Hahaha Tessebes. Het gaat niet zo zeer om het softijs zelf maar meer om de machine. 9 van 10 softijs apparaten worden niet goed schoon gehouden en dan is het een bron van bacteriën. Toevallig heeft iemand die ik ken het aan haar vk gevraagd en die zei dat 1 keer per week softijs best kan. Beetje zelfde als met leverworst enzo. Met mate
Ohh spannend wanneer ga je testen? Hier heel moe nergens zin en fut voor pff en heeeeel veel honger. Nog steeds veel afscheiding dus blijf naar se wc rennen maar gelukkig geen bloed en vandaag aan het plassen voor mvm. En mn borsten voeleb alsof ze gaan ontploffen..
Oei veel geschreven iedereen. Ga je vanavond nog testen Priscil? Ik had vorige week ook zin in milkshake. Na het bestellen dacht ik oeps! Nou ja jammer dan maar. En leverworst mag 1 broodje per dag. Dit is ook Eem leuke, wisten jullie ook dat je moest oppassen met kaneel?!?
O En vandaag een onhandelbare dochter. Echt vre-se-lijk! Wilde de hele stad door getilt worden, want had de buggy niet mee. Dus ik met mijn tassen ook nog eens groot kind op de arm. Grrrr ook hele stukken jankend mee moeten trekken.....bah! Weten jullie het wel zeker dames? Af en toe.....:x
Das dan weer het voordeel dat mijn zoontje 6,5 is mamadoe. Daar heb ik geen last meer van. Hij helpt juist heel veel en is erg voorzichtig met mij
Haha Pricil! Vanavond nog testen of morgen? Ik ben ook vandaag begonnen Liesje! Wel even wennen haha. Moet er wel steeds aan denken, ben het 1 keer vergeten vandaag. Ja douchen heb ik ook aan gedacht maar elke dag douchen is ook niet goed. Nou heb ik het zo wie zo al snel koud dus heb het na het douchen ook snel koud. Mijn vriend zegt dat ik een reptiel ben...heb zon nodig om op te warmen Ja ik las het Mammadoe. Fijn zo in de december!! Pepernoten, speculaas, stoofpeertje ppff. Maar ik las wel dat het pas schadelijk is bij grote hoeveelheden.
Ahh lief deborah.. In t land waar k bn opgegroeid werd altijd gezegd dat j geen cocoswater mag drinken tijdens je zwangerschap geen id of t waar Is maar iedereen riep t altijd
Ja hij is heel lief tessebrs hihi Wie weet was je te vroeg met testen priscil en heb je niet teveel gedronken ervoor?
Ik weet het nog steeds zeker hoor Mammadoe hihi Vervelend dat je dochter zo was vandaag, die fases zijn altijd lastig! Ik ga niet eens meer opzoeken wat ik wel en niet mag eten.. Motto: Ik ben zwanger, niet ziek.. (sorry maar je mag tegenwoordig meer niet dan wel) Ik let er gewoon op en eet bijna alles maar dan met mate. Klinkt beetje cliché misschien, maar wij zijn ook groot geworden toch? Onze moeders aten allemaal dingen die nu opeens op de "verboden" lijst staan.. Hier heb ik het ook snel koud, ik pak dan lekker een kruik of pittenzak en mijn heerlijke warme sloffen en een extra vest. Balen priscil, het klonk allemaal zo hoopvol. Afwachten maar weer.
oh meiden ik lig echt dubbel.. niet te vaak douchen? heerlijk toch zou daar echt niet teveel waarde aan hechten.. Dalijk komen ze nog met het advies om 9 maanden lang op opvolg melk voor zwangeren te gaan leven ofzo op het begin vergat ik ook heel vaak dat ik zwanger was.. Zit je dan in de wachtkamer bij de gynaecoloog en een blikje rebbull in je hand haha oeps! Nee ik eet alles wat ik lekker vind en zorg voor afwisseling maar ga niet het Internet na om te kijken of iets wel of niet mag pricil balen zeg bah hopelijk over een paar dagen nog goed nieuws ik wil ook testen! Hopelijk kan ik me minimaal nog 3 dagen inhouden!
Dat is ook zo drink ook koffie en cola maar wel veel minder. Ook douche ik gewoon elke dag. Ik weet het ook niet mn hooft allemaal. Moet wel gaan opletten eet veel miss combi zwanger en stoppen met roken heb zoveel trek
Cocos water geloof ik wl eigenlijk... Dit werd al gezegd door de oude indianenstammen .. T wekt miskramen op.. K vin t ook maar koud.. opgegroeid in een land met veeeel cocosnoten dus doe mij maar tropisch warm...
Ik bedoelde met elke dag douchen niet alleen wanneer je zwanger bent. Schijnt toch niet zo goed voor je huid te zijn. Pricil, wat balen Had je veel gedronken voor de test?
@Priscil, balen! Misschien idd te slecht geconcentreerde urine, morgenochtend nog een x proberen, want je hebt er 2 toch? @douchen.....nouuuuu denk toch maar wel dat ik lekker elke dag minimaal 1x onder de douche sta. Vind ik anders echt niet fris. Wie is er mou volgende week donderdag jarig? 4 dec dus ik ben woensdag 3 jarig! Word k 30 as zondag gaan we het vieren. Hopelijk heeft dan niemand door dat ik niet drink.
Ik mammadoe! .. Ik word 23.. Weekend vrij dus denk ook dt k t het weekend vier.. Ben de.jongste hier geloof ik!
Jaa idd balen! Had ervoor niks gedronken, heb om 3 uur pauze gehad dat was de laatste x. Jaa heb er 2, probeer t morgen denk nog een keer. bahh ben gelijk sacherijnig!! Ik ben 6 dec jarig! Drukke maand altijd dec allemaal verjaardagen en dan ook nog is de feestdagen.