Fijn he al die buren! Haha. Maar Liesje, dat is wel heel leuk! Nu nog even niet maar wel als je het kan vertellen.
Leuk hoor die buren. Hier alleen bejaarden bijna. Alleen een paar huizen verderop een baby en die moeder zegt niet eens gedag terug asowijf mag me kont kussen dus. Ik had idd op 10dpo een postitievige test, maar vraag me af of het wel handig is om op leuke dagen als verjaardagen etc te testen. Als je dan negatief test is je leuke dag misschien wek verpest. Ik zou als ik jou was nog eve wachten. Wat balen voor je Anoniempje! Ik vond je symptomen steedsjuist zo veelbelovend! Leuk hoor Yankee Parijs. Lekker shoppen is leuk daar wel klote timing qua ei! Maar hopelijk heeft je vriend goede overlevers Mooie test Beeb, lekker plassen dus. Vandaag leuke dag gehad. Eerst op een basisschool wezen kijken waar onze meid misschien naartoe gaat over 16 maanden. En erna doodmoe een middagtukkie gedaan, en m gewoon verslapen voor mijn tolk opdracht in de middag! Gelukkig nog net op tijd daar, bruiloft getolkt en naderhand met mijn klant staan kletsen, was zij 11 weken zwanger! Dus we hadden gelijk raakvlakken natuurlijk! Erg leuk. Nu alweer moe dus zo lekker mijn bedje in. Wie is hier eigenlijk getrouwd? Maar weinig hè? Begin wel weer te kriebelen als ik dat vandaag weer zo zag, maar mijn vriend wil het groot en dat kunnen we niet betalen op dit moment....
Wij gaan trouwen mamadoe. zijn al getrouwd in marokko maar dat is niet geldig hier in nl. omdat ik nu toch echt de achternaam van mijn mannetje wil & omdat het anders zoon geregel is met gezag en erkennen blabla gaan wij as woensdag in ondertrouw. we hopen nog in dit jaar te trouwen en dan geven we in januari of februari nog een groot feest hier. ben dalijk dus eigenlijk 2 keer getrouwd maar heeft iemand ervaring met een spierpijn gevoel in je buik?
Ik ben 1 feb getrouwd.. Mooiste dag van m'n leven.. Ondanks dat velen het zien als 'een papiertje' heeft het wel enorm veel waarde vind ik dan.. Moest in het begin wennen aan het 'mijn man' ipv mijn vriend/verloofde Ik dacht juist dat velen hier getrouwd waren!
Mariah, hier geen spierpijn! En wat leuk!! Gefeliciteerd!! Geef je dan een Marokkaanse bruiloft of Nederlandse?! Anyways zolang je je naaste vrienden/familie er maar bij hebt en veel gezelligheid is het altijd goed!
Hahaha mammadoe heb wel even gelachen om je buurvrouw! Ik kom uit t westen. Manlief uit t oosten.. Na het trouwen pas gaan samenwonen dus woon hier niet zo lang (ze hebben hier zelfs een afschuwelijk accent waar ik maar niet aan kan wennen) dus ook niet echt contact met de buren. Veel oudjes ook idd
Ja kan me voorstellen. Weekendjes naar het oosten, noorden en zuiden prima, maar het westen is toch wel mijn plek Ja spierpijn gevoel in de buik had ik ook, alsof bm aan het groeien is. @Mariahh, leuk zeg! @Yankee, een mooie dag gehad in Feb?
