Ja, fijn dat je rust kunt vinden yankee. Veel plezier straks Beeb! Zien we straks weer een leuke foto van de echo!? Ik kijk zowel op marktplaats al op sites met nieuwe spullen. Mijn vriend heeft wel een sterke voorkeur voor nieuw, dus denk dat we uiteindelijk toch daarvoor zullen gaan. Ik heb alleen ook geen zin om er belachelijk veel geld aan te moeten besteden, dus dat wordt nog wat speurwerk. Ik heb het gevoel dat het een jongetje wordt, maar vriend denkt een meisje. Ben zo benieuwd! Hoe is het eigenlijk met Vanesje? Die is inmiddels toch geopereerd? Ik heb denk ik gemist hoe dat gegaan is. En bijna klaar om weer te gaan proberen!?
Zoo k hb een nieuwe thermometer... Ff een vraagje hoe meten jullie? Ik deed altijd onder mn oksel en dan plus 1... Maae miss schommelde mijn temp daardoor wel steeds zo..
Wat een vervelend verhaal Mammadoe! Lijkt me echt heel frustrerend als iemand binnen je familie zo reageert! Vooral dat anderen daardoor ook niet meer enthousiast reageren...Vreselijk om in zo'n bijzondere tijd op je tenen te moeten lopen! Hoop dat het jullie geluk verder niet ontneemt! Wel fijn om te horen dat je nog van de burger king kunt genieten!
Daar zijn we weer. Toch een goede 3 kwartier binnen geweest en ze nam echt de tijd om de echo te doen. Heel erg fijn. Mijn bloeddruk was prima en ik heb formulieren mee voor bloedprikken. Met Frummel is alles goed Nu 1,5cm groot en nog steeds exact op termijn. Hartje was al duidelijk groter! Nieuwe echo voor de kerst!!! Met 9+6 dus ik ben helemaal gelukkig.
Beeb, mooie echo! Wat leuk!! Yankee, fijn dat het bloed op gang gekomen is.. Hier vanavond weer een ovu test gedaan. Weer helemaal blanco. Snap er niks van. Volgende ronde idd andere tests. Heb geen therometer in huis.. Heb net alleen een oorthermometer gevonden maar moet even kijken of die het wel doet Vriendlief is goed ziek dus gezelligheid zit er niet in vanavond..
Dank je wel!! Een oorthermometer is niet betrouwbaar meid. Dan kan je het beter voor deze ronde laten zitten. Ik denk toch dat je ei al is geweest maar dat de testen gewoon niet deugen. Lastige is wel dat je dan je nod beetje moet gokken. Beterschap voor je vriend!
Vanesje ik had je berichtje pas heel laat door kreeg er geen mail van dat ik da had gehad dus kwam er per toeval achter. Maar ik stuur zs vandaag naar je op [/QUOTE] Sorry ik dacht dat je wel een reminder kreeg ofzo. Top dat je ze wil verzenden, dank je wel! Ga ik na mijn operatie meteen gebruik van maken! Sterkte Yankee! Wel goed dat je er zo in staat! Tessebess; gefeliciteerd met je ongi Fijn! Nu hopen op een mooie cyclus. En niet zo lang dit keer.
@Vanesje, wanneer is de grote dag van de operatie? Eindelijk mag jij ook weer bijna aan de slag! @Tessebes, ja tempen moet echt in je bips anders is het niet betrouwbaar. Verklaart wel die gekke achtbaan van afgelopen maand hihi @beeb, fijnst de intake goed gegaan is. Wat krijg je veel echo's achter elkaar op deze manier leuk hoor! @Millie, precies. En dat is eigenlijk al jaren zo. Allemaal blijft het pijnlijk. Maar ja, we laten het maar rusten en blijven er zelf van genieten. Ieder huisje heeft zo zijn kruisje.
Lief van jullie meiden.. Toch fijn, omdat jullie eigenlijk de enige behalve manlief zijn die dit weten.. Voel me totaal niet verdrietig ofzo. Toch gek.. Ik voel meer opluchting dat de pijn weg is.. Heb al tien dagen de ergste krampen gehad. Misschien voelde ik van binnen al dat dit nooit goed kon zijn of een evt Zwangerschap kon zijn en was dat de reden dat ik niet testte Maar ja!! Beeb je echo ziet er mooi uit meis! Geniet er lekker van! Mammadoe, snap wat je zegt. Zou idd ook voor de eerste alles nieuw kopen en daarna idd kijken wat je nog kan gebruiken bij een evt tweede..
Ja zeker Mammadoe. Is erg leuk! We gaan van de week ook afspraak maken voor een nekplooitmeting, dat doen ze in een ander centrum dus dat zal ook net in het nieuwe jaar zijn. Zo heb je ongeveer om de 2 weken een echo haha. Met een beetje geluk is het met de volgende echo nog net iets te vroeg en krijgen we nog een nieuwe termijnecho haha.
Die doe ik niet. Dus alleen termijn, 20-weken en groeiecho nog. Bij de eerste zijn we naar Dokter Papa gegaan (dat is echt zijn achternaam) en een 3D echo laten maken, maar ga dat bij een tweede niet meer doen, zo geweldig vond ik het nou ook weer niet. Slaap lekker meisjes.
