Dag 35.. Snapt iemand er nog wat van? Heb sowieso geen testen thuis en na maandag vind ik t deprimerend om een nega test te zien. Daarbij komend al m'n hevige krampen .. Zijn de hele nacht doorgegaan zelfs m'n darmen doen vrolijk mee. M'n man hoorde het zelfs.. En dit temp kaartje snap k niet meer.. En meestal als k ongi wordt eerst wat bruinverlies en meestal halve dag later m'n rode vlag. Hier is alles spierwit (maar geen bijzondere afscheiding ofzo)
Yankee super frustrerend ik ken het!...maar mijn advies,laat je niet gek maken door je lichaam en wacht rustig af.. Ik liet me zelf ook meeslepen toen...Is ook heel lastig hoor..Je had binnenkort een echo toch? Dan weet je meer.. Hier ook nog steeds niks wel weer wat krampen ...dag 75!
En tessebess, ik vind dit al zooo frustrerend.. Dus kan me niet eens voorstellen hoe jij je moet voelen!! Ik heb dit ook nooit eerder gehad! Hopelijk beiden snel duidelijkheid..!
Tja k probeee me.niet te druk te maken.. In t begin vond ik t zo lastig en frustrerend en kon ik er enorm verdrietig van zijn, maar daar schiet k natuurlijk niks mee op.. Ben er nu wel rustig onder, de negatieve test van gister heeft gelukkig ook verder geen negatieve invloed op mn dag gehad.. Ik ben vastbesloten dat ii maandag verder geholpen wil worden..ik ga niet weg voordat ik doorverwezen wordt...Ik vind dat ik lang genoeg heb gewacht...Maar weet precies hoe je je voelt Yankee. wel supee fijn dat je een echo hebt maandag!
Yankee jeee dat jij je nog kan i houden tot maandag knap hoor! Goed zo tessebes! ben erg benieuwd wat er uit gaat komen! Hier vandaag cd 10.. ff geeft nod aan als 21 december maar hoop natuurlijk op een langere lf .. Ben weer begonnen met temperaturen dus ben benieuwd! Wil de deze maand niet eerder als 25 december testen!
Mariah, vind zo gek Idd! We zijn beiden 1 nov ongi geworden en jij zit gwn al op dag tien en ik wacht nog steeds!!!
Groot gelijk Tessebes! Je hebt lang genoeg geduld gehad. Yankee, ik vind het heel bijzonder wat er gaande is bij jou. Je tempkaartje is echt positief! Ben benieuwd wat er uit je echo komt maandag als je nog niet ongi bent. Mariahh, wat zou dat mooi zijn op 1e kerstdag een positieve test!!
Vervelend die onduidelijkheid Yankee! En voor jou ook tessebess, zou er zwaar geïrriteerd Door zijn. Maar daar schiet je uiteindelijk ook niks mee op. Ik zit hier op cd 11, maar snap er sowieso niks van. ga dr maar van uit dat t weer 33 dagen duurt dus dan is bij ons 28 dec nod. Zal me niks verbazen als t nou weer paar dagen langer duurt.
Yankee als je nu morgen eens test met kv 2v5 .. verbaast me gezien je temp kaart nl niks als daar 2 strepen op komen.. ook gezien je ei zoiezo is gesprongen. . Misschien was je maandag gewoon nog te vroeg en is het allemaal later ingenesteld. .
Misschien doe ik dat wel even.. Morgen ben k dagje in den haag op kraamvisite bij m'n nicht. Dus even kijken of ik tijd heb testje te halen. Het is alleen zo dat negatief testen drie x niks is..
Yankee ben erg benieuwd! Hier deze maand alleen temperaturen bevalt me wel .. had ff geen zin in ovulatie testen meiden nog plannen vanavond? Hier lekker vroeg naar bed morgen even op verjaardag en daarna werken
Dames even een snelle vraag tussen alle pakjesavond perikelen. Wat vinden jullie van mijn ovu tests? 16 is van vandaag!
Anoniempje, die gaat al de goede kant op! Raar alleen dat de tweede zo goed als wit is. Hoeveel tijd zat er tussen de twee? Hier geen plannen vanavond. Geen kids dus ook geen Sinterklaas haha. Fijne dag morgen Mariahh, op het werken na
Nu ruzie maken met vriend hormonen? En morgen uit eten en naar de goosche vrouwen film. Fijn weekend allemaal!
Dat is niet fijn Liesje. Niks ernstigs hoop ik? Ik ben ook al een keer uit m'n slof geschoten om niks haha.
Beeb, de eerste van vanochtend 10uur, de tweede van vanavond kwart voor 6. Vind het heel raar dat hij ineens wit is? Heb de test twee keer gedaan want de eerste bleef helemaal roze, overal. Zou dit mijn piek geweest zijn? Liesje, kunnen best de hormonen zijn hoor!