Eerste ronde...

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Beeb87, Sep 13, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Heb ik eigenlijk nog niet over nagedacht.
    Heb nu je het zegt even bij het zwembad op de site gekeken maar een 10 badenkaart kost 51,50 :$
    En dat duurt maar 3 kwartier op 1 avond per week.
    Dus dat ga ik niet doen denk ik ;)

Yoga ga ik zo wie zo niet redden denk ik.
    Ben zo stijf als een hark en ik heb fibromyalgie dus zo fijn is dat denk ik niet.

Zag wel iets voorbijkomen over babymassage.
    Dat lijkt me dan weer wel heel tof!
    Maar goed daar hebben we nu niks aan ;)

Ik ga in ieder geval eens polsen bij de vk wat er allemaal te doen is aan cursussen. Vind ik altijd wel leuk :)

2. Yankee

Yankee Fanatiek lid

Aug 30, 2014
    1,098
    249
    63
    Female
    NULL
    NULL
    Hahaha beeb heb me rot gelachen om je vluggertje! Zou natuurlijk kunnen.. Als Hij er was! Ben hier met stel vriendinnen heengegaan (bruiloft in Parijs vandaar) dus morgenavond thuis dan zou t evt nog kunnen ma lees meestal dat het na je ei geen zin meer heeft.

Mja ik weet t in ieder geval voor de volgende maand dan!

3. Yankee

Yankee Fanatiek lid

Aug 30, 2014
    1,098
    249
    63
    Female
    NULL
    NULL
    Liesje m'n cyclus is 29-30 dagen dus m'n lf is veel korter dan verwacht. Maybe next maand maar even aan de tarwekiemolie!

Mariah, ik zie het!! Haha schiet toch al lekker op als je al op 5dpo zit! Ik duim dat je volgende week een positieve test in handen hebt!!

4. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

Aug 19, 2014
    2,423
    271
    83
    Ik had een cyclus van 34 eispring op dag 21 ik slikte wel tarwekiem olie miss ook even proberen ja kan geen kwaad.
    En ik las dat granaat appel goed is tijdens de innesteling de ronde dat ik zwanger werd 2 glazen per dag gedronken vannhealth people zal er wel niks mee te maken hebben maar t is ook best lekker!

5. Yankee

Yankee Fanatiek lid

Aug 30, 2014
    1,098
    249
    63
    Female
    NULL
    NULL
    Liesje wat toevallig!!

Ik heb een hele blaasontsteking issue (teveel te vaak last van) dus ik drink die sappen ook! Cranberry en granaatappel .. Namelijk ook goed voor m'n blaas.. Maar ja nu ma extra glas per dag haha

6. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

Sep 8, 2014
    1,153
    225
    63
    Female
    Ik heb wel gekeken voor zwangerschapscurssusen. Zwemmen is bij ons ook duur vind ik.. Je betaald 26.50 voor 5 lesjes van 45 min. Daarbij moet je ook nog 6.50 inschrijfgeld en 5 euro voor een pasje betalen..

De verloskundige had het bij ons wel over ontspanningsmassages en ademhalingsoefeningen.
    Vooral omdat ze bij mijn echo's nogal moeite hebben om met het apparaat te kijken (buikspieren zijn te strak:( blijkbaar zitten ze toch ergens onder en ik kan moeilijk ontspannen)
    Ik ben ook zo stijf als een plank maar voor de ontspanning denk ik wel dat ik yoga moet gaan proberen..

Veel plezier in Parijs Yankee, lijkt me heel vervelend daar een bruiloft te hebben:D

7. Meisje@12345

Aug 19, 2014
    2,423
    271
    83
    Hier is zwemmen 30euro voor 5 lessen maar hou wel van zwemmen.
    Miss zwemmen en kijken of yoga vergoed wordt bij een aanvullende verzekering is hier yoga 230 euro..

8. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Tuurlijk, stom van mij Yankee.
    Was vergeten dat je weg bent.
    Heel veel plezier in Parijs!! Prachtige stad!
    Kijk wel uit met het hotel uit gaan als het donker is ;)
    Wij zijn regelmatig lastig gevallen :(

Ik heb rond de innesteling ook granaatappelsap gedronken.
    Geen idee of het daar echt aangelegen heeft maar het was in ieder geval lekker :D

Tika, dan is het bij ons dus beetje rond dezelfde prijs.
    Hier betaal je 7,50 borg voor een pasje dus dat krijg je weer terug.
    Inschrijfgeld, geen idee. Had ik niks over gevonden.

