Wij gaan in juni nog naar Griekenland hebben al geboekt mocht ik aankomende 2 rondes nog niet zwanger zijn dan gaan we in augustus nog naar marokko hebben een eigen huis daar.. Ben zo benieuwd yankee! heb zo een apart voor gevoel dat jij positief gaat testen! Liva wanneer ga jij testen? spannend liesje die echo!!
Ik weet eigenlijk miet meer waar ik op gelet had. Had er toen een paar vergeleken en kwam toen op de Kraamvogel uit. Nu eigenlijk zonder vooronderzoek me daar weer gewoon aangemeld, was vorige x goed bevallen. Zonder dat ik erom moest vragen kreeg ik nog iets van 3 dagen extra, omdat ik nog zo'n vaatdoeken was. Soms hoor je verhalen van anderen en dan schrik ik wel. Je hebt er echt slechte tussen zitten hoor!
Dan gaan we de aankomende weken maar vast wat rondkijken. Kan geen kwaad Mariahh, wat heerlijk! Ben is op Kreta geweest, zou zo weer terug gaan!
Liva ik ga eind febw weekendje naar polen .. Met vriendinnen.. En hoop i juni nog op vakantie te kunnen met mn man..
Mariahh ik wil maandag of na maandag testen zit nu op dpo 11 wel is eerder getest en werd nog een half uur later ongesteld. Wil dus liever ff wachten. Verwacht mijn nod zondag of maandag ochtend.
Mariah, wat lief..!! Maar moet wel zeggen dat ik echt de hele avond zoveel pijn heb in m'n buik. Ongikrampen, steken, pijn die lijkt te betekenen dat ongi aankomt maar weet het echt niet.. Zolang m'n borsten nog zo pijnlijk aanvoelen heb ik hoop. Dag of net voor nod wordt dat altijd minder bij mij.. Temp was vanochtend ook weer 37,0 dus mocht dat morgen nog zo zijn denk ik na om te testen .. Ja wij willen wel om de 4 maanden Max op vakantie. We zijn in de zomer maand weggeweest en in daarna nog na Londen voor een weekend. We zijn 1 feb 1 jaar getrouwd dus dan willen we wel weg om dat ergens te vieren. Wel naar de zon dus buiten Europa denk ik..
M'n temp is 37,0.. Maar heb al twee keer geplast om er zeker van te zijn dat ik niet test vandaag.. Weet je realistisch gezien is de kans gwn zo klein. Vandaag ook pas tien dpo overigens. We zijn de dagen van m'n ei en erna niet intiem geweest (daarvoor wel) maar dat doet me toch denken dat het niet raak is Plus heb de hele nachten krampen gehad en steken alsof iemand met een mesje in me zit.. En alle zwangeren hier hebben me Toch te kampen met slijm en afscheiding. Hier helemaal niet.. Dus ik wacht nog even af.. Stuur zo m'n tempkaartje mee. Las genoeg verhalen van mensen die 37 hadden en dag van ongie 36,6 en meteen ongie werden! Ik heb twee maanden geleden gehad dat ik overtijd was! Testte (nega) en echt meteen daarna ongi werd
Ik had 1 dag veel afscheiding daarna gewoon normaal, nu heb ik nog steeds een dag heel veel en dan weer niks.. Duim voor je!! Hier beroerd weet niet of het nou griepje is of door zwanger wel begint helaas de misselijkheid..
Kan nog steeds alle kanten op gaan hoor Yankee. Ik had inderdaad wel afscheiding, maar ook niet elke dag en ook niet elke keer even veel. Daarbij hoeft niet elke vrouw hetzelfde te hebben. Als ie zondag ochtend nog steeds zo mooi hoog is zou ik toch een testje wagen meid. Liesje, ik ben ook al een paar dagen misselijk. Wel heel licht maar wel beetje de hele dag door. Het helpt om regelmatig wat te eten, maar fijn is anders hé. Het gene waar ik me echt aan stoor is dat ik 's avonds maar weinig kan eten. Juist een belangrijke maaltijd en ik krijg maar de helft weg van een normale portie. Hoop dat dat snel weer bij trekt.
Tessebes en yankee en liva ik wacht in spanning jullie testjes af! zou toch heel fijn nieuws zijn dit weekend! ! Een plus een en anoniempje Hoe staan jullie er voor?
Spannend dames hier vanmorgen ook nog hoog 37.1 gister 36.9 dus blijft hoog zit op dpo 12 vandaag. Ik test maandag als er niks door breekt . Geen symptomen van zowel nod als zwangerschap. Spannend
Ja Liva, dat heb ik dus wel. Heel erg veel krampen en ongi pijntjes en steken. Morgen nod.. Nog even aankijken
Ik zit vandaag op dag 28. Vorige cyclus was 27, 28,30,27 ben dus erg benieuwd. Heb geen ovulatie testen gebruikt dus weet niet 100% mijn eisprong maar volgens.mijn temp zet allebei mei apps.mij op dag.16a17 mijn eisprong. Die dag toevallig in de ochtend. Sex gehad wat wij eigenlijk nooit doen in de.ochtend en die avond flinkte steken in mijn zij onder in. dus vermoet eisprong. Maar wacht nog met testen omdat ik ook wel is een cyclus had van 31. Nou spannend yankee..duimen dat het geen nod kramen zijn.we houden de spanning er in. had net wel een misselijk momentje mijn man wou morge kofta.maken maar bij die gedacht ging ik.kokhalzen haha normaal vind ik dat heerlijk zit vast tussen mijn oren haha
Hahahaha kofta in de ochtend! Goedemorgen!! Is je man Turks? Hahaha ik ben niet echt misselijk.. Gwn heeel veel krampen en pijn. Lig echt al plat op bed. Zoveel pijn heb ik. Hoor net van m'n schoonzus dat ze zwanger is! Eerste ronde raak! Superblij voor haar en m'n broer natuurlijk!! Nu ik nog.. Bij ons weet niemand behalve m'n zussen dat we ermee bezig zijn overigens