JAAAAAAAA MILIE!!! Gefeliciteerd! Je bent gewoon hartstikke zwanger! Idd een hele vruchtbare club hier! We zijn echt besmettelijk! @Priscil, ook echt spannend bij jou zeg! Morgen testen of wat? Wbt schoonmoeders hoor ik heel veel herkenbare dingen hier. Mijn schoonmoeder heeft ook alles voor ons over maar heeft ook haar kinderen soms teveel de hand boven het hoofd gehouden. Vantevoren was ik er erg bang over hoe ze zich als grootmoeder zou opstellen, maakte me er wel veel zorgen over, maar in de praktijk valt het best wel mee. Ze liep in mijn kraamtijd niet de deur plat moet ik zeggen en is een lieve oms. Soms ondermijnt ze wel het gezag van ons. Maar ik geef altijd aan mijn vriend door wat me dwars zit t.o.v. haar en hij bespreekt het dan met haar. Bloed kruipt toch waar het niet gaan kan. Aan de andere kant, liever een iets teveel betrokken moeder dan een afwezige. Mijn eigen moeder is in die 2,75 jaar tijd maar 2x hier zonder mijn pa langgeweest en ziet d'r soms 2 maanden niet. Daar heb ik af en toe een stuk meer moeite mee. Hier geen bloed of gekke afscheiding gezien vandaag. Ook geen last van blaasontsteking en een leuke dag gehad in de Efteling. Lekker afleiding gezocht. Heel benieuwd naar de echo woensdag!!
Priscil spannend ik duim voor je!!!! Ik kan helaas niet over moeders en schoonmoeders meepraten, ze zijn er bijde niet meer......
Mammadoe, fijn dat je geen bloed en gekke afscheiding heb. Priscil, klinkt echt spannend allemaal.. Tja en schoonmoeders.. Het is echt wel een lief mens hoor.. Maar af en toe.. Ik ga er maar van uit dat ze alles goed bedoeld.. Mijn moeder en schoonmoeder zijn nu beide aan het kijken voor spulletjes.. (dacht dat het toch echt dat het ons kindje was) We proberen ze heel duidelijk te maken dat we hier zelf voor kijken en dat ze als ze wat aanschaffen dat lekker in hun eigen huis mogen houden
Hihi nogmaals bedankt! Zit nog helemaal op een roze wolkje hier! Word wel onzeker van de krampjes zeg, denk de hele tijd dat ik ongesteld word. Ik probeer het maar los te laten, kan nu toch niks anders doen dan gezond leven . Wat fijn dat je geen bloedverlies meer hebt mammadoe! En wat jammer van je moeder... Ik kan me wel voorstellen dat schoonmoeders irritant kunnen zijn... Ik zou niet om kunnen gaan met ongevraagde bemoeizuchtigheid ! Soms hoor je idd van die verhalen... Tessebess dat klinkt pittig zeg! Vind het echt not done om zo namen te bekritiseren!! Ik heb helaas net als Deborah geen van beide. En m'n vader woont met zijn vrouw in het buitenland, dus ook niet bepaald betrokken in mijn leven. Dit gaat de afgelopen tijd wel iets beter... Ik heb ik nu gewoon geen verwachtingen, dan valt het iig niet zo tegen. Maar het kindje krijgt gelukkig wel een aantal hele lieve tantes, dus dat maakt een hoop goed!
Gisteren mijn ouders op visite gehad. Mijn vader was door zijn telefoon aan het bladeren en kwam foto's tegen van een kraamvisite van een tijdje terug. Mijn moeder met de kleine spruit op der arm. Kijkt ie ons aan en zegt ie 'je moeder ziet er goed uit zo als oma, zouden jullie daar niet eens iets aan doen' En dan bijt je nog maar even in je lip en switch je maar over op onderwerp. Ze moesten eens weten Nog 4 weken geduld! Mijn schoonmoeder.... Hartstikke lief mens maar kan wel heel moeilijk zijn. Ze is altijd bang achtergesteld te worden dus daar moeten we altijd rekening mee houden. Daarom ook besloten dat we het mijn ouders en mijn schoonouders vertellen tegelijk vertellen. Ze is wel heel zorgzaam en lief en zal ook alles voor de kleine over hebben, dat vindt ik wel een fijne gedachte. We hebben een moeilijke start gehad door een hoop gezeik van iemand anders maar nu een aantal jaar verder zijn iedereens ogen geopend en gaat het eigenlijk heel goed, op soms wat misverstandjes na.
goede morgen dames, heb even geen tijd om op iedereen te reageren wat ik ben al te laat haha nu wou ik toch wat met jullie delen.. Gister gezellig gehad. Daarna in bed een ongelooflijke pijnlijke steek maar dat duurde maar een seconde of 10.. Helaas vanochtend weer een dip .. mijn kaartje houd het dus spannend reageer vanmiddag weer uitgebreid!
