Ja als je het om de dag doet zit je wel goed haha. nadeel lijkt me dat als je je ei niet zeker weet je ook je nod niet zeker weet.
Hey dames, Hier nog steeds een beetje last van de blaasontsteking maar gelukkig minder omdat de antibiotica aanslaat.. Nog steeds kwaaltjes en last. Heb dit weekend bruiloft maar Maandagvroeg gaat de test erin want ik blijf vinden dat ik me anders voel dan normaal ( hopelijk beeld ik me niks in ) M'n NOD is overigens pas woensdag Vinden jullie dat te vroeg ?
Nee dat is zo Mammadoe. Ik heb ook maar een gemiddelde genomen van 28 dagen voor de cyclus omdat het nog wat onregelmatig is. Is natuurlijk ook pas de 4e maand zonder pil. Maar goed. De afgelopen 3 maanden heb ik hem wel echt gevoeld dus ik hoop deze ronde ook! En ondertussen klussen we gewoon lekker verder Fijn dat de ab aanslaat Yankee! Je zou maandag kunnen testen maar het kan best zijn dat je toch een negatieve test krijgt of een hele lichte streep. Maar dan kan je altijd woensdag nog eens testen.
Hier gister positieve ovu test. Werd wakker en voelden het heel duidelijk steken links eigelijk de hele dag door steeds even woensdag en vandaaag geklust dus hopen hopen hopen Ben wel blij dat het geweest is nu weet ik dat ik een eisprong heb en heb ik ook meer rust want was tóch wel erg bezig met klussen en mn ei niet missen. Toch zit het wel in je hooft zal het lukken deze maand. @Yankee je kan testen maar ben zelf dan bang voor een tuurstreep en dan blijf je in doe twijfel als ke wat ziet maar je moet doen waar jij je goes boj voelt. Moet ik er vanuit gaan dat mijn nod ong over 14 dagen is? Fijn weekend allemaal!!
Hallo allemaal, Bij mij is het denk ik niet raak deze maand. Heb vandaag al de hele dag lichte menstruatie krampen. Denk dat ik ongi word helaas. Ik heb ook te horen gekregen dat ik geopereerd moet worden. Dit kan 3-11. En dan is het misschien beter om voor die tijd even een pauze in te lassen zodat ik niet zwanger ben tijdens de operatie, is toch slecht voor je kindje al die chemicaliën etc. Maar daar baal ik wel vreselijk van! In mijn herstel periode zal klussen er ook niet echt inzitten. Moet aan mijn knie geopereerd worden en dit zal pijn doen met klussen ben ik bang. Dus als ik pech heb kan ik in december of januari weer gaan klussen. .. Bleeh!
Hoi dames!! Hoe is het hier Heb donderdag en gisteren bruiloft gehad dus eigenlijk niet meer bij een evt zwangerschap stilgestaan.. Nu heb ik vanochtend ( i know, heel erg en 5 dagen Voor NOD ) toch een testje gedaan... Zie ( denk ik ) een heeel klein tuurstreepje.. Ik wacht nog een paar dagen met testen, maar ik voel me echt anders dan de afgelopen maanden. Speelt zich van alles af in m'n buik en kan me niet voorstellen dat het ontpillen is ( in mei laatste strip gehad )
Hier trouwens m'n testje van vanochtend. Is het echt is het iets beter zichtbaar maar kon met m'n tel geen betere foto maken
He Tika! Thanks! Zo gek.. Ik ben totaal geen pro vroeg testen maar al een week gekke klachten en ik heb elke dag steken rechts of linksonder ( heb ik normaliter nooit ) Dus dacht toch een test thuis, even checken. Ja ik test maandag weer even om te kijken. Hoe is het met jou en je zwangerschap? Nog last van kwaaltjes?
