel een eisprong gehad denk ik dan...
ik werk 24 uur in de kinderopvang. Voor mijn zoontje naar school ging hadden we 1 dag in de week opvang en de rest konden we zo samen onderling regelen. Mijn man en ik zijn echt va elkaar afhankelijk. Weinig familie die kunnen helpen geen omas helaas. Nu hij op school zit werkt mijn man op maandag en woensdag onder schooltijden en is vrijdag vrij (hij werkt dan op zaterdag) en ik ben dinsdag en donderdag vrij dus geen bso nodig. Moeten we een x extra werken zoals ik nu dan gaat hij smiddags even met een vriendje mee naar huis. Voor ons 2e kindje zullen we op maandag en woensdag onder schooltijden dus opvang nodig hebben. Ik hoop een goede betrouwbare gastouder te vinden en anders zou ik helaas wel voor een kdv moeten gaan. Ik werk er zelf in, maar zou t voor mijn kindje niet willen. Dat is ook 1 van de redenen waarom wij zo lang gewacht hebben met een 2de. Maar de wens was zo groot dat ik dat maar naast me neer gelegd heb. Het worden geen lange dagen maandag van 9.00 tot 14.00 en woensdag van 9.00 tot 13.00 dus dat overleeft het wel. Net contact gehad met moeders voor moeders. Dezelfde vrouw als toen ik van mijn zoontje zwanger was. Ze wilde aanstaande donderdag al komen maar ik moet extra werken dus komt ze volgende week dinsdag om 14.00
Mammadoe, Ik heb afgelopen 8 maanden wel 50x een blaasontsteking gehad. Werd daardoor immuun voor de antibiotica. Omdat ze een fout hadden gemaakt bij de huisartsenpost die maar iedere keer snel aangaf het is een blaasontsteking en niet goed naar m'n kweek hebben gekeken bleek dat het een bacterie was.. Maar daardoor had ik op een gegeven moment zoveel pijn dat ik dagen niet kon plassen en alles binnen m'n baarmoeder deed pijn. En eenmaal bij de gynaecoloog gaf ze aan dat we om de drie weken blijven controleren tot een jaar lang om zo te kijken of er cystes ontstaan en waardoor het komt.. Dit had ik overigens al voor ik met de pil stopte. Alleen nu weet ze dat ik een kinderwens heb denkt/kijkt ze met me mee.. Heb hier zelf achteraan moeten gaan in eerste instantie. Werd elke week. Soms wel twee x per week weggestuurd met antibiotica onder t mom van het is een blaasontsteking .. Ik ondertussen vergaan van de pijn en maakte me ernstig zorgen ook over een evt zwangerschap. Ben daardoor ook gestopt met de pil na de zomer.. Ik dacht straks duurt het hierdoor langer. Maar vooralsnog niks ernstigs gelukkig en m'n laatste blaasontsteking was alweer twee weken terug ( voor mij is dat lang!)
Ik doe 2x 3 uur in de week vrijwilligerswerk in de gehandicaptenzorg op een activiteitencentrum Ik zit nu al ruime tijd in de ziektewet voorlopig zit ik daar nog in maar ben op de goede weg. Daarna proberen weer een baan te vinden voor max 27 uur. Kom officieel uit de kinderopvang maar zou daarin niet meer terug willen.
Deborah, mag je niet je eigen kind meenemen na de opvang tijdens de uren dat je werkt? Of hebben ze regels over dat dat niet mag ? Een vriendin uit den haag werkt ook in de opvang en heeft haar eigen dochtertje bij haar. Zo ziet ze ook wat er gebeurd.
Mariah, ziet er toch naar uit dat je je ei al hebt gehad en dat we lekker op het wachtbankje moeten zitten! Heb het net nog gezellig gemaakt (marathon deze week hihi) en voor het eerst oud bloed verloren. Las dat het eisprong bloeding zou kunnen zijn maar dit heb k dus nooit gehad.. Anyways morgen ga ik twee dagen weg omdat een van onze beste vriendinnen in het buitenland trouwt dus kan dan even op 'Klusbreak'
Ik werk momenteel niet. Zit er voorlopig ook niet in om meerdere redenen.. Dus alle tijd voor een beeb! Mammadoe, lief dat je dat even deelde, maakt me toch wat geruster.
Ik zit helaas in de ww. sinds deze maand. Maar kom oorspronkelijk uit de ggz. Werkte met jongeren en volwassenen met een psychische beperking. Ze zeggen op mijn werk dat ik na 3 maanden terug mag komen. Dus hopen maar. Ik werkte altijd 40 uur per week. Wil als ik bevallen ben terug naar 30 uur den naast ons woont een gastouder. Daar kan zij/hij dan heen als we moeten werken. Maar ik werkte veel avonden en weekenden dus zal weinig appas nodig hebben. Beide opa's en oma's. Werken zelf nog dus die zullen niet veel oppassen denk ik. In ieder geval niet een vaste dag denk ik.
Zoooo wat irritant Yankee! Nu dus wel voordelen dat je steeds met de echo kan zien waar je staat in je lijf Nou ik ga weer door met Call the Midwife kijken. Heerlijk!
Wat een gedoe eigenlijk he met een kleintje en werken Ik wacht het allemaal rustig af. Zit in zorg dus alles is zo onstabiel als maar zijn kan. Grote kans dat halverwege volgend jaar mij functie vervalt en ik gedwongen op straat sta met heel veel collega's. Ik maak me niet druk, krijg toch ww haha. Komt allemaal erg mooi uit met de bevallingstijd Een andere baan komt vanzelf wel weer. Is het beter om voor MvM ochtend urine te bewaren of urine op te vangen vlak voordat ze komt? Ze komt om 13.00.
Mij vertelde ze van mvm dat ik urine van smorgens op moest vangeb en in de koelkast moest zetten beeb
Ik was in slaap gevallen gister.. was zo moe! anoniempje hopelijk zet t bloed niet Door hoor! Beeb mooi darmen buikje Hoe voel jij je ? yankee een langere cyclus dus dat word nog ff Door knallen! mamadoe hoop dat het al wat wat beter gaat met je! tika alweer 13 weken wat gaat dat snel! Hier eindelijk een kruis op ff .. Hij geeft idd aan dat mijn eitje op vrijdag was maar dan snap ik niet dat mijn ovulatie test vrijdag avond gelijk was en dat hij er zaterdag ochtend vanaf knalde .. ff geeft aan dat ik vandaag al 5 dpo ben gaat natuurlijk wel lekker snel zo
Jeej Mariahh!! Je zou voor je eigen kunnen bijhouden dat zondag 1dpo was. Ik voel me eigenlijk prima. Ik slaap goed, ben weinig misselijk. Ben wel erg moe. Voel me alleen nu al een zeekoe ik kan me tenen niet meer zien als ik normaal sta!!
Ik heb mijn ochtend urine in de badkamer gezet, als het maar koel is en geen verwarming aan dan was het goed zeiden ze vond zelf niet zo fris in de koelkast.