Hoi meiden , net alles bijgelezen...Pff best veel! Wij zijn 7 jaar samen, bijna 8, in februari. Ik ben 34 en mijn vriend is 38, we zijn elkaar tegen gekomen nadat we al een zeer aantal teleurstellende relaties achter de rug hadden ;( En zijn heel blij met elkaar! Wij hebben 2 honden. Amerikaanse staffords. Maar echte schoothonden! Zo lief zijn ze. Niets van de enge verhalen zijn bij ons waarheid gelukkig. Gaan voor elke hond op de rug liggen en zijn speels en aaibaar! Wij willen best graag trouwen maar we vinden het zo duur. Ik wil niet voor een habbekrats trouwen maar er wel iets leuks van kunnen maken, en tot nu toe waren er zoveel andere dingen.huis verbouwen, gordijnen, trap bekleden, andere auto, naar Thailand. En nu kinderwens, en dat gaat ook geld kosten. We hebben wel een samenlevingscontract.
Ik zit nu op mijn werk even alles bij te lezen. balen tika dat ze dat nu al vermoed! Hopelijk krijg je er niet nog meer last van! Hier geen huisdieren omdat ik ontzettende allergie huisstofmijt heb morgen alweer 6 dpo.. De zenuwen nemen toe
Anoniempje, heel naar. Had je gewoon kunnen zeggen meid! Maar als je toch zwanger was heb je er niks van kunnen merken toen je ongesteld werd. Het is dan echt nog te klein om een propje te vormen. Misschien goor maar ik heb ook regelmatig propjes verloren toen ik nog aan de pil was en ik sloeg nooit een periode over. Dat kan echt geen kindje geweest zijn. Hopelijk stelt het je een beetje gerust. Wat trouwens niet betekend dat je niet zwanger bent geweest. Je weet het niet. Met goede moed de volgende ronde in meid!
Hè wat balen Yankee! Hier 2 katten van 6 jaar. Destijds mijn vriend cadeau gedaan voor zijn 30e. Hij reageerde helemaal niet leuk hihi. Maar hij was al heel snel om en is dol op ze. Helaas blijkt hij wel een kattenallergie te hebben bleek laatst uit een test, niet echt handig. En de kater komt altijd met (half) dode beesten het huis in. Vogels, muizen en zelfs eens een mol. Soms eet ie ze helemaal op en ligt alleen hun maagje nog op de mat. Echt smerig! Ik was vandaag even flink geschrokken. Dacht twee druppen bloed in mijn onderbroek te hebben ontdekt. Maar later niets. Dus hopelijk was het niets.
Meiden, wat kletsen jullie veeeeel!! Ik kan niet altijd reageren, maar lees zeker mee!! Kan me voorstellen dat je ervan schrikt mammadoe! Beetje bloedverlies komt echter best vaak voor, zeker in het eerste trimester, dus zou me om een paar druppeltjes niet druk maken. Als het aanhoudt, meer wordt en helderrood is en/of gepaard gaat met andere klachten, dan zou ik de vk even bellen. Anoniempje, wat balen meid! Ik doe ook nog een rondje met je mee hoor, ben alleen nog steeds niet ongesteld, maar voel de bekende krampen al wel. Ook geen posi testen gehad... Maar de kans was deze maand ook heel klein, dus heb er vrede mee! Alleen jammer dat mijn cyclus dus nog langer is Mariah spannend hoor! Grappig dat je temp zo vergelijkbaar met die van Beeb is! Fingers crossed!! Nou ik probeer morgen wat uitgebreider te reageren. Leuk trouwens om over alle beestjes te lezen. Wij hebben 2 katten. We wilden eigenlijk een hond, maar werken allebei fulltime, dus was helaas geen optie. Wel gezellig om altijd begroet te worden bij thuiskomst en on altijd gezelschap te hebben op de bank! Nou slaap lekker!
oh nee mamadoe! das schrikken! ! Hopelijk blijft t weg nu! Hier vanochtend weer 36.9 millie t blijft dan toch nog een beetje spannend. Hopelijk snel duidelijkheid voor je !
Mariah, hier ook 36,9 Had zo een gekke maand. Maar ben altijd uitgegaan van t gemiddelde qua eisprong. Maar gelukkig ivm ovu testen en tempen erachter gekomen dat m'n ei pas springt op dag 19!! Juist die dag was ik in Parijs en dag erop ook maar ben ondanks dat de kans Nihil is dat het raak is deze maand toch blij dat ik het nu weet.. Volgende maand (indien nodig) maar extra op letten. Ik heb aanstaande donderdag weer m'n echo.. En FF heeft vandaag pas lijn getrokken. M'n temp kaartje is beetje gek. In het begin niet op vaste tijden getempt maar heb t wel gecorrigeerd en laatste week stipt getempt. Houdt dus in dat m'n lf maar 10/11 dagen is. M'n gyn gaf aan dat dit niet per se slecht hoeft te zijn..
Spannend meiden!! Duim voor jullie! Mammadoe, snap dat je geschrokken bent! Hopelijk blijft het daarbij. Millie, wat balen die onzekerheid. Hopelijk snel meer duidelijkheid. Anoniempje, graag gedaan hoor! Hopelijk voor jou ook deze ronde een positieve test!
Tessebess, wat leuk!! Goed om te weten waar je nu eindelijk aan toe bent! Samen aan de testjes eind volgende week dan maar!
Nee wacht nog wel paar dagen! Heb niks in huis, en ga ze ook niet zo snel halen. Werk in een winkel dus t halve dorp kent me.
Had al verteld toch dat ik vorige week had gedroomd dag ik eerst negatief zou testen en daarna positief. Zou wel heel toevallig zijn als t ook echt zo is!
Spannend allemaal! Mamadoe veder niks meer verloren? Ik ben vooral moe en futloos blehh slaap vroeg maar nu ben ik al weer moe straks maar even liggen. .
Ja Liesje, vermoeiend hè zwanger zijn! Priscil, wat spannend voor jou! Heb je dan niet iets van in bestel ze online of rij naar een ander dorp? Tessebes blij voor je dag je weer kan aftellen. Hopelijk pakt je lijf het nu weer op. Balen. Heb gisterenavond twee druppels bruin bloed in mijn ondergoed gevonden en bruin bij het afvegen en vanmiddag toen ik mijn urine opving voor MvM zag ik in die bak allemaal bruinige slierten drijven en had ik weer een beetje bruine waterige afscheiding. Weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Plasje erna was weer niets aan de hand. Het zit nu wel in mijn kop zeg!
Mammadoe, het is vast niks! Hoor het namelijk wel vaker van zwangeren en zolang het niet helder rood is hoef je je denk ik geen zorgen te maken