Wij hebben hier een mama café Je komt daar kletsen met andere moeders terwijl de kinderen spelen. Dus duurt nog wel een paar jaar voor ik daar wat aan heb haha, maar lijkt me wel leuk!
Hmmm klinkt alsof je bmm aan het werk is, dat voelt een btje als messteken, ik had het tijdens het avondeten zelf ook, dus misschien wel positief meid.....zou leuk zijn! Tijdens de 1e zwangerschapszwemmen gedaan en dat was echt heeeeel erg fijn! Even gewichtloos zijn, even je rug ontspannen en een btje bewegen maar daarnaast ook veel andere zwangeren ontmoeten en je kan een btje de types kiezen om mee om te gaan die je aanspreken. Daarnaast een haptonomie cursus gedaan. Alleen maar 5/6 moeders van ongeveer 35+ dus had niet echt aansluiting met ze en als je zelf nieuwsgierig bent online en eens langs de fysio gaat met je heupen leer je er vrijwel niets nieuws. Enige wat ik tijdens het bevallen gebruikt had was de motortechniek bij het persen.
Beeb, oh dat lijkt me leuk een mama café! Lijkt me sowieso leuk om vrouwen te leren kennen die rond dezelfde periode zitten qua zwangerschap. Mammadoe, nou heb je er tenminste nog iets van gebruikt hihi. Jammer dat er weinig aansluiting was voor je. Vanesje, thnx meid, het blijft afwachten. Tika, dank je meis. Ik heb het nooit op die manier. Altijd eerst bruinverlies en dan binnen no time ongi. Nou ik ga zo mijn bedje in met nog steeds bruin/zwart bloedverlies. Alleen bij het afvegen. Ben benieuwd hoe het zich vannacht ontwikkelt. Morgen 12 dpo of misschien toch ongesteld?
Yankee veel plezier in parijs. uhh cursus ik deed een zwangerschaps gym cursus 1 x in de week vanaf 25 weken 10 x na afloop 5x en 1 dag met partner. was vooral bekkenbodem spier trainen en ademoefeningen. Ik heb er veel aan gehad . Via bewging 3.0 even een vraagje: ik zit nu op dag 19 na start van nod maar nog geen echt stijging. vorige rondes 37.0 na mijn eisprong 2a3 dageb na ovulatie test en daar voor 36.7 ongeveer soms 36.6 of 36.8 Nu heb ik donderdag 36.5 gehad daarna 1 dag 36.6 daarna 2 dagen 36.7 (wat ik de hele cyclus al heb) en gister en vandaag 36.8 maar nog zeker niet boven de 37.0 wat ik na mijn ei heb. ik had zondag veel last van mijn rechter zij net boven me heupbot dus dacht mijn eisprong (nooit eerder zo gevoelt) maar de temp gaat niet omhoog. heb geen ovulatie testen gebruikt deze maand. gebruik ook eerste maand tarwekiemolie capsules gewoon door de goede verhalen niet om mijn cyclus te verlengen. wat denken jullie?
haha mamadoe je maakt me zenuwachtig; ) heb ook last van witte afscheiding normaal amper maar nu voel ik het gewoon lopen. liva een paar pagina's terug staat mijn temp kaart van vandaag ik ben vandaag 3 dpo pas naar de 36.9 geschoten ..
Ik duim voor je Anoniempje! Hopelijk niet ongesteld geworden. Liva, dat is apart. Jammer dat je geen ovutesten hebt gebruikt deze keer. Misschien brengt de tarwekiemolie het toch een beetje in de war. Hopelijk gaat ie snel stijgen! Ik ben trouwens net als Mariahh ook pas op 3dpo naar de 36,9 gegaan. Mariahh, veel afscheiding heb ik ook. Ik ren nog steeds elke keer naar de wc als ik wat voel uit angst dat het bloed is. Maar tot nu toe gelukkig helemaal niks. Nou vandaag komt MvM! Uitgerekend vandaag ben ik zo onzeker als de pest. Mijn buik is ineens minder opgeblazen en mijn borsten doen ook ineens minder zeer Bah, wat is dat eng. Heb al wel wat urine opgevangen, hoop dat het geconcentreerd genoeg is. Had aardig wat gedronken gisteravond. Gelukkig komt ze om 13.00 al.
