Mooie test Deborah! Balen priscil! Jeetje wat vervelend Liesje.. Heel herkenbaar helaas ik had ook zo'n schoonmoeder die der klep niet kon houden.. Wij zijn toen ook heel boos geworden! (excuses ho maar) Mariah nog ff geduld dus met testen! Bij jou Tessebes, klinkt het wel weer hoopvol! Voor de meiden die zwanger zijn: je kunt bij de babydump een informatiepakket aanvragen en dan doen ze er een kleinigheidje bij. De eerste sokjes
Had ik allang gedaan Tika Als je de catalogus hebt gehad dan zit er ook een bon in voor een gratis pakket Mooie test Deborah!
Ja klopt! Wij gaan binnenkort dus die maar ophalen dan. En daarna voor kinderwagens kijken. Heb geen flauw idee welk merk. Hoor/lees veel wisselende verhalen.
Kunnen we bij de zwangerschaps clubs niet weer een eigen clubje beginnen? Zit nu wel bij die bevallingslijst maar die groep is zo groot dat het allemaal niet te volgen is.
Haha Tika, ben niet eens zwanger maar weet al dat ik een taupe stokke wil. Heb de nieuwe collectie gezien en vind die prachtig. En ik ben de langste niet en manlief wel dus sowieso handig.. M'n zus heeft de mima die vind ik ook wel leuk!
Ik ben ook voor Beeb. Misschien dan een besloten groep maken zodat het een beetje overzichtelijk blijft? Of is dat automatisch?
Ja misschien wel een goed idee Beeb! Yankee, goed dat je er alvast over na hebt gedacht toch! Ik vind stokke persoonlijk niet zo mooi en erg duur.. Dus we gaan gewoon lekker uitproberen! Ik weet in ieder geval wel dat ik geen hele donkere wil. Iemand had een zwarte mee op vakantie en dat arme kind lag te zweten niet normaal.. En een neutrale kleur die voor zowel jongens als meiden geschikt is!
Hahaha, Tika ja uitproberen is altijd leuk!! Klopt, ze zijn idd heel duur maar het is het wel waard als je iets echt leuk vindt.
Dames, het nieuwe topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/548576-vervolg-eerste-ronde.html#post17916903
Yankee ziet er hoopvol uit! mooie daling 7 dpo zou zo maar eens een innesteling kunnen zijn hier een wat minder mooiere.. waar schrijven we nou? ben nu de kluts kwijt
Mariah, vind je? Weet je we kunnen er van alles over roepen maar al die temp kaartjes bezorgen me vraagtekens. Haha weet nou niet wat goed of slecht en dit weekend Zal t maar blijken of we aan de rode vlag of roze wolk gaan!
We praten volgens mij in t cholesterol gesprek maar kan daar geen afbeelding toevoegen dus maar weer hier
Ziet er goed uit hoor dames! We kletsen gewoon beetje overal en nergens haha. In de club kan je inderdaad geen afbeeldingen toevoegen. Maar is wel fijn dat dat wat meer privé is
Moooie temp kaartjes dames hier de mijn vandaag een behoorlijke dip. Zit op dpo 9 maandag veel steekjes, gister behoorlijk wat witte dikke afscheiding. Dus ben benieuwd ben.op 1 of andere manier heel rustig. Duimen dames.
Poeh wel beetje verwarrend 3 topics...K bn helemaal lkkr rustig wsnt hoef ook nitw meer te tempe vind k...geen zin om een nieuwe te kope en.hoef nu toch alleen maar afte wachten...