Eerste ronde...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beeb87, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    goede morgen dames!

spannend beeb en liesje maandag die echo!

Yankee dat is inderdaad even omschakelen Dat je zo snel al weggaat.. geniet ervan en kom tot rust!

Mamadoe. . ik was van de koelkast stinken en anoniempje van de spierpijn ;)

hier stijgt mijn temperatuur nog steeds! verder af en toe wat last van mijn borsten en darmen en kan moeilijk in slaap komen:( 5 dpo alweer vandaag
    ik heb het deze week nog wat relax maar volgende week begint t gedonder met overwerken.. Gelukkig maar 2 weken en vanaf 4 januari lekker vakantie!

2. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ben je op je buik gevallen veder alles goed hoop ik?
    Denk niet dar als je zwanger bent het erg is.

De echo voelt goed voel me zo zwanger alles groeit lekker door.
    Hebben jullie dingen die jullie lekker vinden nu of juist niet?
    Ik lust geen koffie meer en haat sigaretten lucht, en zin in eigelijk alles wat eetbaarbis :D

3. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Nee niet op me buik, viel op mn heup en arm.
    Gaat wel goed hoor, beetje beurs gevoel alleen bij mn heup maar gaat vanzelf wel weer over :)

Dat van de koffie is wel heel herkenbaar! Me beste vriendinnetje die dronk sloten koffie en nu lust ze het niet meer. Alleen de geur al vind ze stinken haha

4. Anoniempje87

Anoniempje87 Actief lid

25 jul 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beeb, leuk weer een echo! Vandaag idd 11dpo, scherp! ;) poeh, zat eigenlijk gewoon te denken aan vrijdag.. Vanaf wanneer kun je testen!
    Stel dat ik zwanger ben heb ik niet zo'n zin in eerst een nega test vanwege te vroeg testen snap je..

Pris, je hoeft je geen zorgen te maken hoor. Mijn hoogzwangere vriendin ging van de week voor mijn neus onderuit en met haar en de baby is gelukkig ook alles goed.

Liesje, hihi wat grappig die verandeingen in smaak en geur he!

Mariah, spannend meis!

Hier vandaag temp met 0,1 omhoog. Stond onder de douche en had ineens het idee dat mijn borsten voller zijn. Vriendlief ziet het niet dus zal het me wel verbeelden.
    De steekjes vallen me wel steeds meer op. Net waar je schaamhaar begint zeg maar..
    Maar aangezien mijn nod eraan komt (vrijdag) kan het misschien ook wel voorbode van ongi zijn.. Denk ik.. Wil niet te veel hopen..
    Nog even een vraag: vrijdag is gebasseerd op een lf van 14 dagen.
    Vorige maand had ik een lf van 12 dagen.
    Staat je lf vast of verschilt dit per maand?

5. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Spannend anoniempje knap dat je wacht tot vrijdag!
    Ik teste 11 dpo negatief en 12 positief duimen draaien!

6. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    meiden ff een vraagje... Ik ben super verkouden en verrek van de keelpijn, ook veel last van slijm :)bah.... Hoestdrank mogen we niet snik snik.... Weten jullie of anta flu de groene variant wel gewoon onbeperkt mag. Ik moet morgen voor de echo dan kan ik het navragen aan de vk maar dacht misschien weten jullie t

7. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

#3047 Beeb87, 16 dec 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 dec 2014
    Pricil, dat is heel erg vervelend!
    Ik denk niet dat het kwaad kan hoor.
    Je baarmoeder is heel erg goed beschermd.
    En zeker geen domme vraag hoor ;)
    Ik zou me hetzelfde afvragen.

Anoniempje, je zou het morgen kunnen proberen hoor!
    Ik testte op 12dpo duidelijk positief :)

Liesje, ik heb niet echt het gevoel dat ik dingen nu ineens wel lust die ik voorheen niet lustte. Maarja als ik het voorheen niet lustte dan heb ik geen zin om het nu wel te proberen hahaha.
    Ik vind wel alles zuurder! Vooral pastasaus is echt blegh! Nou vond ik dat zo wie zo al niet bijzonder lekker maar het is nu wel erg zuur.

