Duidelijk Liesje! Dan laat ik het wel gewoon in de wc staan op de grond. Die vloer is altijd steenkoud. Koelkast vind ik ook beetje smerig idee haha. Ben als de dood voor een witte test morgen
Ik was ook heel zenuwachtig zei tegen die vrouw doe maar eerst de test dan kan ik weer rustig ademhalen T is een leuk tijdschrift en zo lief die bad cape nog 8 maanden wachten.. Duurt zo lang ik wil shoppen en de kamer maken nu kan je niks.
Ik heb vanmorgen getest, was nieuwsgierig en dacht dan is de verleiding ook gelijk weg. Wil geen testen meer in huis!! Was natuurlijk negatief, niks aan te doen
Jaaaa die cape is zo lekker zacht! Koelkast? Ieuw!! Echt niet. Ik was ook zenuwachtig voor die test, de mijne zag er net zo uit als die van Liesje. Die vrouw vertelde mij dat ze minder gevoelig zijn dan de consumenten testen.
Meide! Ik zit hier nogsteeds mt grote onrust en vraagtekens.. Gisteren voor het slapen wezen douchen en alles wat ik van binnen weg kon halen weg gehaald. Was of heel oud bloed of wat roziger met afscheiding. Mijn idee was dat als ongi door zou breken ik dan vandaag wel wakker zou worden met bloed. Nou ik dus wakker, voel niks. Ga naar de wc en veeg af, nog steeds niks. Heb ik toch weer ff van binnen gevoeld, weer allemaal oud bloed.. Dat is dus nieuw want gisteren had ik alles grondig schoongemaakt. Ben ik nu ongesteld?!
Geen idee! Maar als je wel zwanger bent lijkt het me ook niet goed om steeds van binnen eraan te zitten. Ik hev zelf ook welleens tussen ongi door 2 dagen bruin bloed gehad kan innesteling zijn kan zomaar oud blloed zijn.
Kan ook zijn dat het over een paar dagen pas goed doorzet of dat je idd zwanger bent spannend! pricil hopelijk te vroeg getest!! Heb mijn positieve ovulatietest ingevuld op ff en ben nu idd pas 3 dpo ipv 5 snapte er al niks meer van
Anoniempje, ik zou niet steeds naar binnen gaan om schoon te maken en om te controleren. Je hebt best kans dat je iets beschadigd bent van binnen wat is gaan bloeden. Als dat dan mengt met je afscheiding dan lijkt het ineens veel maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Helaas zul je geduld moeten hebben, hoe moeilijk het ook is. Pricil, hopelijk was je te vroeg! Mariahh, ik denk dat je kaartje zo klopt! Nog zeker 9 dagen wachten met testen. Spannend!
Bedankt voor de reacties meiden. Blijf er nu verder van af. Met afvegen zie ik wel wat maar niet dusdanig veel dat ik bijv. een tampon in moet doen. Denk dat het toch mijn ongi is die doorbreekt. Als het niet gelukt is deze maand heb ik daar vrede mee, maar met dit half half heb ik veel moeite. Zucht.. Wacht maar af..
Inwendig grondig schoon maken Is niet goed hoor.. H je grotere kans op infecties.. Kan ook gewoon zijn dat er een adertje Is gesprongen.. Zou me er niet al tw druk om maken.. Nog paar dagen afwaw en dan weet je t.. Vannochtend verslapen ieeeh.. Niet echt tijd om goed tw tempen heb t op 36.6 gehouden hoewel die nog op liep.. Maar dat Is alweer een graad hoger als gisteren.. Ga er dus even vanuit dat ik vandaag 1 dpo ben.. Nod dus 3 december...
Dames.. Jeetje vandaag dag 19 en zoals voorspeld door de gynaecologe vandaag kennelijk pas m'n eisprong .. Ben gisterenavond weggegaan en morgenavond pas thuis ivm een bruiloft .. Gisteren en de 6 dagen daarvoor allen gezellig gemaakt. Maar nu heb ik net m'n laatste ovu test gebruikt en die knalt me er toch vanaf! Maar kan vandaag en morgen dus niet klussen.. Dus ben bang dat ik dan toch m'n ei mis of niet? Jeetje wist trouwens niet dat ik zo laat m'n eisprong had! Vorige 2 maanden sowieso niet goed geklust dan..
Je kan er nu toch niet meer aan doen en zaad kan best een tijdje leven. Nu weet je wel wanneer je moet klussen hoelang duurt je cyclus? Tessebess en anoniempje spannend!!
Yankee, er ligt wel een voorraadje zaad te wachten dus een gemiste kans is het zeker niet. Wel jammer dat je niet toch vandaag of morgen het nog even gezellig kan maken. Ook geen tijd voor een vluggertje?
Zwangeren weten jullie al of jullie iets van een cursus willen doen? Ik wil zowiezo zwemmen gewoon voor ontspanning veder weet ik nog niet vind het ook best prijzig, zag wel dat het soms vergoed wordt bv yoga eerst dacht ik niks voor mij maar twijfel..