Dat ziet er zeker spannend uit. Maar je zit nog steeds op 36,7 dus in principe is dat goed gezien de rest van je kaartje.
Wacht nog 2 dagen denk. Als het lukt! Ik heb mn schoonmoeder helaas nooit mogen kennen. Is een half jaar voordat ik wat kreeg met me vriend plotseling overleden. Heb wel me moeder nog en een bonusmoeder, ouders zijn gescheiden! Heb met me moeder wel een goeie band, past ook iedere week op onze dochter zijn we heel blij mee! met me vader en aanhang is t wat minder de laatste tijd, maar dat vind ik niet heel erg. We hadden een beetje t idee dat ze ons leven wilden bepalen. En me schoonvader dat is echt een scheet!! Een man met een goud hart en helemaal.stapelgek op zn kleinkinderen, en zn kinderen natuurlijk !
Bijzonder om.zo te lezen van.iedereen.. Hieer komt alles vast wel goed wat sm betreft.. Als ik maar duidelijk ben over mijn regels en zij zich hier aan houdt.. mijn vader woont ook nog in t buitenland millie.. Hij maakt geeen deel uit vn mijn leven en zou niet weten op welke manier ik hem zou moeten betrekken bij mijn toekomstige kinderen.. K ben er wel van overtuigd dat mijn zussen en man zn broers geweldige ooms en tantes zullen zijn!
Ik twijfel op ik de vk ga bellen straks. Heb gisteravond toch wat kramp gehad en nu nog beetje beurs trekkend gevoel en steken. Maakt me onzeker. Ik weet wel dat het erbij kan horen maar toch. Heb geen bloedverlies gelukkig.
Bij twijfel gewoon bellen beeb. Weet nidt of ze iets kunnen doen maar denk dat ze iig je onzekerheid wat weg kunnen nemen. Ik denk dat je je inderdaad zorgen maakt om niets en dat t er gewoon bij hoort. Maar denk dat de vk je da beter kan vertellen
Priscil je maakt het wel spannend haha. Beeb, snap dat je onzeker hierdoor voelt maar hoe je het verteld klinkt het echt als groeien van je baarmoeder. Kan soms een heel vervelend en onrustig gevoel geven. Voelt het soms beetje als mensturatiekramp?
Nee, meer als een eisprong. Heb ook steken alsof mijn ei gaat springen. Heel raar. Ppff als het maar geen bbz is
Klinkt heel normaal Beeb, zou als ik jou was me geen zorgen maken. @mariahh, benieuwd wat je temp komende dagen gaat doen! @beeb, wat grappig van je ouders en knap dat jullie je mond hebben kunnen houden zeg!! Ik heb weer eens een slechte nacht achter de rug. Mijn hele onderstel deed zeer van net lopen in de Efteling. Ook last van misselijkheid en mijn vriend lag flink te ronken dat zelfs mijn oordoppen niet meer hielpen. Dus ik ben om 3 uur maar naast mijn dochter gekropen, haar bed kan je een tweepersoons van maken en viel toen heel snel in slaap. Vrees dat ik deze zwangerschap daar weer veel zal eindigen. Vorige zwangerschap sliep ik ook een stuk lichter en had ik steeds last van snurken van mijn vriend. Bloedirritant!
Ow trouwes heb eergister perongeluk me thermometer kapot gemaakt... Hehe er zat een dopje en k dacht wt gebeurt er als ik dat eruit trek.. Nou dan istie uit elkaar en kapot... Stomme doos hahaha..helemaal niet nieuwsgierig.. Wil gewoon graag alles weten.. Vandaag maar een nieuwe halen..
Toch maar even naar de vk gebeld. De assistente heeft een notitie gemaakt en de vk zelf belt me vandaag nog even terug. Gelukkig zijn ze heel begripvol hier. Zal wel niks zijn maar toch haha. Voor zekerheid Mammadoe, dat is niet fijn! Dagje Efteling is ook een hele ondernemen vind ik haha. Zwanger of niet zwanger. Hopelijk heb je een rustig dagje. Hahahah Tessebes! Dat had ik kunnen zijn Moeten ze er ook maar niet zo'n knopje op maken!