anoniempje 8 dpo alweer spannend hoor! Mamadoe, zou doen waar jij je goed bij voelt! lijkt me best lastig als je continu smoesjes moet verzinnen! Nee niet anders als anders getempt. . ook die 1e dagen niet.. alleen 8 dec vergeten zoals je ziet.. ach ik heb deze maand gewoon een gek kaartje. ben van de 16e eigenlijk wel vrij zeker gezien die heftige pijn voor een paar uur.. Ben benieuwd wat mijn temp morgen is hen sinds gister ook wat gevoelige borsten dus ook wel een teken dat ik na mijn eitje zit nu ..
Ja dat kan dan bijna niet anders Mariahh. @Anoniempje, soms zegt dat niets. Want Yankee dacht ook steeds van niet, ondanks de vervelende afloop en was achteraf dus toch wel zwanger. Afwachten maar. En idd als je denkt dat zwanger zijn alleen maar leuk is, heb je het goed mis! De bolle buik en trapjes, verwachting en het wonder an sich is allemaal geweldig, maar het fysieke deel ervan. Die mannen hebben het zo slecht nog niet bekeken. Wij hadden het altijd over 3 kinderen. Maar roep nu soms al, dit is de laatste schat, geen zin om dit nog een keer te doen haha.
Nou hier zijn de zwangerschapskwalen ook alles behalve grappig. Bij de eerste geen last van gehad en bij deze vraag ik me af waarom ik t zwanger zijn nog eens mee wilde maken,..,.. De hele dag door misselijk, pijn in mijn borsten, nergens zin in en zoooooooo moe ongelooflijk. Daarom reageer ik ook lang niet altijd, heb er gewoon bijna nooit energie voor..... maar ja nog ff en dan moeten deze klachten iig minder worden
Ik heb eigenlijk vrijwel nergens last van Ben iets meer moe dan ik gewend ben maar ik kan me redelijk erop aanpassen. Misselijk nog steeds wel iets maar pas twee keer overgegeven. Veel opgeblazen maar ook dat ben ik gewend haha. Maar! krijg nu toch ook een kleine zwanerschapsbolling onderaan de buik Oja ik kan janken om niks
Nou idd het is niet die roze wolk hier iig waar sommige het over kunnen hebben. Heb ontzettend last van bandenpijn. Voelt soms als ik ga staan net of er iets scheurt ofzo. En dan die steken erbij. Ik ga van de week maar eens kijken voor zo'n ondersteunde band. Heel slecht slapen ook zo'n fijn symptoom.. En nog steeds misselijkheid Maar weer ff positief Wat ik wel leuk vind is al die spulletjes kijken. En bedenken hoe het kamertje er uit gast zien, namen bedenken enz. En af en toe het kindje voelen natuurlijk Mammadoe, als het voor jou goed voelt om het te vertellen gewoon doen! En anders als jezelf die extra zekerheid wilt de echo afwachten. Liva, moet ondanks dat ik je niet persoonlijk ken toch af en toe even aan je denken. Vind dat je er knap en positief mee omgaat, en fijn dat je man je zo steunt en lief is. Denk om jezelf! spannend anoniempje alweer 8dpo. Ongeveer rond een evt innesteling nu. Ga voor je duimen! slaap lekker iedereen.
Mammadoe, ik zou er wel voor zorgen dat eerst de mensen in je directe omgeving het weten en daarna zou ik het facebook zetten. Anoniempje, dat is waar! Was je positieve testen even vergeten. Spannend weer! Voor de meiden met veel klachten, hopelijk gaat het snel wat beter!
Vind het ook zwaar voel me net als deborah. Maar ben super gelukkig en blij maar ook heel blij als ik op de bank kan zitten zonder in slaap te vallen elke avond. Mm buik groeit ook lekkee door gewone broeken heb ik al opgeruimd in mn kast. Livia knap hoe je er mee omgaat neem lekker je rust!
Vandaag temp weer omhoog geschoten.. 36.7.. Moet wel zeggen dat ik het niet elke dag op precies dezelfde tijd doe.. De ene keer ben ik vroeger wakker dan de andere dag.. (Vrijdag 7uur, zaterdag 6uur, vandaag 9uur). Maaakt dat veel uit? Wow als ik al jullie klachten lees word ik wel een beetje huiverig hoor hihi.. En inderdaad Mammadoe, bij Yankee was het wel raak.. Ik denk dat ik het ook denk uit zelfbescherming, afgelopen twee keer was ik echt wel van slag dat het niet gelukt was.. Helemaal toen ik las dat je pas vanaf 12 dpo echt iets kan voelen. Ik voelde na mijn idee al veel eerder dingen dus dat was gewoon psychisch omdat ik het zo graag wilde.. Dus, ga nu nergens vanuit.
Je kan je zelf helemaal gek maken ik voelde ook van alles als het niet raak was. En nee hoor wees niet bang voor ieder is zwanger zijn anders het is alleen pittig, de verloskundige zei het is net een parasiet die al je energie weg vreet. Ze was ook benieuwd hoelang ik het vol hou om 4 dagen te blijven werken hoop toch nog wel ff.
