Eerste ronde...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beeb87, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Jammer Mammadoe!
    Misschien over paar daagjes toch maar weer eens proberen ;)

Quote van vriendlief: het is vast raak, heb zo mijn best gedaan deze maand :p :D haha
    Toch heb ik om de één of andere rede weinig hoop...

2. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hey mammadoe!!

Balen! Ik heb vandaag Overgeslagen, maar morgen test ik nog een keer om er zeker van te zijn dat het tuurstreepje oploopt en me niet voor de gek houdt.

Ik voelde een dag na m'n eisprong tot 5 dagen na m'n ei continue steken in m'n rechter eierstokken.. Andere symptomen die ik al echt snel voelde zijn obstipatie ( heb k nooit last van ) maagzuur, alsmaar rommelende darmen die werkelijk geluid maken en constante droge mond

Dit heb ik normaliter echt nooit.. Heb ook gevoelige borsten maar die heb ik altijd voor m'n nod daarom noem
    Ik die niet

Maar nogmaals straks is het hier ook vals alarm.
    Ik plaats morgen even m'n test hier..

3. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Beeb87,

Altijd hoop houden!!
    Het zou namelijk heel goed kunnen!!

Ik hoop dat je snel positieve test in handen hebt!

4. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Toch wel heel spannend hoor Yankee!
    Hopelijk goed nieuws morgen :)

Het is natuurlijk voor ons pas de eerste ronde dus misschien daarom weinig hoop. Ben ook bang dat ik er gewoon teveel mee bezig ben geweest deze maand en daarom nu misschien mijn hoop onbewust wat terug geschroefd heb om grote teleurstelling te voorkomen straks.

Toch zou ik het uiteraard helemaal geweldig vinden als het gelijk raak is en alles goed verloopt.
    Zou net voor kerst dan 12 weken echo hebben, leuke tijd om te vertellen! en juni vind ik een prachtige maand.
    Dus duimen maar!

5. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik duim voor je beeb!! En voor alle andere dames ( incl mezelf! )

Ja klopt, ik ben 1 juni gestopt met de pil maar we hebben eerst even afgewacht tot ik m'n normale cyclus terug had en ik even gewend was aan lichaam zonder hormonen. Maar gelukkig snel m'n cyclus terug. Voel ook altijd duidelijk m'n ei ( heel pijnlijk )

6. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ja beeb nog niet eens over nagedacht mocht het raak zijn deze maand..
    Nu eerst wachten geen geduld maar er zit niks anders op.

7. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ja Beeb, snap dat je jezelf wilt beschermen voor eventuele teleurstelling. Maar kan zomaar raak zijn hoor. Gewoon maar afwachten en heel hard duimen.
    Yankee, super spannend morgen joh! Ik hoop echt dat je een streep zal zien!! Laat hier maar snel weten dan:)
    Was helemaal vergeten dat mijn vriend woe-vr weg is. Dus denk dat ik dan echt gewoon even mijn nod afwacht dat is zaterdag en die ochtend is mijn vent ook thuis. Maar durf niet te beloven dat is de dag voor zijn vertrek dinsdag er toch niet even stiekem nog 1 doe.

8. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    O en qua wanneer het dan geboren wordt.....bij mij is het juist totaal daarop geplant. Btje raar natuurlijk want t leven kan je niet echt plannen, maar wilde het wel proberen. Ik ben ZZP-er en kostwinnaar thuis. In de zomer is er weinig werk. Bij mijn vorige bevalling in Maart was dat financieel dus erg vervelend. Daarom proberen we nu bij de tweede om mijn verlof in de zomer te laten vallen.

9. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Proberen kan altijd toch wie weet lukt het.
    Mij maakt het niet uit moet volgend jaar wel een vast contract en kn deze tijd niet zeker of ik m krijg maar wil daar niet alles vanaf laten hangen zie ik dannwel weer.
    Vriend heeft wel een vaste baan en genoeg vrienden en fam maar soms vind ik dat ook best eng.
    Zekerheid heb je toch nooit.
    Nu wachten tot nod nu al geen geduld meer;)

10. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ja als je wacht op het perfecte moment, dat komt toch nooit idd. Maar omdat mijn kleine meid in 1x raak was, dachten we, we proberen het gewoon en als het lukt is het mooi.

11. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Klinkt helemaal niet raar hoor Mammadoe!
    Voor mij is het ook redelijk gepland qua maand ;)

De eerste maanden van het jaar zijn bij ons al vrij hectisch met veel verjaardagen en juni is de eerste rustige maand haha.
    Verder zou ik het niet zo heel leuk vinden om een baby te krijgen in de vakantie. Lijkt me onhandig en ook niet leuk voor het kind zelf.
    De meeste van de vriendjes en vriendinnetjes zullen dan op vakantie zijn en kunnen dan ook niet komen.

Ik weet ook niet of ik volgend jaar nog een baan heb.
    Heb nu wel een vast contract maar vanwege bezuinigingen gaan er een hele hoop uit.
    Wacht het wel af. Vriendlief heeft een goede baan en ik krijg dan toch ook ww dus we komen de tijd vast door.