Deborah, dat is echt naar!
    Geen idee of je anta flu onbeperkt mag.
    Anders gewoon ff bellen toch? :)
    Die vraag is zo beantwoord.

8. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Waaah.. kom net thuis (ben 30 min weg geweest) heeft mijn hond/pup (9mnd) het halve kleed weg gevreten..:x:x Hij was wel 2 min. onder de indruk omdat ik boos werd en daarna ging hij gewoon weer door!:x Ben blij dat we de bench nog hebben staan, ging zo goed alleen..

Deborah ik zou daarvoor gewoon de huisarts bellen of even langs de apotheek. Zij weten het vaak ook wel.

Hier ook niet echt trek in gekke dingen. Juist minder trek in bepaalde dingen.

Anoniempje ik zou ook morgen testen hoor als er niets is.. 12dpo is vrij normaal om te testen. Ga voor je duimen!!

Heb niet veel verstand van dat temperaturen Mariah, maar lijkt er veel belovend uit te zien..

Leuk Liesje weer een echo! Veel plezier!!

9. Anoniempje87

Anoniempje87 Actief lid

25 jul 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tika, ohh wat zonde! Wat een boef zeg! Toch maar in de bench dan als je weggaat..

Zal vanavond even overleggen met mijn vriend of we morgen gaan testen.. Ik durf niet zo goed, kennen jullie dat?
    Het constant zeurende spierpijnachtige gevoel in mijn onderbuik geeft me wel hoop.. Maar toch.. Ben bang voor een negatieve test..

10. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Ja wij noemen hem ook altijd draakje, hij kan ontzettend ondeugend zijn.

Heel herkenbaar dat niet durven!
    Ik had ook dat spierpijn achtige gevoel, had je nou nog meer symptomen? En anders gewoon zonder je vriend testen kun je hem evt verrassen als het raak is:)

11. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Haha Tika, dat is herkenbaar! Wel zonde!
    Die van ons heeft een keer de vloerbedekking in de gang half opgevreten. Dat is iets lastiger dan een kleed.
    Wij hebben dus gelijk laminaat gelegd daarna :D
    Hou hem wel even in de gaten. Als ie er echt van gegeten heeft kan ie best verstopt gaan zitten.

Mariahh, helemaal vergeten te reageren op jou!
    Je kaartje ziet er goed uit hoor!
    Nou moet je temp ook zo mooi hoog blijven ;)

Anoniempje, ik was onzeker hoor.
    Maar ook ik had een spierpijn gevoel.
    Als je zelf denkt dat morgen te vroeg is moet je gewoon nog even wachten meid.
    Vind het wel knap dat je het kan :p

12. Anoniempje87

Anoniempje87 Actief lid

25 jul 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tika, heb wat last van mijn darmen.. Laat hele harde scheten, schrik er soms zelfs van haha.. En ga of heel moeilijk naar de wc of ik moet rennen hihi. Maar voor de rest niet echt symptomen daarom ben zo onzeker..

Beeb, vind het extra lastig omdat ik afgelopen 2 maanden dacht dat het raak was en het niet zo was.. Een deel van mij denkt nu van als ik wacht tot mijn nod word ik misschien ondertussen wel ongesteld en bespaar ik mezelf een teleurstellende test.. Hoewel ongesteld worden ook teleurstellend is maar oke..

Oh droomde vannacht trouwens dat ik zwanger was. Had hele zere borsten en er kwam melk uit haha. Zo bizar.:p

13. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Anoniempje dat klinkt.veel belovend. Ik had ook bepaalde pijntjes boven schaambot en spierpijn achtig gevoel. Ik testen later omdat ik niet zo van test streepjes hou. Dus wou gewoon mooi positief. En dat.lukte!!.

