Hier trouwens ook 12 dpo maar denk niet meer dat t daarna positief wordt. Meesten testen dan al wel posi indien zwanger
Yankee, balen meis! Ja die hoop is altijd erg.. :x Hopen dat t snel doorbreekt.. Tessebes, ook balen.. Hihi gekke droom! Meiden, ik ga een paar dagen naar Duitsland, kerstmarkten! Ben donderdagavond weer terug! We gaan in een huisje met min vriend zijn moeder en stiefvader. Ovu test van vandaag begint al aardig op te lopen dus dat word gezellig hihihi..
Wat jammer tessebes en yankee..ik zit nu op dpo 14 als ik uit ga van mijn cyclus van 27 dagen. De afgelopen 5 maanden 28.30.28 27 27 dus kan altijd nog door breken. Heb het nu mega koud brrrr..en last van mijn bosten maar dat.had ik vorige maand ook heel erg voor mijn nod. Ik test morgenochtend als er.nog niks is. Of vanmiddag als ik.mij niet kan inhouden haha.
Jammer meiden!! Hopen idd dat het snel doorbreekt! Vooral voor jou Tessebess, weet je iig waar je aan toe bent! Zou anders echt een echo eisen bij de huisarts. Gewoon stampei maken! Ik ben een keer doorverwezen omdat ik een tijd lichte krampjes had bij m'n eierstokken. Zou dus niet weten waarom jij het dan niet even mag laten checken! Liva, wat een zelfbeheersing ! Klinkt iig veelbelovend.
Ja ben ook heel rustig weet niet waarom. Ik ben nu steeds aan het fantaseren hihi..er is nog niks. Wel last van een lasig kwaaltje haha winderigheid en lucht in de darmen. Schaam. Zit nu in de trein en dat is behoorlijk billen knijpen haha mijn buik rommelt luid als protest haha..
Wat jammer meiden Anoniempje, heel erg veel plezier in Duitsland!! Hartstikke leuk die kerstmarkten. Haha Liva, fijn hé die darmen
Net gewerkt bij de vrouw die een aantal weken geleden al vroeg of ik zwanger was. Ze vroeg het nu weer dus heb het nu maar vertelt haha. Ze was hartstikke blij en schreeuwde gelijk, het word een meisje!! En ik zit er bijna nooit naast, dat je dat even weet. Heerlijk mens We zullen het zien over een aantal weken. Heb zelf het voorgevoel dat het een jongen is. Waarom weet ik niet. Maakt me eigenlijk ook niet uit Ze zei gelijk dat ze een rompertje ging kopen voor ons haha. Deed ze voor iedereen dus ook voor mij. Hartstikke lief! Als iedereen zo enthousiast is als zij dan hoeven we straks zowat niks meer te kopen
Hek meiden, super druk geweest, maar kwam even snel kijken of er zwangeren bij zijn, maar helaas (nog) niet Hier van alles meegemaakt om te vertellen maar ga nu eerst een middagtukkie doen want ik ben helemaal kapot!
Jaaaaa whaaaa wordt gek..ik heel keurig en rustig wachten totdat ik de testen in mijn tas had zitten de testen trokken aan mij probeer het nou gewoon. Ik heel klunzig op dewc in de v&d haha kwam geen streepje gelijk zoals bij mijn vorige zwangerschap. Dus deed mijn jas aan en ging rond neuzen in de winkel. Toch nog even spieken denk zo 5 min later toen stond er een 2e streepje en geeen tuur streepje haha loop nu als een kip zonder kop rond met een big smill. En mijn vriend weet nog van niks hah zo moeilijk maar hij wou het niet via de telefoon horen en hij weet niks van de test af..leuke verrassing als ik vanavond thuis kom morge ochend nog een keer testen voor de.echte knaller.
Ik heb pauze en stiekem in mn uppie een hele chocolade reep op te eten haha. Heb vandaag ook een iets te strakken broek aan wat ben ik blij als het 18uur is en mn knoop open kan
Haha lekker liesje Ik heb net de laatste aflevering van over mijn lijk gekeken... En zitten janken alsof de wereld vergaat. MvM net ook even gebeld. Of ik zelf de informatrice wilde bellen... Wel een beetje slecht georganiseerd, maar zal het wel doen.
Hey meiden ik ben de laatste tijd erg druk en niet lekker samen mwt mijn kind maar ik lees braaf alles mee.... Liva van harte gefeliciteerd!!!!!!
Haha kan ook overal om janken. . Pff werk 4 dagen maar best pittig wil mn bed in morgen lekker vrij en echo s avonds ben nu al zenuwachtig al zegt mn gevoel dat het goed zit.
LIVAAAAA Super happy voor je!! gefeliciteerd meid en geniet er lekker van!! Wordt een gezellige avond