Hahaha denk dat we weer terug op het vertrouwde Zijn Hier veel pijn vandaag. Krampen en steken. Lijkt wel op ongi pijn om eerlijk te zijn. Nod is pas zondag/maandag Even dutje doen nu... Tessebess, wanneer test jij?
K denk maandag Yankee.. Moet t weekend werken... Krijg net toch steken in me tieten, niet cool.. En me stuitje doet zeer
Ik had eigenlijk het topic bij de zwangerschappen clubs geopend zodat we daar over de zwangerschappen konden kletsen en hier over testen, temp kaartjes en andere dingen die te maken hebben met zwanger worden Maar de besloten club is ook wel fijn voor de wat persoonlijkere dingen. Die staan dan niet zo open en bloot op het forum haha. Tessebes, fijn dat je wat rust hebt gevonden. Tempen is gelukkig niet verplicht Je ei is geweest en nu kan je toch niet meer doen dan afwachten. Welterusten Yankee
Spannend meiden!! Hoop dat het geen menstruatiekrampen zijn Yankee! Het kan iig nog alle kanten op ! Hopelijk is deze ronde weer net zo vruchtbaar als de vorige, dan zijn we binnen no time allemaal zwanger!
Ja is idd wel een btje verwarrend nu zo. De dingen gaan misschien door elkaar lopen. Maar we kijken in de praktijk wel even het het loopt. De banners erbij vind ik toch wel heel prettig.
Ik ben vamorgen ook naar de vk geweest qas misschien 5de ziekte op t werk dus vast bloed laten prikken. Mamadoe ben zoo benieuwd! !
Hadden ze niet vast een echo kunnen doen Liesje? Lijkt me killing dat je daar bent en niet mag kijken.
YES! Alles was goed! Eerst zag ik niets dus schrok ff maar ze zei dat ze nog de bm moest zoeken. Toen vond ze hem en zag ze het hartje kloppen. Bij meten zag ze dat ie zo'n 12/13cm is wat neerkomt op ongeveer 7,5 week, dus dat klopt precies Helemaal fijn!