Eerste ronde...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beeb87, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Zou kunnen.
    Dan is het er heel snel uit.

Hield je temperatuur bij?
    Dan moet het morgen te zien zijn.

2. Anoniempje87

Anoniempje87 Actief lid

25 jul 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, hou me temp niet bij.. Sta te wisselend op en ga er geen wekker voor zetten..

3. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Oke.
    Weet niet of je nog testen hebt maar zou voor de zekerheid nog even doortesten. Maar denk dat dit toch een positieve test is.
    Dan kan je er vanuit gaan dat morgen 1dpo is.

Wel ff klussen vanavond he! :p

4. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Vandaag al vroeg op schoonouders na Schiphol brengen dus geen temp bijgehouden. Ma totaal geen ongi te bekennen.

Tessebess, hoop dat jij snel duidelijkheid krijgt!!!

5. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Goeiemorgen meiden

Ff een stomme vraag misschien. Maar ineens vraag ik me af of wij financieel wel genoeg te bieden hebben aan 2 kinderen. Als alle vaste lasten eraf zijn inclusief boodschappen, auto en benzine en opvang, dus echt alles eraf houden wij 350 a kleine 400 per maand over...... Daarnaast 1 xper kwartaal de kinderbijslag.... Zou dit voldoende zijn onze kinderen een goed leven te bieden.... we hebben een koopwoning dus eind van t jaar nog aanslagen a 2000 euro... misschienmoet 1 van ons een thuiswerkbaantje erbij zoeken......

6. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Wij hebben ook niet super veel en dat is toch ook niet nodig.
    Als het maar gelukkig is en kunt kopen wat nodig is.
    Leuke dingen doen hoeft ook niet duur te zijn

7. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Nu zullen we t ook wel redden. Ben meer bang voor de toekomst. Maar js als ze groter zijn kan je ook meer werken natuurlijk

8. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Deborah, er zijn denk ik mensen die het met nog minder moeten doen.
    In de Lounge staat af en toe wel eens zo'n topic w.b.t. spaargeld maandelijkse uitgaven en inkomsten.
    Wij hebben het ook niet altijd breed maar zoals liesje zegt leuke dingen/spullen hoeven niet duur te zijn.

9. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Das waar we houden nu zo n 700 euro over met 1 kind dus ja gaat anders worden maar daar ga je ook naar leven dan he.... we hebben ons heel lang om die reden tegen laten houden.... maar we wilde zo graag 2 kids dus t hart heeft t gewonnen haha

10. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Natuurlijk gaan jullie het redde .. ik zelf zit al vrjj lang in de ziektewet en dat heeft ons ook niet tegen gehouden. Na de bevalling enz. zien we wel hoe het loopt. Ik heb vertrouwen dat het goed komt.

11. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    :) thx voor de snelle reactie

12. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Ik denk altijd veel te veel na

13. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Dat komt vast helemaal goed Deborah!
    Julkie houden genoeg over per maand om de kleine te geven wat het nodig heeft.

Genieten meid ;)

14. Anoniempje87

Anoniempje87 Actief lid

25 jul 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deborah, snap dat je daarover nadenkt. Denk dat j er ook een sport van moet maken om dingetjes goedkoop te kopen. Kleertjes op tweedehands beurzen of marktplaats enz.. Komt goed!

Yankee, nog steeds geen ongi? Ennog steeds nega test? Wat gek!

Beeb, gisteravond niet gezellig kunnen maken, mijn vriend heeft goed de griep te pakken. Gaan t vandaag proberen..

15. Anoniempje87

Anoniempje87 Actief lid

25 jul 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames! Wat denken jullie? Had ik op dag 16 mijn piek? :( (Onderste is dus van vandaag, dag 17)
    Toevallig op dag 15 gezellig gehad. Gisteren niet gelukt want manlief is goed ziek...
    Hij wil het persee vandaag gezellig maken dus dat komt goed haha..
    Zou dat genoeg zijn? Of morgen ook? Of zijn we soiweso te laat?:(
    Offf... Is het geen piek.. Zucht...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,8 KB
      Weergaven:
      2
  16. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Als dag 16 je piek was, dan was de gezlligheid op dag 15 inprincipe voldoende

17. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Dag 15 is ook goed geweest Anoniempje.
    Vandaag kan ook nog heel goed hoor.
    Later kan ook nog wel maar dan heb je wel minder kans.

18. Anoniempje87

Anoniempje87 Actief lid

25 jul 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deorah en Beeb, bedankt voor jullie snelle reacties. Echt heel fijn in deze onzekere tijden!
    Gaan het vandaag gezellig maken en dan laten we het voor wat het is..

Ik test de komende dagen toch even door om zeker te weten dat dat mijn piek was.. Vorige maand zag je het echt duidelijk oplopen namelijk..

19. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Even door testen kan zo wie zo geen kwaad :)

20. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Deborah, maak je niet druk.. Ondanks dat ik het nu heel goed heb en me daar niet druk om hoef te maken snap ik je wel. Mijn moeder heeft 6 Kids en we hebben t vroeger nooit heel breed gehad... Maar we kregen alle liefde die nodig is, zoveel leuke dingen gedaan (beetje improviseren want leuke dingen kosten echt niet veel geld) en we gingen ook nog op vakantie.. Denk daar altijd met veel liefde aan teruf. En idd als Kids ouders worden kun je altijd meer werken en als de Kids zelf oud genoeg Zijn kunnen ze lekker zelf aan t werk ;)

Anoniempje, nee meid.. Geen ongi en nega test kan k niet zeggen. Afgelopen maandag voor t laatst getest was nega. Heb overmorgen echo ik wacht lekker af. Krampen komen en gaan.. M'n ei is de 19e met zekerheid geweest. Dus zit op 17 dpo. En indien je ei geweest is, is t praktisch onmogelijk (volgens mr Google) om niet ongesteld te worden binnen Max! 18 dagen.. Dus ik wacht rustig af! Vandaag op kraamvisite bij m'n nicht.. Zulke snoezige dingen heb je voor meisjes!!

Deel Deze Pagina