Yankee zie t ook spannend! Hier mn ei gespot donderdag woensdag en vrijdag geklust dus nu maar hopen dat het raak is. Voelde mijn ei ook heel duidelijk pijnlijke steken links wel handig dat ik het voel maar tijdens het klussen is het niet fijn beetje pijnlijk! Heb dus waarschijnlijk deze maand ook een cyclus van 34 want dan klopt de ei sprong precies. Fijn weekend allemaal
Echt spannend voor je Yankee! Tot nu toe is het nog steeds vreemd hoor haha. De kwaaltjes gaan beetje op en af. De ene dag misselijkheid met vlagen (gelukkig niet spugen) duizeligheid, krampjes in de onderbuik (duidelijk mijn baarmoeder), pijnlijke borsten, pijn in de onderrug en spanningen in de lies. En de andere dag bijna helemaal niks.. Dat maakt me wel een beetje onzeker Hoop gewoon zo dat alles goed gaat en blijft verlopen, afgelopen tijd veel op ons bordje gekregen wordt gewoon tijd voor iets ontzettend leuks Mag 17 oktober voor een intake bij de verloskundige.
Yankee, spannend!! Ik hoop het echt voor je. Ik ben helaas ongesteld geworden vanochtend. Dus wij gaan weer door volgende maand.
Ja ik zie ook een tuurstreepje! Na twee dagen nog een test doen dan is het hcg verdubbeld mocht je echt zwanger zijn. Spannend joh! Krijg nu heeeeel erg de neiging om morgen ook te proberen voor een tuurstreepje hihi Ben sinds vanmiddag een btje misselijk. Maar ook nog steeds ziek, dus misschien zegt dat niet zoveel Vanesje, wat onwijs balen van je knieoperatie, maar lees nu dat je volgende toch gaat proberen?
Is misschien wel erg vroeg mammadoe. Maar snap je enthousisme! Ik heb met de ovu testen mijn ei niet gevonden. Nou had ik ook maar één doosje van 5 gekocht dus misschien niet heel verwonderlijk. Vanaf de menstruatie tot aan vanochtend om de dag seks gehad. Dus hopelijk is het goed geweest! Even terug gerekend van de afgelopen maanden... Op dag 10, 13 en 15 mijn ei gehad. Zit vandaag op dag 16 dus we gaan voor de zekerheid nog maar gewoon een paar dagen door haha.
Dank je vanesje!! Balen van de ongesteldheid, maar hopelijk aankomende maand meer geluk!! Mammadoe, snap je enthousiasme !! Ben ik namelijk ook! Afgelopen drie maanden weleens gedacht symptomen te herkennen maar dit keer voelde ik me meteen anders. Gaf dat vorige week hier al aan dus ik dacht ik test gwn! Hahaha moet pas woensdagavond of donderdagochtend ongesteld worden maar zag duidelijk iets lichts. Dus ik houd hoop en plaats maandag hier m'n nieuwe test En mocht het niet raak zijn, knallen we volgende maand weer verder haha
Mammadoe, ik wil het erg graag, maar denk dat het beter is om een maandje of 2 over te slaan. Maar ik vind het erg moeilijk.
Dank je vanesje!! Balen van de ongesteldheid, maar hopelijk aankomende maand meer geluk!! Mammadoe, snap je enthousiasme !! Ben ik namelijk ook! Afgelopen drie maanden weleens gedacht symptomen te herkennen maar dit keer voelde ik me meteen anders. Gaf dat vorige week hier al aan dus ik dacht ik test gwn! Hahaha moet pas woensdagavond of donderdagochtend ongesteld worden maar zag duidelijk iets lichts. Dus ik houd hoop en plaats maandag hier m'n nieuwe test En mocht het niet raak zijn, knallen we volgende maand weer verder haha
Nou hij was Omo wit hoor hihi. Maar ben iig van mijn testdrang af. Balen hoor Vanesje, net nu je echt begonnen bent is dat wel echt lastig om te moeten wachten. Yankee, wat voor symptomen voelde je dan?