En inderdaad....

Bekijk bijlage 420143

12. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Even het lijstje weer te voorschijn gehaald :)
    Hopelijk kunnen we hem positief aanpassen voor Yankee!!

NOD:

Tika 17-20 september ZWANGER!
    Deborah 22 september
    Tessebes 28 september

Kaatjekaa 1 oktober
    Yankee 1 oktober
    Mariahh 1 oktober
    Liesje 3 oktober
    Mammadoe 3 oktober
    Liva 5 oktober
    Beeb 9 oktober
    Milie 9 oktober

13. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi beeb, ik laat je even weten wanneer mijn eisprong is. Wacht nu even mijn menstruatie af. Dan kan ik ook weer op het lijstje. Leuk!

14. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Is goed Vanesje!
    Gezellig!

15. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Leukkkk alleemaal zo dicht bij elkaar.
    Zijn er al dames met symptomen?

hier de mijne:
    6 dagen na knal ovulatie, krampjes onder in buik die dag veel witte afscheiding (niet roze of bruik)
    Nog steeds zo nu en dan steekjes over in me buik
    3 ochtende licht misselijk 1x kokhalzen
    Hele luid rommelende darmen.

Ik wil niet te veel hopen naar dat is zo lastig als je zo veel voeld.
    Me lichaam heeft wel is eerder voor de gek gehouden!!

Volgende week mag ik testen 5 oktober mijn nod

16. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Ho iedereen.
    Na en uitvoerig gesprek met mijn man besloten toch door te zetten.
    We zouden eventueel een maand of 2 stoppen met "proberen" een kindje te krijgen omdat ik geopereerd moet worden. Maar mijn man vind dat zonde. En ik eigeijk ook. We zijn ervoor gegaan en dan stoppen is zo'n domper. Ik heb uitgezocht dat je met een ruggenpruk en aangepaste pijnstillers naderhand ook veilig geopereerd kan worden.

Uitgerekend dat mijn eisprong rond 11 oktober moet zijn. Dus weer even afwachten.

Succes iedereen die zo mogen testen!
    Spannend spannend.

17. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Ho iedereen.

Zijn er ook meiden die net als ik weleens twijfelen aan je vruchtbaarheid?
    Ik ben pas 2 maanden bezig maar ik voel wel mijn eisprong. Kan heel gericht klussen maar het is 2 maanden al niet raak. Dan denk ik weleens aan vroeger dat ik zo bang was om zwanger te raken als ik bijv 1 pil vergeten was. Maar merk nu dat het zo makkelijk niet gaat, bij mij althans. Zal wel even een dip momentje zijn, want zoals ik al zei ben ik pas 2 maanden bezig... Maar voelt al zo lang... En wat kan ik nog meer doen dan perfect timen, 10 min blijven liggen. Gezond eten niet drinken.

18. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hey meiden!!

Toch met m'n man besloten te wachten tot morgen met testen!!
    Hij wordt deze week geopereerd aan z'n knie ( woensdag ) dus we willen het moment wel samen hebben..

Ik voel me nog steeda hetzelfde. Ik check wel nog elke ochtend als ik opsta m'n temperatuur. En die is nog steeds Goed hoog, dus ik ben benieuwd

Moet eerlijk zeggen dat ik het echt bijna niet kan geloven als het wel zo zou zijn..

19. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hey vanesje!!

Komt goed joh! Ontpillen duurt ook even, en ik geloof heel erg dat als je er teveel mee bezig bent het juist niet lukt. Wij hebben sowieso om de dag gemeenschap. Altijd al.. Dus we hebben niet extra geklust ivm eisprong. soms doen we ( als we er beiden zin in hebben ) het elke dag..

Ik heb geen ovu testen gebruikt want we wilden er dus niet to Much mee bezit zijn zo in het begin, maar ook ik voel duidelijk m'n ei. Moet wel zeggen als je hem voelt ben je eigenlijk te laat. Ik voelde hem 3 uur snachts ( werd wakker van de pijn ) en dan heb je meestal nog maar 12 uur. Nou dan ga k m'n vent niet wakker maken hahaha

Dus geniet gewoon van elkaar en inderdaad in die week om de dag of elke dag klussen en voor je het weet hebben we een positieve test in handen.

20. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Heyy ik ben inmiddels weer ongesteldsheid af.. ovu testen zijn binnen en wil vanaf morgen dag 9 cyclus.. gaan proberen... tot nu toe heel onregelmatige cyclussen en omdat ik geen eisprong voel toch besloten te testen.. alhoewel we hebben er beide weer veel zin in voor komende tijd ;) dus het regelmatig vrijen zit wel goed..

Snap je wel vanes.. maar neem de tijd.. bij de een is t meteen raak , maar de meerderheid doet er wat langer over..

Ik klop ook niet meer op t lijstje! Zal een brul geven sls ik een eisprong heb want durf t nu niet te zeggen :)

Deel Deze Pagina