Nou hier gaat het niet zo goed. Heb denk ik een voedselvergiftiging Halverwege de nacht werd ik wakker van vreselijke krampen, ik dacht dat ik er aan onderdoor ging. Dacht eerst aan een miskraam maar al snel begonnen mijn darmen flink te borrelen. Snel badjas aan en naar de wc en daar heb ik een uur doorgebracht ppff. Van obstipatie naar water diarree. Temperatuur is 37,2 dus niet bijzonder. Maar hou nog vrijwel niks binnen, ook geen kopje thee. Internet word je ook niet wijzer van. De ene zegt het is gevaarlijk voor een ongeboren kind en de ander zegt dat het geen kwaad kan??
Mijn directe omgeving weet het allemaal al. Alle familie en vriendinnen weten het al. Zal het er nog eens met vriendlief over hebben wat we zullen doen. @Anoniempje, ik tempte ook niet super regelmatig, mijn bolletjes waren altijd doorzichtig en toch zag ik al een duidelijke eisprong, innesteling etc. Ik had vanaf 8dpo al symptomen en dan vooral borsten. Andere meiden dus ook veel last van symptomen. Hopelijk na het eerste trimester voelen we ons beter. Haha een parasiet. Wel een duidelijke vergelijking! Bij jou wel lang last van misselijkheid Tika! Vervelend. Die bandenpijn is ook lastig idd. Bij de eerste had ik daar vooral last van tijdens de seks. Was echt niet fijn, dus daardoor het nog maar weinig gedaan op een gegeven moment.
Beeb, klinkt erg naar! Als je het echt niet vertrouwt even de huisartsenpost bellen! Mammadoe, ik heb wel het idee dat ik het een en ander voel maar denk dan gelijk, nee joh, dat verbeeld je je maar.. Haha.. Achja eind volgende week ergens is mijn nod geloof ik. Zie het dan wel. Als iedereen het al weet zou ik het lekker op fb zetten! Liesje, hoop voor je dat je werken nog ff volhoudt! Een parasiet hahaha. Dat klinkt heel liefdevol hihihi
Bedankt meiden. Ik kijk het nog even aan en dan bel ik de hap. Kan nog geen kopje thee binnen houden. Zo droog je wel snel uit. Anoniempje, het tempen is het betrouwbaarst als je elke dag op dezelfde tijd tempt. Ik heb in het begin het weekend overgeslagen omdat ik ook geen wekker wilde zetten. Na twee weken tempen werd ik vanzelf wakker om 7.00. Even snel tempen en dan gewoon verder slapen haha. Mammadoe, gewoon lekker op Facebook zetten dan als je dat wilt. Als je toch twijfelt zou ik de volgende echo nog even afwachten.
Nou he haha maae de vergelijking klopt wel Beeb beterschap hoop dat je je snel beter voelt. Ik heb heel veel last van obstipatie misschien maar iets van activia halen ofzo..
Hey dames!! Gisteren uitgenodigd bij vriendin en was zoo laat geworden!! Liva, sterk van je hoor. Ik weet eigenlijk wel wat je bedoelt.. En snap dat t niet altijd slecht gaat.. Vind zo lekker dat t dec is! Hubby en ik beiden tussen kerst en oud en nieuw vrij.. Lekker uitslapen en leuke dingen doen. En weet niet meer wie t vroeg maar ik vier geen kerst omdat ik een ander geloof heb Dus voor mij zijn t altijd lekker extra vrije dagen. Haha niet dat ik zoveel werk (16 uur) mja! Vervelend al die kwaaltjes. Ik heb best een slechte weerstand al en een lage pijngrens dus ik (maar vooral m'n man) houdt z'n hart vast Mammadoe, gwn plaatsen zodra je er behoefte aan hebt
Beeb, miss noro virus? , heerst weer overal.vooral in de zorg... Weleens van gehoord? Gaat binnen 2 a 3 dagen over.... Ik ga deze ronde nietvteveel stresse, hb mn portie vorige keer wel gehad... vandaag ook vergeten te tempen maar ach.. T maakt meniet zo heel veel uit.. Denk dat ik morgen begin met me testjes... Aan mn borsten is niks verranderd.. Vol en gevoelig...hb ook heel de tijd stijve tepels zelfs onder de warme douche.... Vind t wel beetje vervelend.. man vind t wel leuk.. Pff...
beeb.. kan opzich nog geen kwaad hoor, je lichaam heeft genoeg reserves die bij je beebje komen! je moet alleen oppassen voor uitdroging yankee ook islam? jou man was nl toch? gelooft hij ook of alleen jij? Hier temp zelfde als gister en heb een kruis bij ff eitje was idd de 16e nu dus 3 dpo
Tessebess, we zijn even ver. Wat begin je vroeg met testen.. Ik begin denk ik pas net voor t weekend. Moet ze uberhaupt nog bestellen hihi.
Mariah, we zijn beiden half nl, half Marokkaans. Maakt voor de rest helemaal niets uit natuurlijk maar idd we zijn wel islamitisch en vieren hierdoor geen kerst. Vier jij het ook niet met je eigen fam? Ik heb er eerlijk gezegd ook geen behoefte aan want ken het niet echt. we waren altijd vrij vroeger en gingen dan wel uit eten en vond de kerstverlichting prachtig. Maar niet zozeer de cadeaus onder de kerstboom