14 dagen na de eisprong hoor je toch ongesteld te worden? Dus dan mag je toch testen op die dag. Als de eisprong op dag 10 is geweest mag ik testen op dag 24 en dat zou 4 oktober zijn!! Dat is ineens 5 dagen eerder dan ik dacht
Mamadoe ik heb ook een soort zwaar drukkend gevoel van onder en af en toe een steek geen idee wat dat betekend.
Nee het blijft gissen. Maar zou op zich wel kunnen nu ik er zo over nadenk. Afwachten dus maar weer.....
Hier voel ik.ook vanalles hele tijd idd soort zwaar gevoel onder in me buik. vaker.plassen en heeeeeeeel erg.moe..voel me soms een zombi.. dan denk ik zou het zou het maar probeer niet te hopen haha want soms ben je bang dat ik het me verbeeld. Maandag mijn NOD zaterdag testen als ik me zo blijf.voelen. ca. 6 na positive ovulatie kramp gehad en veel witte afscheiding. Wie heeft de eerste positive test te pakken
Hey ladies, zojuist mn eerste ovulatie test gedaan!(dag 9) Met een aardig 2de streepje.. Maar aangezien ik een leek ben.hierin... Hhaha betekent dit dat k mn ovulatie over een dag of 2 kan hebben? Wat denken jullie.?
Nee dat zegt het niet. Dit is gewoon een negatieve test. Gewoon doortesten tot je een streep hebt die even donker of donkerder is. succes en op een van de eerdere pagina's staat een voorbeeld van mijn ei. Kan je misschien btje vergelijken.
Gek he dat zoiets n t echt altijd donkerder lijkt dan op de foto.. hij zou idd donekrder moeten nog.. maar had eigenlijk eerst nog helemaal wit verwacht? Hoeveel verkleurde testen kan je hebben voor je eisprong?
Mammadoe, Zodra de innesteling volledig is voltooid maakt je lichaam hcg aan dus dan kan je al snel testen inderdaad..
Hier wacht ik braaf of ik morgen ongesteld wordt op m'n nod. Ben nooit eerder overtijd geweest dus ben benieuwd.. Ik heb nu wel ook wat ongi krampen dus zou zo maar kunnen dat ik morgen ongi ben, maar laten we hopen van niet!!
Hoop met je mee! En voor mezelf en de rest! Ik let nu ook op alle dingen in m'n lijf toen ik er niet mee bezig was niet, dus wil mezelf niet gek maken als is dat zoo moeilijk..
Pff... Wat een ge-wacht!! Erg he. Morgen ook NOD. Waarom heeft moeder natuur het niet anders aangepakt? Gewoon de gele maand vruchtbaar! Succes allen!
Haha ja had het er laatst met mn oma over toen waren er geen zw testen zei moest gewoon naar de ha als ze 3 maanden overtijd was en dan kon die kijken of ze zwanger was..