heee tessebes wat balen..... Beeb wat fijn!!!!! Ben erg blij voor je en hoop dat je nu weer wat kan genieten van alles.... Ik heb 17 dec mijn eerste echo trouwens
Jeeej, fijn Beeb! Nu weer lekker genieten Tessebess, gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je ondanks de negatieve test een leuke avond hebt! Wel echt raar allemaal!
Beeb Superleuk! Gefeliciteerd! Was je vriend ook helemaal blij!? Tessebess, geen bloed geeft de burger moed! Hahaha zoiets las ik tenminste Hier ook geen ongi ma wel de pijn! Irriteert me zo erg dat k gwn ongesteld wil worden! Ben wel in elk geval blij dat k zeker weet dat k m'n ei heb gehad. Dus k weet dat als k niet ongi wordt uiterlijk zondag ik denk ik wel zwanger moet zijn.. Maar ik geloof heilig dat er zich een giga ongi aan t voorbereiden is want m'n onderrug doet zelfs enorm pijn! Kon niet eens normaal onder de douche staan
Dank jullie wel! Inderdaad heel erg bijzonder! Mijn vriend was heel stil maar stond wel voortdurend met een smile van oor tot oor haha. Kon aan z'n gezicht zien dat ie heel gelukkig was en erg trots Yankee, wat vervelend dat de pijn niet afzakt! Lekker optijd naar bed met een pittenkussen in je rug.
Hee meiden! Even alles gelezen hihi. Beeb, ben super blij voor je! Heb met spanning door de pagina's heen gelezen alsof ik een boek aan het lezen was haha! Tessebes, pff jammer die nega test.. En nog happy bday! Ik dus terug van de kerstmarkten in Duitsland. Was super gezellig (en koud!). Voordat ik wegging dacht ik dat mijn ovu testen opliepen maar dat bleek toch niet zo te zijn.. Nog op zoek naar mijn ei dus.. Deze maand weer een laat ei en langere cyclus dus.. Zucht..
Vandaag positie broek aan zit zo lekker voelt zo prettig geen knellende panty's en broeken. Anoniempje fijn dat het leuk was nog even door testen dus duurt lang he ik had ook een cyclus van 34dagen en op dag 20 mn ei. Mamadoe lekker genieten zonder overgeven hopelijk! Ik voel me ook goed volgens mij had ik gewoon last van griep en zwanger zijn. Nog wel moe maar niet meer zo blehh gevoel de hele dag.
Fijn dat je het gezellig hebt gehad anoniempje!! Nog wat leuks gekocht? Je eitje komt vanzelf Fijn dat je bent opgeknapt Liesje! Ik ga zeker genieten
Naja al langer dan 70 dagen geen bloed geeft weinig moed kan il zeggen.... Wacht t weekend af en beld an de dokter... Bedankt voor de felicitaties !
Hee meiden! Even alles bij gelezen.. Veel hoor. Beeb, super! Ben heel blij voor je! Heb op rap tempo en met spanning door de pagina's heen gelezen. Tessebes; heel jammer van die negatieve test.! Hoop dat je nog wel een fijne verjaardag hebt ondanks.
beeb fijn van je goede echo! Tessebes idd maandag bellen hoor! en niet eerder de praktijk verlaten als dat je een verwijsbriefje heb voor de gynaecoloog! misschien het weekend even je klachten verhaal van ovu testen etc op papier zetten zodat je alles kan vertellen maandag.. yankee mijn temp was nooit echt heel hoog geweest dag van ongi 0.1 graad lager hier na het weekend alweer mijn vruchtbare week
We lopen dan beetje gelijk Mariah! Na t weekend begint ook mijn vruchtbare week. Tenminste dat zegt mn app. we gaan nu maar wat langer Door met gezellig doen. Wanneer is jou nod?
Jeetje, misschien even nieuw lijst maken met nieuwe nods en evt nieuwe echo's? Mariah, ik zit op dag 34 en alles nog spierwit. Dag 19 met zekerheid m'n ei gehad.. Snap echt niet waar m'n ongi blijft ik heb al een week de ergste krampen ooit.. Zelfs m'n onderbeen doet opeens enorm veel pijn..!! Krampen in m'n buik, in m'n onderrug.. Balen.. Ik heb maandag echo dus ik wacht af. Maar denk toch morgen dan maar ongi (zeg ik elke dag hihi)
Liesje, dan heb je waarschijnlijk een late innesteling gehad. Je testte in eerste instantie toch ook negatief? Of was dat iemand anders? Ik onthou het allemaal niet meer