Liesje de zwangerschap van mijn zoontje had ik totaal geen kwaaltjes, alleen bekkeninstabiliteit eb nu heb ik precies t zelfde als jij
Jammer dat het doorgezet heeft Mariahh. Ik heb geen advies voor je want ik heb zelf geen ervaring met het middel. Spannend voor jou Vanesje! Maar je hebt een mooi vooruitzicht Ik voel me eigenlijk heel prima. Die moeheid ben ik aan gewend dus ik heb een heel ander leefschema dan de meeste mensen. Ik ben al een jaar of 4 dag in dag uit moe, geen dag gaat er voorbij dat ik niet moe uit bed stap 's ochtends. Ben er inmiddels wel aan gewend maar toch leuk is anders. Echt heel erg misselijk ben ik niet. Beetje de hele dag door licht misselijk, regelmatig kokhalzen maar dan is het ook weer even over. Verder mag ik niet klagen
Heee mariahh wat vervelend van je menstruatie. Jammer op naar de volgende ronde. ik heb deze maand tarwekiemolie capsules geslikt. Puur omdat het de innesteling bevorderd. Niet om iets te verlengen dus ben erg benieuwd vandaag op vermoedelijk dpo 10, test maandag als er nog niks is. Gisteren beetje temp dipj vandaag weer wat hoger. Voel verder eigenlijk niks op een beetje zwaar gevoel in mijn onderbuik. Net alsof er een steen op ligt. succes volgende ronde!!
Mariah, wat balen zeg!! Nja, we kunnen evt weer samen nieuwe ronde in!! Hier afgelopen 2 dagen terug in t westen blij dat ik vandaag terug ga! Hahaha super hectisch veel familieleden/vrienden willen zien en echte latertjes van gemaakt.. Nu maar weer bijtanken als ik vanmiddag terug rijd. Ik temp hier ook maar vraag me af of dit ook m'n temp zou zijn als ik thuis was.. Zondag nod. Ik had gisteren en eergisteren wel ongesteldheidskrampen en dat icm t feit dat ik op dag van ei en dag erna in Parijs was schat ik de kans niet groot. Maar toch hoop je het wel op de een f andere manier 😊😊 dus ik ga zaterdag denk ik toch maar een testje wagen Mammadoe, fijn dat je echo goed was! Liesje, balen dat je je niet goed voelt. Ben hier met m'n zus die hoogzwanger is (eind jan bevallen) en die haat t zwanger zijn en alsmaar aan de rennie, tig x plassen, last van bekken.. Ze kan niet eens meer bukken haha. Maar ja alles voor een Goed doel!
Oww meiden deze ochtend was killing... Zo druk gehad bn kapot...Doe niks meer vandaag en we ete maar lkkr patat...
Lekker ff op de bank kruipen Tessebes! Ik heb mezelf verplicht dat ik vanmiddag ga sporten Ben nu kwartiertje thuis, dus genoeg tijd om even bij te komen, te eten en de hond uit te laten. Moet het toch redden om tussen 13.00 en 13.30 daar te zijn...
Balen dat je je zo voelt Liesje! Hoop dat je jezelf snel weer beter voelt en echt kan genieten, overigens wel beetje herkenbaar hoor. Tessebes lekker voetjes omhoog en niks meer doen! Heerlijk toch Zwanger zijn vreet soms echt aan je.. Sport ze Beeb! En probeer iets rustiger aan te doen dan je normaal doet, anders merk je het wel aan het einde van de dag dan ben je helemaal kapot Hopen op een goede test Yankee! Je had voor parijs nog geklust toch? Zaad kan tot 4 dagen overleven in het vrouwenlichaam dus misschien nog kans! Ik dacht dat mijn misselijkheid beetje over was helaas gisteravond en vanmorgen was de wc pot mijn beste vriend En voel me nu ook goed beroerd, hoofdpijn, benen en liezen doen ook weer zo zeer. Conditie had ik ooit, geen idee waar die gebleven is maar van een klein rondje met de hond ben ik al kapot.. Hebben jullie trouwens ook zo'n moeite met avondeten? Ik weet gewoon echt niet meer wat ik moet eten.. Alle groentes /aardappelen enz stinken en koor al bij het idee dat ik het moet eten.. Overdag probeer ik al meer fruit te eten maar veel fruit is te zuur dus dat ligt er dan zo weer uit.. Leuk hoor zwanger zijn Toch geniet ik ook hoor vooral van de leuke reacties en kaartjes van iedereen
Ja avond eten is echt een ramp. Heb gewoon nergens zin in. Nou eet ik ook nog is regelmatig alleen dus daar word het ook niet beter van. Zo ook vanavond. Grote vraagtekens boven mijn hoofd dus wat ik moet maken
Ja dat is het probleem Deborah, dat moet ik zelf maken dus daar gaat het al mis Vriend werkt vaak tot laat. Ga het toch 9-12 maar even met de verloskundige overleggen. Nu kan ik wel wat missen maar ik zou het fijn vinden om gewoon wat groente te eten ipv brood, cornflakes of ongezonde troep die er wel in gaat.