9. priscil89

priscil89 Bekend lid

Sep 17, 2014
    582
    34
    28
    Female
    Veel plezier in Parijs Yankee!
    Ben een klein beetje jaloers:D , zo'n mooie stad!

10. Anoniempje87

Anoniempje87 Actief lid

Jul 25, 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yankee, veel plezier in Parijs!! Hopelijk ligt er genoeg op de loer voor deze maand..

Liesje, mm die sapjes zijn ook erg lekker dus zeker geen straf!

Zwemmen en yoga en die massage lijken me allemaal wel wat hihi..

Hier nog steeds hetzelfde.. Bloed breekt niet door. Als ik ongi moet worden snap ik niet waarom het niet doorzet als het bruine gisteren al begon.
    Het ene moment heb ik krampjes dat ik denk ja nu gaat het komen en het andere moment voel ik helemaal niks.. Heb dit nog nooit gehad eigenlijk.

11. Anoniempje87

Anoniempje87 Actief lid

Jul 25, 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net wezen plassen, als ik afveeg hele lichte kleur en klein stolseltje? Vaker vandaag stolseltjes gezien..
    Sorry als ik zeurderig overkom maar kan bij niemand anders terecht op het moment.. :(

12. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik kan je helaas niet helpen meid.
    Vind het heel rot voor je.

En zeuren doe je niet hoor!
    Ik snap je onzekerheid.

13. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

Sep 8, 2014
    1,153
    225
    63
    Female
    Zeuren doe je niet hoor Anoniempje! Dit is gewoon een spannende tijd zeker zo dicht bij je NOD. Maar misschien wordt je toch gewoon ongesteld?
    Ik had ook vaak dat ik bijv woensdag al bruinverlies had en die dag daarna niets en dan vrijdag echt pas ongesteld werd.

14. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

Nov 17, 2010
    3,050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    anoniempje je zeurt niet! Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

Tessebes wat spannend weer dan!

Yankee hopelijk liggen er genoeg zaadjes klaar!

Hier af en toe wat vervelende steekjes in mn buik.. nog niet eerder gehad dus hopelijk positief dan;)

15. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    2,169
    0
    0
    Amsterdam
    @Mariah, hoe zou je de steekjes omschrijven?
    @Anoniempje, wat vervelend die onzekerheid, hopelijk snel duidelijkheid voor je.
    @Yankee, wat leuk zeg een bruiloft in Parijs! Prachtige stad. Wel balen qua eitje.

16. deborah2812

deborah2812 Actief lid

Sep 10, 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Wat een gezrlligheid hier. Ik hou t kort lange dag gehad, nog 2 lange te gaan en mijn zoontje en ik kwakkelen een beetje met de griep.

Ik ga geen cursus ofzo doen. Met mijn zoontje wel gedaan en was echt een aanfluiting.... Dat van babymassage lijkt me met de tijd wel wat.

Anoniempje t zijn gewoon spannende onzekerw tijden voor je dus zeuren doe je zeker niet hopelijk heb je snel duidelijkheid

17. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

Nov 17, 2010
    3,050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    @ mamadoe, soort messteken ofzo alsof er van binnen met iets scherps geprikt word heel apart.. zijn ook echt kleine steekjes die komen en gaan

ik wil ook geen cursus doen.. heb yoga gedaan maar van al die oefeningen geen gebruik gemaakt tijdens de bevalling dacht daar echt totaal niet meer aan enige leuke was het groepje wat ik had zodat je wat zwangere contacten had zeg maar

18. Anoniempje87

Anoniempje87 Actief lid

Jul 25, 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden. Nou ik heb dit dus nooit. Meestal begint het wel zo en dan paar uur later breekt het door. Nu is het zo goed als weg en zijn we al 24uur later. Blijf het raar vinden.

19. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

Aug 27, 2014
    1,235
    0
    36
    Flevoland

Hoop dat je zwanger bent annoniempje! Zou heel leuk zijn weer een erbij!

20. Meisje@12345

Aug 19, 2014
    2,423
    271
    83
    Dat is het vooral Mariah lijkt me leuk om contact te krijgen met anderen zwangeren denk dat het alleen zwemmen wordt, en als ik dat niks vind kijk ik veder.

Share This Page