Eerste ronde...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beeb87, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Beeb thanks!!
    Over een uur is t officieel voorbij ;)

En jeetje, wist ook niet dat dat zo snel ging
    Bij m'n zussen meestal pas laatste 2 maanden (en dan voornamelijk in de lente/zomer) en weet van hen dat ze juist non stop plassen hihi
    Hoop voor je dat het iets tijdelijk is. Als alles nu al begint (je toeter en t vocht vasthouden ) ben ik benieuwd hoe je er over een half jaar uit ziet..

2. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    oh yankee Hoe was het & Hoe bevalt het hihi ;)

Beeb zou t ff in de gaten houden .. anders maandag ff vragen ik heb er nooit last van gehad dus kan je geen tips geven..

Hier vandaag een dip in temperatuur. . moet zeggen wel slecht geslapen dus daar kan het ook van komen .. 7 dpo alweer maar voel me niet zwanger .. zojuist wel wat misselijk maar mannetje ligt al 3 dagen op bed met griep dus kan het natuurlijk ook van zijn.. en mijn rechter borst doet pijn linker geen last ;)

3. Anoniempje87

Anoniempje87 Actief lid

25 jul 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yankee, volgens mij ben je nu werkloos! Gefeliciteerd haha :p
    Wat leuk al die zwangeren!

Beeb, heb geen idee hoe het zit met vocht vasthouden. Lijkt me wel erg vervelend!

Mariah, slecht slapen heeft zeker invloed op je temp!

Liva, gun jezelf wat tijd meid.. Je hebt het zwaar!

Vandaag heerlijk uitgeslapen. Bedenk me net dat ik gisteren en vandaag niet getempt heb.. Lekker snugger..
    Nog geen ongi klachten te bekennen maar dat hoeft niks te betekenen.
    We wachten rustig af. Ga lekker hangen vandaag. Knallende koppijn dus krijg toch niet veel gedaan..

4. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Yankee, gefeliciteerd met je werkeloosheid :p

Mariahh, hopelijk krijg je het niet ook te pakken!
    Dat dipje zegt niks helaas.
    De ene krijgt wel een dip en de ander niet, zowel bij niet zwanger als wel zwanger. Geen pijl op te trekken dus haha.

Anoniempje, maakt helemaal niks uit dat je niet getempt hebt.
    Het is wel lekker ongedwongen zo en je kan toch niks meer doen dan afwachten.
    Lekker rustig dagje vandaag en hopelijk is je hoofdpijn weer snel wat gezakt.

Ik heb zojuist mijn kerstpakket opgehaald op het werk.
    Gelijk mijn voorvrouw en de manager ingelicht dat ik zwanger ben.
    Voorvrouw was oprecht blij voor me en heel enthousiast, manager niet zo maarja daar kan ik ook gewoon niet zo goed mee haha.
    Volgens mij baalde ze gewoon keihard want er zijn er al aardig wat zwanger op het moment haha.

5. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Anoniempje, beeb.. Jeetje dat maakt me idd werkloos!! Heb t heel leuk gehad.. Kerstpakket en VVV bonnen gekregen ! Superlief
    Lig nu in bad een serie te kijken en te bedenken wat k allemaal ga doen komende tijd..

Manlief is de aankomende 2 weken ook vrij dus dat zit wel goed maar ben benieuwd hoe het daarna zal gaan. Voor nu voelt t even heerlijk !

Anoniempje, geen bloed geeft moed dus Zou lekker afwachten. Morgen officieel je nod toch? Hopelijk zaterdag een mooie test! :)

6. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    En beeb zou me helemaal niks aantrekken van je manager. Lekker belangrijk wat zij vindt. Zolang jij maar happy bent..!! :)

7. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Jeetje yankee, k ben wel jaloers, wou dat ik dan kon!... Ik heb geen idee hoe het met mijn baan gaat verlopen volgend jaar alleen dst ik op verschillende locaties moet gaan werken, en sta daar niet echt om te springen.. Wordt me nogal wat opgelegd,,,,
    Helaas redden we het niet met 1 salaris.. Dus ff volhouden... Het liefst wou ik wst. VOor mezelf beginnen, maja dat doe je ook niet 123...

Ik zit vandaag op dag12... Temp lijkt wat stabieler te worden, miss ook omdat ik er meer handigheid in krijg.. Ovutedten zeggen nog niks... Ben heel benieuwd hoelang t deze ronde gaat duren.
    Gister vertelde een collega dat ze zwanger is! ( in een keer) Vind t super leuk voor dr...Ik hoop toch ook dat ik over een poosje dat ook mag zeggen... T lijktzo gek dat ik dus al een half jaar gestopt ben met de pil.! Wat gaat dat snel

8. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Yankee, hartstikke fijn dat het zo is afgesloten.
    En leuk dat je ook nog een pakket en bonnen meekreeg!

Tessebes, ik loop ook al heel lang met het idee dat ik voor mezelf wil beginnen maar ik weet niet waarin en hoe haha.
    Het meeste heb je starterskapitaal voor nodig en dat wil ik dus niet lenen. Ik haat lenen haha.
    Wie weet lukt het je toch. Heb je al wel eens serieus gekeken naar de mogelijkheden voor jou?

Zoals het er nu naar uit ziet bij ons heb ik geen baan meer zodra mijn zwangerschapsverlof afloopt :D (bezuinigingen)
    Dus als ik voor mijn verlof nog 3 weken vakantie opneem heb ik vanaf halverwege april vrij!! Haha.
    Dat zie ik best zitten.

Dat is nog "maar" 17 weken :D

9. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Mijn contract wordt ook niet verlengd mn contract stopt in mn verlof waarschojnlijk blijf ik eeb half jaar thuis en wordt ik dan weer opnieuw aangenomen.
    Lekker wat tijd met de kleine en dan weer aan hey werk ik lan niet thuis zitten ga me dan echt vervelen dus wil 2 a 3 dagen blijven werken straks.

10. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Ik ben wel een beetje creatief en maak zo af en toe tassen en kleding, het lijkt me heel erg leuk om daar iets mee te doen, heb inspiratie zat!... Maja kunst is goedkoop inkopen, juiste contacten en een beetje risico nemen natuurlijk.. Komt een hoop bij kijken.. Je moet klein beginnen maar dat vindt ik dan weer lastig...
    Ooit gaat het me wel lukken denk ik...:p werk nu ook gewoon nog best veel en besteed er niet zoveel tijd aan als dst ik zou willen....

11. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Tja ik heb een vast contract maar dat is ook niet alles, ik werk voor een landelijke organisatie en wortd nu sls een pionnetje ingezet... Als ik dst niet wil is ht werkwijgering... En ontslsg nemen is ook geen optie zolang ik niks anders heb, dsn kom ik niet in aanmerking voor een uitkering... Nou heb ik prima werk maar wil dit niet heel mn leven blijven doen, hoop toch wel dat ik binnennnu en 5 jaar iets anderd doe...

12. Anoniempje87

Anoniempje87 Actief lid

25 jul 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meiden,

Heb de hele dag geslapen. Nog steeds knallende koppijn, paracetemols helpen niet. Heb migraine en die pillen zouden zeker wel helpen maar een klein stemmetje in mijn hoofd zegt, wat nou als je wel zwanger bent?
    Dan mag ik die pillen namelijk niet meer..
    Dus.. Veel slapen en de pijn uitzitten..

Had vandaag een emotioneel momentje. Wij zijn rond april verhuisd en krijgen afgelopen dagen van onze buren kerstkaarten in de bus, zo lief!
    Vandaag kreeg ik er een met de tekst "onze deur staat altijd voor jullie open". Nou ik kon wel janken, stom he?
    Voel wel van alles in mijn buik maar kan net zo goed opkomende ongi zijn.
    Voelde net veel nattigheid dus dacht, ja, ongesteld geworden.
    Was het allemaal witte afscheiding, bahh..

Tessebes, wat naar om onder die omstanidgheden te moeten werken. Da is een vast contract idd ook niet alles!
    Show eens wat van je creaties:p Ik ben ook een creatief type. Momenteel veel aan het haken.

Liesje, ohdat is wel ideaal als je na die 3 maanden terug kan en dan lekkr van de beeb kan genieten!

Beeb, hihi ja ik zou daar ook niet zo'n moeite mee hebben hihi..
    Enne jammer dan van die manager, niks van aantrekken!

13. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Hopelijk voel je je morgen beter Anoniempje!

Tessebes, erg leuk altijd die eigen gemaakte dingen.
    Wel lastige tijd om zoiets op te zetten maar je weet nooit natuurlijk :)

Even rare vraag misschien...maar zou het al mogelijk zijn dat ik de kleine kan voelen?
    Ik lag gisteravond op bed en had het gevoel alsof ik iets voelde, heel lichtjes. Klein stukje boven het schaambot.
    Weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven haha.
    Heb ik het me gewoon verbeeld ofzo?

14. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je werkloosheid Yankee;) Hoop dat je nu goed voor jezelf de tijd neemt om te bekijken wat je wilt!

Vervelend die situatie waar je in zit Tessebes!

Beterschap Anoniempje! Migraine is nooit echt fijn:(
    Ik wil ook graag haken maar ik ben dan gelijk te ambitieus en wil te moeilijke dingen. Wil graag een knuffel haken voor de baby. Had een hele leuke gezien maar vond hem te duur €39,95! dus dacht dat kun je misschien ook zelf haken.
    Misschien mijn buurvrouw eens lief aankijken, die kan goed haken:D

Liesje, laat je dat wel op papier zetten dat je weer terug mag komen? Want heb ik vaak genoeg gehoord in mijn omgeving en puntje bij paaltje ging dat niet door.

Beeb, ik denk dat het wel heel erg vroeg is hoor.. Maar als je de echo hebt maandag kun je het misschien zien en voelen te gelijk?

Ik voel nu de baby bijna elke dag wel veel. Echt zo'n verliefd gevoel krijg ik daarvan:)

15. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Beeb, ik las ooit dat indien de placenta goed ligt je je baby met 15 weken kan voelen. Maar daarvoor niet.

Leuk al die creatievelingen. Ik denk ook heel vaak na over iets voor mezelf beginnen, maar er komt zoveel meer bij kijken en m'n man stimuleert me daar heel erg in en wil me financieel wel helpen met evt startkapitaal. Maar ik zou het ZO erg vinden als t niks wordt en ik ons spaargeld verprutst heb.. Dus voordat ik echt een concreet plan heb doe ik voorlopig niks

Ga even bijkomen en dan misschien als freelancer aan de slag. Heb journalistiek gestudeerd en velen werken als freelancer. Ben je toch soort van eigen baas..

16. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ja zekee tika zwart op wit en 2 of 3 dagen
    en anders zoek ik wat anders.

17. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    ....

Bijgevoegde bestanden:

18. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Dit zijn een paar van mijn freubeltjes.. Van de eerste die nog niet optimaal waren... Hebbookbwat jurkjes en. Nog meervdinge maar geen fotos vn.....

Bijgevoegde bestanden:

19. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Wauw super leuk kan je niet iets via Facebook? Ik zou zoiets wel kopen gek op tasjes en frutsels.

20. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Ben nu met een nieuw project bezig maar moet nog even fijn matriaal vnden, luier clutches! Owja en maxi zomer jurken haha

Deel Deze Pagina