Komt goed echt goed beeb! De ene dag heb je nou eenmaal meer kwaaltjes alslde andere dag, maar ik snap je gevoel! Dat van die afscheiding om te checken of het geen bloed is ook herkenbaar. . Probeer ondertussen ook een beetje te genieten en vertrouwen hebben dat het allemaal gewoon goed gaat!! Anoniempje hoop niet dat je ongesteld bent geworden?
Mijn vriend zegt dat het helemaal goed komt en dat ie niet denkt dat het misgaat. Optimist Maar genieten doe ik zeker. Tussen die momenten door ben ik rustig en heb ik er ook vertrouwen in. Het is alleen een paar keer per dag een slik momentje. Ben al lekker aan het neuzen voor kamers en al die andere leuke spulletjes Moet mezelf inhouden om nog niet van alles te gaan bestellen! Nog 18 nachtjes tot we ons ukje mogen gaan bekijken!
spannend beeb! je komt vanmiddag wel je test showen hier hè hier vandaag weer 36.9 vind t wel spannend nu hoor
Hihi beeb, pas maar op. Bij ons kwam de babydump de spullen bezorgen en op hun bus stond een heeeeele grote baby. Nou toen wist de hele straat wel hoever het was hihi. @Liva, ik zat ook pas op 4 dpo op 36,9 @Beeb, leuk MvM! Vandaag komen ze mijn eerste lichting ophalen. 7,5 fles vol, dus heb het goed gedaan hihi. @Mariah, hahaha het klink erg positief hoor! Witte afscheiding is echt wel een symptoom! Wij gaan zo op gesprek bij een basisschool in de buurt voor onze kleine meid. Spannend hoor! Het gaat zo hard!!
Haha nou dan bestel ik voorlopig maar niks bij babydump. Babypark heeft ook een giga vrachtwagen zag ik paar maanden terug. Maar goed meubels komen volgend jaar pas. 7,5 bus Mammadoe! Dat heb je snel gedaan haha. Kleine meisjes worden snel groot he
Goedemorgen dames! Wat ontzettend lief dat jullie zo betrokken zijn! Nou... Geen bloed te bekennen hier... Mijn vriend is ervan overtuigd dat het innestelingsbloed is geweest. Voorsl vsmwege de extreem donkere kleur.. Ik wacht nog even af tot ik een positieve test in handen heb haha..
Dat is positief Anoniempje!! Kan best zijn dat je vriend gelijk heeft Spannend! Wanneer ga je testen? (Sorry ik onthou niet alles meer haha) Tessebes hoe is het bij jou?
NOD: Milie: 1e kindje- NOD 18 nov- 2e ronde eenpluseen: 1e kindje - NOD 21 nov - Anoniempje: 1e kindje- NOD 22 nov- 4e ronde Priscil89: 2e kindje - NOD 22 nov - 3e ronde Mariahh: 2e kindje - NOD 28 nov - Yankee: 1e kindje - NOD 29 nov - 3e ronde Liva87: 2e kindje, eerste van ons samen - NOD 1 dec -3e ronde Tessebess: 1e kindje Marieke: Vanesje34 begint in januari. Echodatum Beeb: 8 december 18.30 Bevallingsdatum: Mammadoe: 2e kindje 12-07-2015 Beeb: 1e kindje 21-07-2015 Deborah : 2e kindje 21-07-2015 Liesje:1ste kindje 21-07-2015 Tika: 1e kindje 28-05-2015 __________________
Beeb, hihi geeft niet ik hou ook niet alles bij. We gaan zaterdag testen, op de verjaardag van mijn vriend. Maar ben nog steeds huiverig hoor want heb wel buikpijn. Kan niet meer onderscheiden wat bij wat hoort..
Spannend allemaal zag..geen bloed is vaak een goed teken. Hier nog ff wachten morge weer 36.8 snap er geen fluit van volgens de mama app is mijn eisprong geweest en klopt wel met.mijn vorige eisprongen. Waren gemiddelt dag 15. Snap mijn temp alleen niet. Maarja nu maar rustig wachten
Liva, ik snap geen hout van die kaartjes dus kan er weinig bemoedigens over zeggen.. Nou meiden, ik ben ervan overtuigd dat mijn ongi vandaag door gaat breken. Voel het aan de krampen in mijn buik, die herken ik uit duizenden. Laat maar komen dat bloedbad! Moet ik die 2 dagen bruinverlies meerekenen als ongi? Of pas vandaag als het echt rood wordt?