Hier net getest en was veel lichter dus het hornoon is al minder aanwezig.
    Gek om.een positieve test te hebben zonder zwanger te zijn. Omgekeerd blij omdat wij dan verder kunnen met proberen blijft dubbel gevoel.
    bloeden is zogoed als weg. Verbaasd mij hoesnel eigenlijk.

succes dames met alle kwaaltjes.

14. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Dat lijkt me idd erg dubbel liva een test in je handen hebben die er zo uit ziet..
    Hoop dat je snel weer een mooie duidelijke test in je handen hebt!
    Fijn dat het bloeden gestopt is! Moet je nu weer een menstruatie afwachten of mag je nu meteen weer beginnen?

15. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Inderdaad heel dubbel Liva.
    Wel fijn dat het zo snel is gegaan, dan kan je toch weer verder.
    Hopelijk blijft de volgen plakken meid!

Anoniempje, ik snap het helemaal.
    Ik had het de eerste ronde ook.
    Was er totaal van overtuigd, was toen ook al veel te vroeg met testen :p maar inderdaad die teleurstelling is echt niet tof.
    Je hoeft geen berg symptomen te hebben hoor.
    Ik had hetzelfde als jij. Spierpijnachtig gevoel en darmen die niet meewerkte.
    Gewoon doen waar jij je goed bij voelt :)

16. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Moet zo ondertussen wel is wat gaan eten...
    Heb tussen de middag een beschuitje op en een peer en na het sporten een handje cashewnoten. Niet bijzonder veel dus.
    Maar nu...geen honger en maagzuur, bah!

Wat doen jullie op zo'n moment?

17. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Liva, op naar de volgende ronde!! Hopelijk dan ook zwanger met een happy ending

Meiden, wat spannend!
    Anoniempje, ik zou morgen gwn even testen met kruidvat 2v5
    You never know en je symptomen klinken veelbelovend

Hier komen schoonouders vandaag na een lange tijd terug uit t buitenland dus ik heb de hele middag uitgebreid staan koken voor ze omdat ze zo aankomen (manlief is ze gaan ophalen van Schiphol) en m'n keuken ziet er nu gwn uit alsof er een derde wereld oorlog is geweest.. Hatelijk!

Mariah je temp kaartje zier er goed uit ! Ik heb (nog) helemaal niet getempt deze ronde

18. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Okee das fijn om te horen!!
    stelt me weer gerust.

Spannend Anoniempje en Mariah, hoop dat jullie een mooie positieve test in handen hebben deze maand!!! zou leuk zijn om zo het jaar af te sluiten.

Liva vind t nog steeds knap hoe jij je eronder houd.
    je blijft positief! petje af!!
    zo'n test zal best confronterend zijn..
    hoop dat het voor jullie snel raak mag zijn en dat het dan allemaal goed gaat!

Beeb kan je niet iets van een crackertje nemen? of een bak yoghurt met lekker vers fruit?

19. Anoniempje87

Anoniempje87 Actief lid

25 jul 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meiden!

Even met vriendlief overlegd en die vind alles best zolang hij er maar bij is haha. Dus.. Morgenochtend gaan we testen.. Spannend! Vind het wel eng hoor!

Liva, goed om te zien dat het hormoon afneemt maar wat ontzettend dubbel om zo met een test te staan.. Hoop dat deze nachtmerrie snel voorbij is en jullie snel een plakbeeb hebben!

Pris, waar zit jij in je cyclus?

Yankee, hebde kv test in huis dus komt goed uit.

Beeb, dank je voor je geruststellende woorden!

Nou lieve dames, ik duik zo mijn bed in want ben zoo moe.. Half 8 gaat morgen de wekker. Duimen jullie voor me? :p;):D

20. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik heb maar een paar frietjes gebakken.
    Wilde toch iets warms en had en geen puf meer om terug naar de supermarkt te gaan.

Anoniempje, heel erg spannend!!
    Duim voor je!

Deel Deze Pagina