Ik bn vorig jaar augustus getrouwd.. Op me 21ste.. Lkkr jong.. Vroeger wou k Nooooit trouwen maar ivm koophuis eb kinderwens gekozen voor de snelste oplossing .. Wij zijn gratis getrouwd op woensdag ochtend die zelfde dag wezen paintballen met alle broers en zussen en 2 dagen later feest in de tuin, vooraf bbq met de fam en daarna voegde vrienden, collega's en buren zich er bij... Nee k wou nooit trouwen maar die week had k voor geen goud willen missen!! Zo gezellig en zo gelachen...Niet te traditioneel.. Lkkr los.. Ik had voor t feest eeb korte zomertrouwjurk..En het was prachtig weer...#smile
Zoooo had geloof ik een pagina of 8 om bij te lezen. Moet over een half uurtje naar mijn wwrk dus uitgebreid reageren lukt nu niet Anoniempje balen, nieuwe ronde, nieuwe kansen Wij zijn 13 aug 2012 getrouwd. Mooi feest alles erop en er aan. 1 van de mooiste dagen van mijn leven
Wij zijn niet getrouwd wil wel maad met alles erop en eraan en daar hebben we het geld niet voor. Mariah herken spierpijn wel maar dat had ik ook toen het niet raak was.
Lekker hé die hormonen Mammadoe hahaha. Maar wel aso als ze nog niet eens gedag terug zegt! Had ze het van mij ook mogen bekijken. Gelukkig was je nog op tijd voor de bruiloft! Wat spannend Mariahh! Ben je zelf ook Marokkaans? Wel leuk, 2 keer trouwen met dezelfde man! Alsvast een hele fijne dag gewenst En ja spierpijn herken ik wel! Ik heb een paar dagen het gevoel gehad dat ik een serieuze work out heb gehad de dag ervoor haha. Was met een paar dagen ook weer weg. Weet trouwens niet meer wanneer dat is geweest. Volgens wist ik toen ongeveer een dag of 5 dat ik zwanger was. Yankee, vond je het niet moeilijk om pas samen te gaan wonen na het trouwen? Tessebes, klinkt als een geweldige bruiloft! Erg leuk. Deborah, dat is een vroege start van de dag! Werkse. Wij zijn ook niet getrouwd. Ook nog geen geregistreerd partnerschap, samenlevingscontract of iets anders in die richting. Gaan we straks wel regelen uiteraard. Wij willen net als Liesje alles erop en eraan als we trouwen en dat gaat nu niet lukken. We hebben keihard gespaard de afgelopen jaren en dat gaat straks op aan de bouw van een garage en de verbouwing van de tuin. En daarna ook nog het huis verlengen. Met een tuin van ongeveer 200m² gaat dat best wat kosten.
Ik blijf even spammen Smeltmomentje net! Vriendlief gaat weg, geeft een kus en knuffel, wrijft over mijn buik en zegt 'ik hou van jullie' . Zo lief
Ik snap niet veel van temp kaartjes maar ik dacht dat je temp na Je ei hoog moest blijven.. vanochtend helaas een dip ik ben zelf gewoon Nederlands omdat mijn partner veel familie nog heeft in marokko en omdat het daar een must is eerst te trouwen voordat er kinderen komen dat eerst gedaan. nu dus nog een keer in nl op de Nederlandse manier
Mariah, wilde dat zelf ook zeggen.. Volgens mij is een klein dipje wel normaal.. En sowieso is het te vroeg om temp daling te hebben voor je ongi. Je moet pas over een week ongi worden wn volgend mij is de daling er pas een dag of 2 van te voren
En beeb! Super lief van je vriend❤️ Nee, vond het eigenlijk helemaal niet moeilijk samenwonen erna wel de omgeving was wennen (woon nu in Enschede maar kom uit t westen) ken hier niemand en iedereen plaat zo plat als maar kan. We kennen elkaar natuurlijk alweer 6 jaar en wilde niet eerder samenwonen Zolang het nog te doen was heen en weer te reizen (studeerde ook nog in Adam, vorig jaar pas afgestudeerd) Nu hebben we hier een prachtig huis gekocht en m'n man heeft hier een topbaan vandaar dat we hier ook nog wel even blijven.. Ik ga zeker nog 1 of 2 keer per week terug na vriendinnen/ouders.. Ach ja alles went. Nu vind ik t hier bijv zo fijn shoppen! Nooit gedacht. Dus komt vast goed