Thanks meiden. Ben denk ik even in de mineur, mede door mijn ongesteldheid denk ik. Dan is het zo wachten tot je weer tot actie kan overgaan.. Ik doe ook niet aan ovulatie testen, ik voel mij eisprong dus dat is wel makkelijk. Maar wist eigenlijk niet dat je al te laat bent als je je ei voelt. Zal dus voor die tijd wat fanatieker aan de slag gaan. En zaad is 4 tot 6 dagen goed in je lichaam toch? Dis vanaf dag 6 voor mij ei goed klussen... Ik hoop het echt voor je yankee! Echt heel spannend.
Juist vanesje! Je moet voor je eisprong klussen.. En als je je eisprong voelt heb je meestal nog 12 uur .. Maar daar ga ik nooit vanuit. Zaad blijft lang leven, dus inderdaad de dagen ervoor goed klussen!! Jaa.. Ik voel niet dat ik zwanger ben. Ik voel me anders en heb echt extreem veel last van m'n darmen!! Snap niet wat het is, maar nu begin ik toch te denken dat ik toch overmorgen ongesteld wordt..
Vanesje, ik heb je erop gezet voor 25 oktober. Komt niet zo nauw voor hier. Wel net leuk als je er weer op staat Tessebes, we wachten af! NOD: Tika 17-20 september ZWANGER! Deborah 22 september Kaatjekaa 1 oktober Yankee 1 oktober Mariahh 1 oktober Liesje 3 oktober Mammadoe 3 oktober Liva 5 oktober Beeb 9 oktober Milie 9 oktober Vanesje 25 oktober
Vind het allemaal wel erg spannend worden nu. Heb al de hele dag steken en beetje kramp gevoel en ben ook vreselijk opgeblazen. Maarja ben ook darmpatiënt haha dus beetje onbetrouwbaar. Zit vandaag op dag 18...officieel nog 10 dagen te gaan..maar in de eerste maand was mijn ei op dag 10. Dus dat zou nu zo ongeveer 8 dagen geleden zijn...zou het...innesteling... Word nou al gek
Ik ook wil testen haha maar veel te vroeg heb zowiezo na mn ei altikd rommelende darmen en gevoelige tepels innesteling zou wel heel vroeg zijn dan. Dus denk echt dat het meer door de hormonen komt. Ik zie ook overal baby dingen kleren tijdens het shoppen dan moet ik me echt inhouden.
Beeb!! Wat spannend, voelde dat ook helemaal en zit ook met opgeblazen buik, maar ja durf t amper te hopen. En liesje, Snap helemaal wat je bedoelt! Was gisteren in de prenatal!! Zulke leuke dingen.. Vind alles super snoezig!
Ja heerlijk al die leuke kleertjes en spulletjes! Alleen het kijken is al leuk. Kan niet wachten tot ik echt kan gaan kopen!
Ben bang dat ik helemaal los ga als het zover is, net als positie kleding soms zie ik voorbij komen lijkt me zo leuk een mooie ronde buik. Al werk ik in de kinderopvang soms zie je van die onverzorgde kinderen dat snap ik nooit hoeft echt niet duur te zijn maar wel schoon.
Ik kon me laatst niet inhouden en heb al een leuk positie shirt gekocht... Ben er ook zo mee bezig, lijkt me ook echt super een buikje zien in dat shirt!
Haha Vanesje! Soms moet je gewoon iets kopen Ik ga denk ik ook helemaal los! Zoveel leuke dingen, niet normaal. Als het nu al raak zou zijn dan word het toch juni en dan zit je precies met al die leuke zomerkleertjes. Vooral voor meisjes vind ik dat erg leuk. Voor jongens leuke blousejes enzo. Ik ga meer weer snel wat anders doen voordat ik internetwinkels ga afstruinen
Hahaha zo herkenbaar!! Ik heb sowieso al een shop verslaving maar denk dat ik dan pas echt losga! Maar dames, kon me niet inhouden en dacht ik doe een test en verras manlief ermee vanavond maar helaas nog steeds geen echt positieve test. Weliswaar minuscuul tuur streepje maar daar geloof ik niet in. Overmorgen m'n nod. Nu afwachten dan maar Gekke is, ik voel altijd duidelijk dat ik ongesteld word. Krampen etc en die heb ik nog niet gehad en ik heb ze meestal wel 5 dagen van te voren..
Jammer dat er nog steeds onzekerheid is Yankee. We zijn ook allemaal zo ongeduldig Toch maar even je nod afwachten. Ga heel hard duimen voor je!!
Haha beeb thanks!! Erg he eigenlijk!! Ik vind de 2 weken tot m'n ei altijd best snel gaan maar daarna de twee weken die volgen die gaan super langzaam!!
Ja ben het wachten ook al zat..We hebben wel toen we 18 waren een baby tshirt met n auto gekocht hij is auto gek toen met een gekke bek voor als we ooit kinderen krijgen en die hebben we nog steeds dus dat vind ik wel heel leuk dat we die nog hebben.
Yankee kan je er geen foto van maken en hierop zetten? Kunnen we met je meeturen. Maar heb je het niet met ochtendurine gedaan? Dat verklaart dan waarom ie nog tuurderig is. Ik denk dat ik morgenochtend weer ga testen, als hij dan negatief is dan pas zaterdag op mijn nod weer. En wat betreft babyspullen laat je je bij een eerste he-le-maal gek maken heb ik gemerkt!! Achteraf gezien had ik wel wat rustiger aan kunnen doen. Vooral qua kleintje kleertjes niet teveel kopen, want ze zijn er echt zo snel uitgegroeid! Vind het eigenlijk wel lekker dat ik nu voor de tweede gewoon vrijwel alles al in huis heb We waren destijds echt zo bizar veel geld kwijt voor alles, want ik wilde dus ook weer van alles het beste/veiligste etc. Diaperchamp, Aerosleep, Babymonitor etc. Jammere is wel dat ik meeste van mijn positiekleding niet meer zal passen omdat ik flink ben aangekomen nadat mijn galblaas verwijderd is na de bevalling.
Oh balen yankee!! Mag ik nog wat in de groep gooien? Ben benieuwd naar jullie advies/ bevindingen. Hoe is jullie menstruatie als ik vragen mag? Ik merk namelijk dat ik zaterdag ochtend ongesteld ben geworden. Zaterdag bruinig, zondag even helder rood en veel, en vandaag maandag al weer bruinig en weinig. Vorige maand had ik dat ook. Ik kan me herinneren dat voor het spiraal (6jaar geleden) ik echt een hele week kon vloeien en behoorlijk ook. Is dit nog het ont-spiralen misschien? Heeft dit ook nog invloed op vruchtbaar zijn? Moet ik hiermee naar de dokter of gynaecoloog? Wat vinden jullie?
Ik heb ook alleen de 1ste dag veel helder rood bloed verlies daarna rood/bruinig en niet zoveel als de eerste dag