Eerste ronde...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beeb87, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniempje87

Anoniempje87 Actief lid

25 jul 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn hemel.. Ben helemaal van slag.. Wat verschrikkelijk!
    Poeh.. Meid, mocht je emotie toch nog omslaan dan zijn we er voor je! <3

2. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Sterkte liva..
    Weet eigelijk niet goed wat ik moet zeggen, vind t heel rot voor jullie!

3. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Ooohhhh liva wat naar, maar is idd wel duidelijk. Laat t inderdaad wel checken want wat beeb zegt zou heel goed kunnen.. heel veel sterkte en wat iedereen al zegt knap hoe je hiermee om gaat...

4. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Heel veel sterkte!

5. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Wat een vreselijk nieuws Liva :(
    Hier liepen ook de tranen over mijn wangen bij het lezen van je berichtje.
    Echt maar voor jullie. Succes met het verwerken en hopelijk snel een gezond plakbeebje. sterkte.

Als mijn suiker idd weer hoog zou blijven zal ik denk wel op dieet moeten ofzo. Lijkt me echt bagger! Maar ga voor nu nog maar even van het positieve uit. Woensdag ga ik prikken.

Vandaag de kerstboom opgezet en nu een rug alsof iemand er met een hamer opgeslagen heeft. Krijg echt de neiging om te waggelen! Toch niet normaal! Ben pas (bijna) 10 weken!

6. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nu lekker op de bank na een lange douche, had eerst even een breek momentje toen het liedje van adele - make you feel my love op de radio voorbij kwam .
    die tekst kwam wel ff binnen en.voelde.mij zo.leeg.

Ik zou honger lijden, ik zou bont en blauw worden
    Ik zou op mijn knieën over de straat gaan
    Nee, er is niets dat ik niet zou doen
    Om je mijn liefde te laten voelen

Ik kan je gelukkig maken
    Je dromen uit laten komen
    Niets dat ik niet zou doen
    Zou naar het einde van de aarde gaan voor jou
    Om je mijn liefde te laten voelen.

toen kwam ook nog is mijn man met een rode roos als symbool voor onze liefde.
    een bloem bolletje in roze en 1 in blauw papier als symbool de toekomst.

deze is voor een meisje en deze voor een jongen. Gef ze elke dag een beetje water en met jou liefde gaan ze allebei bloeie. 1 die ons een toekomst geeft en 1 die we mee nemen in gedacht.

weer breek momentje natuurlijk. Nu weer zen en tijd voor een kopje thee en chocolade.

Dankje voor de lieve berichtjes.

7. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ik mis een huilende smiley hier!
    Wel lief van je vriend.
    En een hele mooie tekst.

8. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    liva. Ik vind het heel erg voor jullie.
    Heel lief dat je man je zo steunt en vertroeteld! Dat verdien je ook. Nu verwerken en weer tot jezelf komen. Wat je zelf al zei, je bent erg vruchtbaar. Wellicht volgende keer tarwekiem olie, ik hoorde dat ze daar beter van innestelen en blijven plakken. Maar weet niet of dat echt zo is, maar kwaad kan het niet volgens mij. Succes meid!

9. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Jeetje,ik ben er stil van... Heel veel sterkte liva... Neem de tijd met elkaar..Wat fijn dat je man j zo lief steunt.... Denk aan je! Xx

10. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    liva wat naar voor jullie :(
    zat net met kippenvel alles terug te lezen!
    ik heb respect voor je Hoe je hier mee omgaat!
    en wat is je man lief voor je!
    Neem lekker je rust dit weekend! en mochten er nog breek momentjes komen ( wat echt niet gek is!) weet je ons hier te vinden!

ben nu de rest even helemaal vergeten.. kom morgen weer even bijlezen meiden!

11. Milie

Milie Actief lid

3 jul 2014
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ontzettend verdrietig liva! Heel veel sterkte gewenst!!

12. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Liva, heb je nog een beetje kunnen slapen?

13. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Lief dat je het vraagt maar gek genoeg heerlijk geslapen.
    had wel leeg gevoel met wakker worden. En net met douche was het wel even confrerend omdat mijn borsten nog voller zijn ja waar voor eigenlijk denk ik dan.

verder is het ene moment heel goed andere moment verdrietig omdat het echt voorbij is. Wel bijzonder hoeveel je lichaam al heeft opgebouwd in die kleine 1,5maand. Zoveel weefsel,bloed en slijm het was een dik nestje daar binnen.

nu hopen dat alles er uit is/komt om op nieuw te beginnen.

14. Anoniempje87

Anoniempje87 Actief lid

25 jul 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liva, heb zo met je te doen.. En bewondering hoe sterk je bent!

Vandaag weer getempt, mijn curve duikt naar beneden. Echt bizar. Denk dat mijn gevoel dat het deze maand niet gelukt is toch klopt.

15. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    anoniempje helaas kan je er nog niet veel van maken gezien je pas net tempt hoeveel dpo denk je nu te zitten?
    Hier is ff helaas ook aardig in de war.. ik denk zelf dat mijn ei op cd 16 gesprongen is wat denken jullie ? deze x om de dag geklust omdat ik er niet zoveel zin in had haha dus op cd 14 cd 16 en vanochtend cd 18 geklust
    graaf jullie meningen over mijn kaart..

liva laar je de echo wel Door gaan maandag?

hoe is het met de rest?

en wie zit er nu eigenlijk al weer op het Wachtbankje?

16. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    edit op cd 16 ook die pijn rechts gehad voor ong 5 uurtjes dus ei op cd 10 lijkt mij echt onmogelijk!

17. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Liva, fijn dat je goed geslapen hebt.
    Je hebt je rust nu ook wel nodig.
    Zeker bijzonder hoe snel je lichaam een kindje kan maken.
    Die stemmingswisselingen zullen er nog wel even zijn.
    Het is toch verdrietig.

Anoniempje, heel raar misschien maar kan toch nog een hele late eisprong zijn dan.
    Aangezien je langste cyclus 33 dagen was ie het niet onmogelijk op dag 24. Ben benieuwd morgen!

Mariahh, aan je kaartje te zien is ie inderdaad cd16 gesprongen.
    Als je temp morgen nog hoog blijft kan je eventueel invoeren dat je op cd16 een positieve ovutest had (bij OPK kan je dat invoeren) dan schuift de rode lijn op.
    Maar het kan ook even goed een temperatuur dip zijn.
    Die heb ik ook gehad.
    Zou denk ik aanhouden dat cd16 je ei is gesprongen en dan zou je rond 1e kerstdag! je nod hebben.

18. Anoniempje87

Anoniempje87 Actief lid

25 jul 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2978 Anoniempje87, 13 dec 2014
    Laatst bewerkt: 13 dec 2014
    Beeb, ik denk zekergeen late eisprong. Heb 2 positieve ovu testen gehad op dag 16 en 19. Heb geen testen meer dus kan niet meer testen.
    Heb het bizar druk gehad afgelopen week dus ga morgen lekker uitslapen.
    Ga voor het tempen echt een wekker zetten hoor, ben kapot..:)
    Btw, heb ook niet de juiste afscheiding.. Tis erg veel op het moment en heel romig (gadver wat kinkt dat smerig haha!)

Mariah, sorry ik heb geen idee, heb nog geen ervaring met die tempkaartjes. Vandaag 8 dpo.

19. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Nou ik was helemaal voorbereid om na een dag werken pagina's lang te moeten lezen maar valt echt mee!

Liva fijn dat je goed geslapen hebt. Lijkt me toch een zware domper als je wakker wordt en weer beseft wat er gebeurd is. Vind het ook wel echt heftig dat je ook gewoon het vruchtje kon zien.

@Mariahh, gezien de lengte van je vorige cycli zou ik idd zeggen dat dag 16 je ei was. En je hebt prima daar omheen het gezellig gemaakt, dus daar kan het allemaal niet aan liggen.
    Misschien de eerste dagen niet helemaal goed getempt, want je temp is daar wel erg laag volgens mij. Als morgen je temp nog hoog is zou ik er zeker vanuit gaan.

@Anoniempje, romig (ieuw haha) is juist goed hoor. Had ik ook toen ik zwanger bleek, dus zou best een symptoom kunnen zijn.

@Beeb, jij al last van zwangerschapsklachtjes? En jij Millie?

Ik voel me toch wel enorm zwanger. Misselijk, rug/bekkenpijn, moe. En vandaag op het werk hadden we een kerstdiner. Erna zette mijn buik weer heerlijk uit, en kreeg van verschillende de vraag of ik zwanger ben. En de ober zei toen ik voor de tweede x voor ijs kwam dat ik dat wel mocht aangezien ik zwanger ben.....ik vroeg hoe hij dat wist, zegt ie, nou dat zie ik.....oeps! Valt nu dus al niet meer te verbergen! Denk dat ik het deze week op fb ga zetten of zal ik mijn echo van maandag over een week afwachten?

20. Anoniempje87

Anoniempje87 Actief lid

25 jul 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mammadoe, er wordt inderdaad minder geschrevende afgelopen dagen.
    Vind je zwangerschapsklachten wel heftig hoor! Hoop dat het snel wat aangenamer voor je wordt!
    Oef als zelfs de ober het ziet hihi..
    Ik zou het zelf pas op FB zetten na de 12 weken of wanneer iedereen in je directe omgeving het weet. Anders krijg je van die zeikende mensen die het niet waarderen er via FB achter te komen haha :p
    Oh dat is een goed teken dan die afscheiding.. Nouja wacht het maar af.. Ergens eind volgende week testen. Ben er niet zo mee bezig omdat ik het idee heb dat het deze ronde niet raak is.:)

Deel Deze Pagina