Herkenbaar liesje! En de afscheiding naast de krampjes helpt ook niet bepaald... Is ook wel echt meer geworden. Smeriiiiig!
Willen jullie het geslacht weten? Wij twijfelen nog, maar betwijfel ook of we onze nieuwsgierigheid in bedwang kunnen houden! Vind het wel heel leuk als het een verassing blijft. Het is alleen niet heel praktisch.
Ik denk hier vanaf het begin af aan ook al een jongen. Had daar ook over gedroomd.. Vriend wil graag meisje en die blijft ook stug volhouden. Mij maakt het verder helemaal niet uit wat het wordt! hier ook lekker naar bed met pittenzak. Eerst voor voeten en dan lekker op mijn buik.
Liga gefeliciteerd! Wat super leuk! De zwangeren zijn in de meerderheid in de groep volgens mij. Hoop dat snel iedereen zwanger is! Heerlijk kletsen over steekjes, groeien, buik, namen, wagens, kamers heerlijk
Ja ik wil het weten. Ben veel te nieuwsgierig haha. En ook wel handig aangezien er niet zo heel erg veel meer unisex is.
Dankjewel dames, was gister te moe om te reageren. Mijn man is heel blij en was gisteren heel druk en kon niet stil zitten gelijk een vriend gebeld (die wij niet zo vaak zien door verhuizing dus die houden hun mond wel naar familie en kennissen van ons) hebben even geproost met een biertje en jip en janneke champagne voor mij haha. Het hormoon begint lekker te werken gister heel moe, hoofdpijn en natuurlijk misselijk. Beeb87 hoe is het nu geen kramp meer?
Hartstikke leuk dat ie zo blij was! En leuk dat jullie even samen geproost hebben haha. Nee geen kramp meer gelukkig. Wel een vreselijke nacht achter de rug. Heel onrustig geweest en veel wakker. Al een hectische ochtend achter de rug. En dat is nog geen 2 uur tijd!! Zo gaan werken en vanmiddag op pad met oma. Helaas geen rust vandaag. Morgenmiddag gelukkig wel.
Wel gek. Had verwacht dat t dan misschien vandaag doorbreekt. Vandaag 13 dpo maar temp is gestegen met 0,2 van 36,9 na 37,1.. Weet niet hoe serieus ik het tempen moet nemen omdat t m'n eerste x is maar dit is m'n kaartje
Yankee ik vind je temp kaart er mooi uitzien hoor! misschien morgen nog een testje doen als hij dan nog hoog is?
Moet eerlijk zeggen dat ik het niet meer geloof dat t raak kan zijn. Heb sowieso gisteren meteen cb indicator gebruikt want wilde niet wachten en hopen om te turen. Ja f nee en het stond er duidelijk op. En ik las dat je die wel 4 dagen voor nod kon gebruiken. Vandaag 13 dpo .. Vind alleen gek. Dit is dan m'n langste cyclus ooit
had je ook met weken indicator? of alleen die van zwanger/ niet zwanger? die laatste zijn nl helemaal niet zo gevoelig! kv geeft eerder streepjes dan dat de cb zwanger aan geeft! en hier nooit negatieve ervaringen met kv..
Maar Yankee als dit de eerste x Is dat j je ei gevonden hebt hoe weet je dan dat je een korte lf hebt? Hoeft toch niet... Of voelde jw je ei vorige cyxlus? En niet alle cyclussen zijn gelijk natuurlijk...
Lastig vooral omdat het de eerste keer is dat je tempt.. Ik zou morgen nog een test doen als je nog niet ongi bent.
Wist je tessebess, daar dacht ik dus nu ook aan. Misschien heb k wel geen korte lf maar alleen deze maand voor t eerst een late ei. Kan dat per maand verschillen? Ik voel normaliter m'n ei idd heel duidelijk (ook aan afscheiding) en normaliter altijd 13 dagen na m'n ei stipt ongesteld. Maar omdat m'n cyclus 29 Max 30 was en m'n ei pas op dag 19 sprong deze maand dacht ik Huh korte lf. Maar ja ik wacht nog even af heb al meer dan een week enorme ongi krampen.. Hoe is t met jou tessebess? Ook nog geen ongi te bekennen? Plannen om nog te testen deze week? En Mariah had idd met indicator
Gek he dat menselijk lichaam ... Ik ook nog niet ongesteld... Wel krampen sinds gister die er op lijken en veel witte afscheiding... Als t donderdag nog niet doorkomt doe ik miss weer een test... T lijkt me zo frustrerend als k nu weeer niet ongesteld zou worden en weeee negatief test... Dn moet k weer naar de huisarts maar die zijn niet zo happig om iets te doen binnen het eerste jaar bij zon jong iemand als ik... Maar ben nu al sinds 22 sep niet ongesteld geweest.. kwil gewoon verder kunnen.. Las laatst wat over pco, dan rijpen er wel eitjes mar springen ze nie... Miss hb k wel zoiets?
Tessebess, snap echt dat het enorm frustrerend is. Als er iets is wat ik wel echt op de harde manier heb moeten leren is je niet laten afschepen door huisartsen.. Ik had elke week een blaasontsteking en kreeg 15 antibiotica kuren in niet eens een half jaar. Was helemaal immuun geworden voor zulke zware medicatie Totdat ik me niet liet afschepen en heb gedwongen dat ze wat doen of ik vraag een second opinion aan via m'n zorgverzekering. Nu wordt ik enorm serieus genomen en worden er vaak echo's gemaakt en bleek t nooit blaasontstekingen te zijn geweest.. Wat ik hiermee wil zeggen is maak je niet al teveel zorgen en hopelijk ben je toch zwanger of wordt je op z'n minst ongesteld.. Maar mocht het toch uitblijven Zou ik meteen bij de ah verwijzing vragen naar de gyn en het laten uitzoeken. Het kan toch niet dat je eerst wel en opeens niet meer ongi wordt. Hopelijk is er niks aan de hand en komt alles goed
Denk ook dat k dat zou doen Yankee.. Dan vinden ze me maar moeilijk ik betaal me nie voor.niks scheel aan zorgverzekering, heb normaal.nooit wat dus als ik nu wel wat heb wil ik weo serieus genomen worden
Je tempkaartje ziet er nog wel goed uit Yankee. Maar kan inderdaad morgen ineens een stuk lager zijn. Aan de andere kant zijn er genoeg meiden die pas laat positief testen. Misschien wel laat ingenesteld. Je weet het niet Tessebes, hopelijk is het afdwingen niet meer nodig!