Kan ik hierbij toevoegen voor de dames die nog zwanger willen worden.. ' je lichaam kan je echt voor de gek houden!' Op het moment dat je je afvraagt of t raak is ben je zoveel meer bewust van je lichaam waardoor je jezelf snel wijs kan maken dat t raak is Las toevallig op een blog vandaag dat de waarheid is dat je alles (uitzonderingen daargelaten) ook voelt als je normaliter ongesteld zou worden. Je kan eigenlijk echt pas een dag of 2 voor nod echt dingen voelen/ervaren die met zekerheid vd zwangerschap zijn.. Dus ondanks dat ik sinds vandaag opeens soort spierpijn heb en plopjes voelde ga ik nu m'n hoofd leegmaken en mezelf niks meer wijs maken... En Tika klopt, heb de 7 dagen voor ei wel geknuffeld elke dag Maar dag van de ei en erna niet dus vandaar dat ik dacht zal wel niet
Ik moet t okk zelf maken hoor, alleen verzin ik t zelf niet wat, aangezien ik toch nergens trek in heb
Ik heb maar een broodje gemaakt. Heb maar ander half op. Ik kreeg echt niet meer weg. Oke, zat best veel op haha. Ham, kaas, tomaat, komkommer en ei
He dames even een vraagje als je een temperatuurdip hebt (wat een.innesteling kan betekenen) is dat je innesteling aan de.gang of al geweest. Maandag echt steekjes aan de linker zijkant net boven mijn heup bot en menstruatie achtige pijn maar gister ineens een dip in mijn temp en dandaag weer wat hoger. Benieuwd naar morgen. Wat vervelend dat.misselijk zijn sterkte dames. Idd gewoon eten wat er binnen blijft. Moeten jillie trouwens ook bloed prikken bij de.intake verloskundige? Heb al een verloskundige opgezocht hihi eerst maar is 2 streepjes Hier krijg je wel gelijk echo met 8 weken 11 weken en 20 weken. Kijk er al naar.uit..komaar baby wij zijn er klaar voor hihi. Zou het werken Succes dames en geniet. Nu mag je rustig aan doen en.moe.zijn.
Liva, wanneer ga je testen? Mocht m'n temp mooi hoog blijven test ik zaterdag vroeg Vinden jullie niet dat de tijd opeens Zo snel gaat Dit heb ik overigens al maanden Schrik gewoon als ik besef dat t al bijna 2015 is! Hopelijk allemaal gezonde baby's in 2015!!
Ben niet gaan sporten haha. Zat zo lekker Volgende week nieuwe kans haha. Liva, ik denk niet dat het echt iets met de innesteling te maken heeft. Ik ben de afgelopen dagen eens rond gaan kijken hier tussen de temp kaartjes maar lang niet elke zwangere vrouw heeft een dip. Ik had hem op 3dpo dus dat is ook nog te vroeg voor een innesteling. En ja, je mort bloed prikken bij de vk Jij ook nog nooit gedaan? Net als Liesje haha Yankee, ja ik vind het ook heel snel gaan. Alleen de laatste weken niet haha. De dagen naar de echo kruipen!
Liva, hoop dat je snel twee streepjes test!! Ik kreeg na de intake een formulier mee voor het bloedprikken. Dit doen ze bij ons niet zelf. Ik moest toen 7 buisjes, doe mee aan het proppeler onderzoek. Ze willen hiermee kijken waarom vroeg geboortes vanaf 34 weken of eerder ontstaan. Eerste trimester vragenlijst, 2 buisjes bloed en een wattenstaafje voor vaginaal onderzoek. Tweede trimester en derde trimester vragenlijst en volgens mij weer een soort onderzoekje maar dat moet ik even nakijken. Nou zeker Yankee het gaat echt hard! Alweer bijna december en die maand gaat altijd heel hard! En je wilde zo graag beeb Ik zelf lag ook lekker in bed hoor
Ik test maandag of zondag. Wel vaker gestest en nog geen half uur later bloed vind ik zo zonde liever even wachten en een knal hoe hoog is jou temp nu dan? Spannend. Nu beetje steekjes. Haha maar blijf heel.rustig deze maand snap noet zo waarom ja de tijd vliegt idd ik kon niet wachten om te beginnen aan dit avontuur nu ben ik al weer 4 menstruaties verder. 3e echte.ronde.dit..hopelijk snel raak bij ons♡