Zo alles weer bij gelezen. Druk weekend gehad. Gisteren naar kinderwagens gekeken. We zijn er nog niet helemaal uit. Dus we gaan ooknogff naar babypark. Die zijn op zondag gesloten vanwege christelijke geloofsovertuiging... ( mochten jullie heen willen, dan weet je dat) Spannende dag weer vandaag voor de meiden die gaan testen! Hopen op mooie streepjes! !
Spannend!! Ik weet ook nog niet bij hoeveel weken we willen gaan kijken voor kinderwagen enzo lijkt me zo leuk ben eindelijk iets aan het opknappen volgebs mij griepje en zwanger zijn dubbel zo beroerd geweest. Ik pas mn bh's niet meer iemand tips? Heb nu sport bh van de hema maar kosten 17 euro nog best prijzig.
Wat leuk Tika, al die spulletjes kopen en lekker rondneuzen! Ik ben expres nog niet gaan kijken want als ik eenmaal begin dan ben ik ook niet meer te houden denk ik Maar hebben jullie wel een voorkeur voor een bepaalde wagen? Paar pagina's terug had je het over Stokke toch? Hebben jullie die al in het echt gezien? Fijn dat je wat aan het opknappen bent Liesje! Ik zou gewoon naar de Primark gaan en daar bh's gaan kopen. Ik heb daar al een paar keer bh's gekocht voor 5,- p.s. Geen geweldige kwaliteit uiteraard maar de eerste die ik er gekocht heb, die heb ik nu toch zeker al een half jaar en hij zit nog steeds lekker en goed. Hier word het nu toch ook echt krap dus ga er binnenkort wel een paar bij halen denk ik
Mijn temp is nog steeds.hoog 36.9 normaal 36.6 helaas de kruidvat nog dicht. ik haal ze vanmiddag als er nog niks is. En test dan of morgenochtend. Hihi leuk die betrokkenheid En yankee en tessebes??
Hier nog in bed en wederom 36,9.. Dus sta zo op naar de drogist want heb niks in huis en volgens mij is hier alles wel open ondanks dat t maandag is.. Oh en beeb ik had t over de stokke, Tika vond die volgens mij te groot en te duur. M'n zus heeft 2 Kids en die heeft bij beiden een stokke gekocht vind ze zelf super handig en mooi. Je betaalt er wel wat voor maar ze heeft ze nu beiden na 2 jaar Via marktplaats verkocht en nog de helft van haar geld terug gekregen. M'n andere zus die nu zwanger is heeft de mima. Die vind ik ook wel leuk maar volgens mij net Zo prijzig als de stokke (rond de 1100/1200 euro incl alles )
Voor se meiden die kriidvat hebben gedaan.. Hoelang moest je wachten voor resultaat? Ik ga zo opstaan f douchen en meteen op de fiets
Tessebess, k durf al niet meer. Ondanks hoge temp zijn mn borsten volgens mij iets minder vol en pijnlijk dan gisteren.. En m'n pijn zit weer zoo laag dat k denk het barst elk moment los
Had er wel rekening mee gehoude hoor met zon gek lang cyclus had ik er miss helemaal.niet op kunnen rekenen natuurlijk.. 12dpo Is miss te vroeg maar wil daar niet alle.Hoop aan hange . Dow van t weekend nog wel Is een testje als k dn nog niw ongestew bn en anders bwl k nar t weekend de doktwr wel...
Haha tessebess hier ook negatief! Wel apart want dan moet ik wel echt vandaag ongesteld worden!! Ik heb nog nooit zo een lange cyclus gehad.. Ach ja! Heb deze maand m'n ei gemist dus dat had ik al in m'n hoofd maar je hebt toch altijd hoop op de een f andere manier. Zeker als je temp hoog blijft. Ben benieuwd wanneer die dan eindelijk zakt ..
Had ook zo stom gedroomd..Dat ik positief has getest en dit met foto en al op Facebook had geplaatst meteen!?... Stom