Eerste ronde...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beeb87, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Sterkte! Hopelijk alwat minder pijn.
    Knuffel! !

2. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bloed nog niet. Als het morgen niet komt krijg ik pillen om t op te wekken. Hoop dat t vanzelf komt :(

3. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Aaahhhh bah yankee....... sterkte en neem je rust

Tessebes wat fijn eindelijk duidelijkheid...

Libido is hier ook super laag op t moment :(

4. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    sterkte yankee! Hopelijk komt het vanzelf opgang en neemt de pijn af! Neem je rust en laat je verwennen! vraag bij heftig bloeden direct ijzertabletten!

Hier druk druk druk moppie morgen jarig gaan lekker uiteten met zijn 3e

5. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hopen dat het zelf door breekt! Niet leuk

Hier enorme pijnlijke borsten is dat bij jullie.ook al.zo erg?
    Zodeju lopen doet al zeer. Zijn al stuk groter en harder.
    en enorm moe net voor het eten inslaap gevallen op de bank..misselijkheid was er vandaag niet gelukkig.

Wat zijn jullie kwalen?

6. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ben wel meer moe dan ik al gewend was.
    Pijnlijke borsten valt nu wel iets mee maar mijn tepels daarin tegen...
    Af en toe misselijk maar dan heb ik te lang niks gegeten.
    Verder eigenlijk geen kwaaltjes :)

7. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    beeb succes morgen bij de intake!

8. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Dank je wel Mariahh!
    Zal wel erg langdradig worden haha.

9. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hihi valt wel mee ik moest de 1e x wat vragen beantwoorden over ziektes etc in familie
    toen wegen bloedprikken bloeddruk en urine inleveren daarna echo en klaar was t alweer ;)

10. Milie

Milie Actief lid

3 jul 2014
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte Yankee! Wat ontzettend verdrietig :(! Laat je lekker in de watten leggen!

Tessebess gefeliciteerd met de rode vloed! Fijn! Nu hopen op een mooie cyclus, inclusief positieve test ;)!

Hier ook gevoelige borsten. Misselijkheid vooral 's ochtends sinds de afgelopen paar dagen. Na het eten van crackertjes knap ik wel weer op. Verder is m'n libido momenteel geheel spoorloos, maar dat komt vast wel weer. Heeft er denk ik ook mee te maken dat ik freaking humeurig ben! Alsof m'n hoofd overloopt met frustraties en emoties. Net als wanneer ik heel heftig ongesteld moet worden, maar nu duurt het helaas langer dan een dagje. Word gewoon moe van mezelf en m'n vriend geloof ik ook... :s.
    Hoop maar dat dit een korte fase is van de zwangerschap...

11. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Prikken ze bloed bij de verloskundige? Vorige keer kreeg ik een prik formulier mee om bij het ziekenhuis te laten prikken deden ze daar niet. Nu andere verloskundige dus ben benieuwd ik moet nog vier weken wachten..duurt lang hihi.

12. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    bij mij prikte ze zelf bloed ja..

13. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hier moet ik idd ook met een formulier naar het ziekenhuis. Goed dat jullie het erover hebben, was het glad vergeten!

Yankee wat naar zeg! Hopelijk pakt je lijf het snel op. Echt balen voor je :( sterkte.

Vandaag aan mijn 2 zussen verteld, ik vond er jammer genoeg weinig aan. Er ligt zo een vreselijke lading op, dat iedereen daardoor met gespannen billen zit. Nou na het nieuws (wat we expres een btje laat vertelde) was ze binnen no time vertrokken. Mijn moeder meende te zien dat ze huilend weg liep. Soms een btje klaar mee dat mijn zwangerschappen altijd als een soort doodsteek voelen voor anderen. Maar ja....

14. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Er zal altijd iemand verdrietig zijn Mammadoe.
    Helaas mag niet iedereen het meemaken en dan is keer op de keer de klap best hard.

Hopelijk kan ze later toch blij voor jullie zijn.

15. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Lastig mammadoe... Begrijp dat t moeilijk Is voor j zus maar t Is idd niet eerlijk als jullie blijdschap hier plaats voor moet maken...lijkt me een nare situatie...

De ongi is doorgezet hier,minder heftig als ik had verwacht..ik dacht natuurlijk dat ik inmiddels een slijmvlieswand van 5 meter had opgebouwd wat er -zoals in een horror film - allemaal weer eruit zou moeten, maar dar valt gelukkig mee...
    Ben heel benieuwd hoe de volgende ronde eruit gaat zien...

16. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Wat vervelend voor jou mammadoe dat ze zo reageerde. Snap dat het confronterend maar je kunt wel proberen blij te zijn voor iemand.
    Was de rest wel enthousiast met dit voor jullie leuke nieuws?

Millie die hormonen zijn hier iig nog niet minder. Maak om het stomsts "ruzie", vriend kijkt me af en toe aan alsof ik niet helemaal in orde ben.
    begin zomaar te huilen en dan spontaan te lachen.. En dan denk ik er later op terug en dan vind ik mezelf echt heel vreemd hebben gedaan;)
    ik heb nu voor last van zwangerschapsdementie:(.. Dacht altijd dat bet onzin was.. Nou niet dus pfff verschrikkelijk..

Kinderwagen gekocht vandaag. We konden van iemand een onwijs nette joolz day uit 2012 overnemen. We dachten wel aan een nieuwe want was verliefd op de joolz maar nieuw zo rond de 1100 euro met alles erop en er aan. Vonden wij iets te gek. Wij zijn met deze wagen iig superblij!:D

17. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Mooi wagen Tika!
    Gaan jullie vast plezier van hebben.

Ik merk aan mijn eigen dat ik ook om de domste dingen uit m'n slof schiet. Mijn vriend kijkt me dan aan met zo'n blik van 'serieus??' en dan schiet ik al weer in de lach.
    Gaat nergens over!
    Gelukkig kunnen we er beide om lachen haha.

Hier vanavond intake en weer een echo!
    18.30 staat de afspraak :)

18. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Ik schiet ook om niets uit mijn slof. Wordt gek van mezelf....

Ik ga vanavond voor een prikkie een wagen van x adventure ophalen...

Beeb veel plezier met de echo vanavond, ik moet nog 9 dagen geduld hebben

19. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Joolz is een fijne wagen. Hebben wij ook. Zal je vast veel plezier van hebben.
    Veel plezier vanavond Beeb!
    Ja die hormonen doen lekker hun werk. Ik merk ook dat ik af en toe steeds zit te vitten op mijn vriend....

20. Anoniempje87

Anoniempje87 Actief lid

25 jul 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meiden!

Yankee, hoe gaat het nu met je?

Beeb, alvast heel veel plezier vanavond! :D

Mammadoe, geen leuke reactie.. Erg jammer..

Meiden, ik ben door gaan testen omdat ik twijfelde over mijn piek. Zie de onderste test, van vandaag.. Ik vind de controle streep wel lichter dan normaal maar volgens mij is DIT een piek? Wat jullie?
    Weet niet waarom de foto altijd draait.. Grr..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,6 KB
      Weergaven:
      4

Deel Deze Pagina