Dankjewel. Het drong bij mijn vriend niet door, dus eerst lauw. Die kerel was net wakker en nog niet helemaal geland haha. Ja Yankee ik snap je verhaal hoor. Even morgen maar afwachten dan. Hopelijk toch niet....
Hier was zijn eerste reactie heel blij die twinkelende oogjes en liefdevolle kus. De dag erna heel nuchter haha en net nou nou je kan.je ook wel aanstellen hoor..volgens mij valt het nu nog wel mee..totdat ik half kotsend in de wc stond toen besteft hij weer ohja toch wel echt he schat. uhhh jaa idd en nu maakt hij steeds grapjes ligt hij.lui op de bank ja.zijn de hormonen he
Zo heb het hier nog nooit zo rustig gezien haha Bij mijn vriend moest het ook eerst nog even bezinken. Hij vond het echt leuk hoor, alleen omdat we het allebei nog niet verwacht hadden was hij nogal verbaasd. En daarna was het al gauw: Superzaad.. Vandaag zwangerschapskleding proberen te kopen.. Pfff bij ons in het winkelcentrum heel weinig tot niks te vinden. Dus op aanraden van iemand bij vrijwilligerswerk naar een winkeltje en outlet geweest.. Alleen maar hele kleine maatjes of alleen maar grote xxxl maten. Morgen toch maar even naar de stad.
Tika, online heb je veel hippere zwamgerschapskleding. Via wehkamp bijv ruime keuze en allemaal wat hipper. Hier flink aan het genieten. Hotel is weer heerlijk! Allemaal lekkere hapjes stonden op de kamer klaar en......een fles wijn als presentje van een familielid die het voor ons geregeld had. Hihi die zwager weer nog niet dat ik zwanger ben. Dus die fles nemen we maar in de koffer mee terug maar huis Net lekker chique uit eten geweest. Maar na een paar happen van mijn risotto was ik er toch wel weer klaar mee hoor. Jammer.... Vanavond de tweede (zet)pil en dan begint het hopelijk morgen nog beter te werken. Je hebt er trouwens al lekker snel last van Liva! Ooooo en mijn buik is toch snel aan het groeien! Echt bizar. Ben blij dat we het dit weekend heel de familie vertellen want denk niet dat ik mensen nog veel langer om de tuin kan lijden.....
Hier vandaag aangemeld bij verloskundige ik mag geen mvm die ivm een bloedtransfusie in mijn verleden. Misschien maar goed want ik wordt misselijk van urine geur. Hier nu ook continu misselijk tot net niet spugen toe. bleg..en zwaar gevoel in mijn buik..merk dat er van alles gaande is. Met een klein beetje geluk tussen kerst en oud en nieuw een eerste echo. Spannend Hoe is het met de nog niet zwangere?? Mijn duimen zijn al beurs succes dames
Tika, ik zag toevallig vandaag dat wij een noppies winkel in het centrum hebben! En we hebben prenatal natuurlijk en bij babydump hebben ze ook best wat kleding. Denk dat ik ook nog regelmatig op marktplaats ga snuffelen. Mammadoe, lekker genieten! Hopelijk kan je morgen wel lekker eten. Liva, zou leuk zijn als je voor de kerst even kan spieken! Tessebes, ben het al weer vergeten haha maar wanneer zou je testen? Maar morgen ben je 15dpo zie ik dus je zou al best kunnen testen. Spannend!
Tja 12dpo was negatief.. En dacht eigenlijk pas zaterdag weee tw testen want morgen ben ik jarig en vrijdag werken... Maarrr hb ff eeen zwak momentje... Zag weer babytjes op tbv ofzo hahha.. Misschien trek ik morgen toch de stoute schoenen aan.. Ff kijke maar heb nu niks in huis dus dat scheelt.. Toen ik eergister kramp had dacht k dat t eindelijk zou komen.. Maar heb.nu nerges meer last van
Haha tessebess, gwn doen! Vandaag was hier 14 dpo (ik weet overigens zeker dat ik m'n eisprong gehad heb vanwege m'n echo die ik gehad heb dus een maand een eisprong overslaan is hier niet mogelijk ) Ik heb gelezen dat een lf Max 16 dagen kan duren en dus wacht ik nog af.. Heb ook nega getest en k voel echt al een week of langer!! De ergste krampen ooit.. Dus heb echt t gevoel dat t hier morgen los barst. Maar als m'n temp nog hoog blijft ga ik toch een gokje wagen maar geloof er absoluut niet in, dus dat scheelt ook wel. Vandaag ook met manlief gewed dat k morgen ongesteld ben omdat hij niet meer denkt dat ik ongesteld wordt omdat ik 'een heks ben geworden en kattig doe' maar denk dat ik gwn ongi moet worden en chaga ben hihi
Oh ja en als alles negatief blijft en ongi blijft uit, heeft de gyn me wat uit te leggen maandag. Heb dan namelijk weer een echo. En ze liet me 3 weken terug giga follikels zien van 20 mm en week later was dit weg en waren ze gesprongen zei ze en zag ik alleen de corpus luteum.. Heb toevallig 1 week na ei bloed geprikt en progesteron was 80 procent. Dus ik hoef niet te twijfelen aan m'n ei. En wel een eisprong maar vervolgens geen ongi/ en niet zwanger bestaat volgens mij niet 😜😜
Haha. Nog leuke dingen op de planning? Ik heb vanochtend de vk gebeld. Gevoel is niet veranderd. Ze belt me na 12 uur terug. De assistente zei dat er niet eerder plek was maar ik ga niet nog 5 dagen in onzekerheid zitten. Ze regelt maar wat.
Haha tessebess, hou ons op de hoogte Nog plannen voor je Bday? En Beeb, goed dat je erachteraan gaat! Altijd na je gevoel luisteren alhoewel er vast helemaal niks aan de hand is..
Gefeliciteerd tessebes! Yankee al getest? Hier druk druk druk sint op mijn werk, boodschappen doen voor verjaardag kleine en een druk werkrooster deze week. ongi gelukkig weer voorbij kom vanavond even uitgebreid reageren! been kom voor jezelf op hoor! succes
Mariah, nee niet getest want ben sinds 6 uur wakker met de ergste krampen ooit!! En lig helemaal krom vd pijn. Er zit iets niet goed deze maand maar voel echt dat ik vanavond ongi wordt. En denk dat een knaller ongi hahahahaha Zolang ik er niet op had gerekend vind ik het goed.. Deze maand maar eens thuisblijven met mijn ei.. Temp is overigens vandaag nog wel hoog ma die veranderd meestal dag van of dag na ongi lees ik voornamelijk.. Wat was jouw temp op de dag dat je ongi werd Mariah? En temp je uberhaupt nog?