Moeilijk haha. Ik had al wel wat slobber truien omdat ik dat heerlijk vind zitten als ik de deur niet uit hoef dus die heb ik regelmatig aan. Mensen kijken wel maar durven niet te vragen
Ik hoop dat het nog wel wat afzakt voordat het echt een zwanger buikje word. Vriendlief zei gisteren al...straks zijn het er twee
Het zullen nu vooral je darmen zijn. En anders wordt het gewoon een enorme toeter Ik ben ben benieuwd wanneer het hier een beetje gaat groeien, nu mag het wel eens
Ontzettend spannend Liesje!! Hartstikke leuk! Plaats je wel een foto van de echo? Dan weet ik ook hoe mijn beebje eruit ziet haha Ik mag a.s. maandag om 18.30 Nog 6 dagen!
Dag meiden, Ik heb geschitterd van afwezigheid. Enorm druk gehad door mijn verjaardag en voel me daarnaast vreselijk. Enorm misselijk, overgeven en doodmoe. Maar kon vannacht niet de slaap vatten ondanks dat ik uitgeput was. Was om 21:15 al op bed gaan liggen en heb het 3:30uur zien worden Erna om 6:00, half uur voor mijn wekker, alweer wakker. Helemaal kapot! En dan het hele dag vechten tegen de misselijkheid. Echt geen pretje alles bij elkaar Mijn verjaardag was wel heel gezellig afgelopen zondag. Heb van mijn vriend en familieleden een uur vliegles gekregen. Dus zelf achter het stuur in zo'n klein vliegtuigje! Liva, onwijs gefeliciteerd! Wat goed zeg! Yankee, jouw temp ziet er echt enorm veelbelovend uit als je het mij vraagt. Ik zou morgen nog maar eens een test doen! Liesje, fijn dat je echo goed was! Nu kan je lekker gaan genieten! Mijn echo was inwendig, voordeel is dat ze dan een stuk duidelijker is. Beeb! Jij hebt echt al een buikje zeg! Bij mij gaat het overdag wel ok, maar 's avonds zet ie enorm op! Ben inmiddels wel alweer 3kg afgevallen door het overgeven en verminderde eetlust. Tessebes, ik hoop voor je dat je zwanger bent en zo niet dat je ongesteld zal worden, is anders allemaal niet leuk en ondanks je jonge leeftijd, een kinderwens is een kinderwens en net zo sterk of je nu begin 20 of 30 bent. Mijn schoonzus is 11 weken geleden voor het laatst ongesteld geweest. Zij wil ook graag zwanger worden, super frustrerend allemaal! Mijn twee vriendinnen hebben dit weekend en vandaag positief getest! Dus die zijn vrijwel tegelijk uitgerekend en ik 4 weekjes eerder. Echt geweldig gaaf dat we samen mogen zwangeren! Morgen word ik 30 :x Kleintje gaat dan bij oma logeren en mijn vriend en ik gaan dan in het Krasnapolski op de Dam slapen. Hopelijk kan ik er een btje van genieten ondanks alle misselijkheid en spugen
Wat vervelend Mammadoe dat je zo voelt! Heb je al iets tegen de misselijkheid? Wat een gaaf cadeau heb je gekregen zeg! Heel veel plezier morgen, ondanks dat je je niet lekker voelt. Leuk dat je samen met je vriendinnen zwanger kan zijn!!
Leuk samen zwanger! Hier deden ze uitwendig maar ze zei al misschien moet het inwendig maar was niet nodig. Vriend zat met grote ogen naar het scherm te staren. Net maar een positie broek besteld nu durf ik.
Liesje,mooi om te zien!! Geniet ervan! Mammadoe, balen dat je je zo slecht voelt Hoop dat je snel de 12 weken voorbij bent en kunt genieten. Alvast gefeliciteerd met je verjaardag en probeer er zoveel mogelijk van te genieten indien mogelijk!!
Dwnkjulliewel. Ik zit te twijfelen of ik niet gewoon bij de ha medicijnen tegen de misselijkheid kan krijgen. Ik moet echt al met een emmer in de auto rijden voor t geval ik ga spugen! Als dat nou snel werkt kan ik hopelijk gewoon lekker genieten van een diner en uitgebreid ontbijt met mijn vent.