Wij willen hem wel doen alleen zodat we ons kunnen voorbereiden voor als het eventueel toch het syndroom van down zou hebben. Ik weet ook helemaal niet of ik het zou kunnen afbreken hoor, het is tenslotte al echt ons kindje. Maar goed, daar gaan we niet vanuit. Vanochtend wakker geworden met vriendlief die mijn buikje kuste en zei 'goedemorgen Frummel' Zo lief!
ach beeb zo schattig! Hier een raar temp kaartje zoveel pieken en dalen hihi nu ben ik wel al paar x vergeten te tempen en zegt ff Dat mijn ei al is geweest maar dit veranderd hij evt nog toch? lijkt mij nl onmogelijk
Mijn vriend en ik staan hier beiden anders in. Ik ben zelf tegen abortus. Mijn vriend zou een kindje met Down het liefst weghalen. Als we tijdens mijn zwangerschap dat al zouden horen, denk ik dat we een groot probleem zouden krijgen. Erna denkt hij er hopelijk anders over en zo niet, dan zal ik altijd voor mijn kind kiezen en zal het lijden tot een breuk vrees ik. Maar de meeste vrouwen hier zijn nog jong, dan is die kans zo klein. En weet je, ja down zie je gelijk, maar er zijn nog zoveel dingen die niet te zien zijn. Ik werk bijvoorbeeld met mensen met het syndroom van Usher, dat is in de buik echt niet op te merken en wordt vaak pas na een paar jaren en soms de puberteit pas geconstateerd. Je wordt dan langzaam doof en blind. Je zal het moeten doen met wat het leven je toegooit denk ik dan. Maar ik snap ook dat er soms situaties zijn waarin de dingen anders liggen. Hopelijk zal niemand van ons ooit voor een degelijke keuze komen te staan, we zijn nog jonge vrouwen, dus wat dat aangaat is er ook maar een zeer geringe kans. Beeb, jouw vriend is echt een schatje zeg! Mijn vriend is een schat van een vader , maar zo' n zwangerschap blijft voor hem toch een abstract iets ofzo. @Mariahh, temp je wel rectaal? Volgens mij kan je kruis van ff nog wel verschuiven idd. Anders plaats je hem even?
Trouwens echt een rot nacht gehad! Gewoon de hele nacht wakker gelegen, echt een crime! Ik had dat vorige week ook op maandagavond, ik snap echt niet hoe dit nou kan komen. Misschien maar mijn middagdutje op maandag schrappen. Vanmorgen nam ik een glas melk en inh ik direct erna al boven het toilet gal te spuwen. Bah! IK WIL IN MIJN TWEEDE TRIMESTER ZIJNNNNN!
Wij zijn allebei tegen abortus vriend is heel stellig en ik ook ons kindje is welkom gezond of niet. Maar snap ook dat mensen anders denken ieder zn mening. Ik heb ook veel verhalen gehoord van een slechte combi test hele zwangerschap spannend en uiteindelijk een harstikke gezond kindje geboren.
Oef, gevoelig onderwerp voor mij dames.. Ik heb jullie dit nog niet verteld maar ik heb een gezichtsafwijking. De genetica onderzoeken geven aan dat het niet erfelijk is maar die vertrouw ik niet omdat onderzoeken van anderen met dezelfde afwijking aangeven wel erfelijk te zijn. Om deze reden ben ik medisch (en vanwege medicijn gebruik) en zal onze kleine dus vanaf dag 1 heel streng gemonitoord worden. Iets waar ik me best wel zorgen over maak. Mijn vriend en ik hebben de keuze gemaakt het kindje weg te laten halen als het mijn afwijking heeft. Puur omdat ik het niemand gun. Ik heb zo veel operaties gehad, al vanaf baby. En tja, ik voel me altijd minder waard dan een volledig mens.. Nu heb ik een sterke persoonlijkheid dus kan ik er nog enigsinds mee leven (wel met een stoornis en zwaar minderwaardigheidscomplex) maar ik gun het niemand... Zeker niet mijn eigen kleine ukkie.. Hoop dat ik niemand hiermee voor het hoofd stoot.. Mammadoe, sorry had over je vraag heen gelezen, ik gebruik de testen van sensitest. Volgende maand zal ik zwanger en kids bestellen.
Heftig anoniempje Snap jou ook is ook anders als je het zelf mee hebt gemaakt en ieder zn eigen keus hierin. Maar een heftige jeugd gehad zeg en nu geen operaties meer?
Hier zullen wij niet voor abortus gaan vanwege het geloof, wel snap ik de keuze van andere en zal ik hier nooit iemand op aanvallen of afkeuren vervelend mamadoe ik hoop echt dat je je snel beter voelt hier mijn gekke kaart temp wel rectaal en elke dag op het zelfde tijdstip.. even een vraagje: doet het cb ook iets met medische problemen bij kindjes? zoals controle verwijzen oid ? heb nl vd week een afspraak daar en ben een beetje klaar met mijn ha omdat ik de heletijd afgescheept word met geeft maar een zetpil kleintjes zijn nu eenmaal vaak ziek even in het kort haar klachten waarom ik me zorgen maak : al goed 2.5 maand verkouden non stop, snurkt vaak, ruikt uit haar mondje, is af en toe echt benauwd, geeft wekelijks zoon 3 tot 6 keet over vanwege het slijm, heeft al 3x loopoor gehad in deze 2.5 maand klaagt dagelijks over haar oren en stopt hier ook van alles in.. daarnaast is het altijd een slechte drinker geweest mag blij zijn als ik er Max 500 Cc per dag in krijg soms is dit maar 350.. nu steeds vaker enorm last van obstipatie. . ik snap dat ze ziek kunnen worden naar zo lang?