Eerste ronde...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beeb87, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Balen anoniempje!
    gisteren nog wel een leuke dag gehad met vriendin?

Wat een eer mariah! Gefeliciteerd

Liesje leuk he babyshoppen:D dat soort kamertjes zijn veel op marktplaats volgens mij.

Gisteren nog leuke meevaller voor het einde van het jaar. We waren overgestapt van energiemaatschappij bijna 500euro terug:D
    Heel vervelend dus;)

Vandaag ff kerstshoppen.

2. Anoniempje87

Anoniempje87 Actief lid

25 jul 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3142 Anoniempje87, 20 dec 2014
    Laatst bewerkt: 20 dec 2014
    Hee meiden, ik baal niet echt hoor, had het ook niet verwacht.

Tessebes, kan idd.. Had op dag 19 ook een piek maar toen was vriendlief erg ziek. Hebben dus niet geklust. Op dag 17 voor het laatst geklust..
    Dan zou mijn nod maandag of dinsdag zijn geloof ik.. Nouja wacht rustig af.

3. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Dit is trouwens ons babykamertje:)
    Zo stond hij op MP.

Knopjes van de kast gaan we vervangen voor ronde.
    En de meubels krijgen waarschijnlijk een ander kleurtje.

4. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Heel leuk tika.
    Wij hebben best een klein kamertje dus beetje creatief zijn wil denk ik kleertjes in de commode en rieten manden voor luiers enzo.
    Wil ook graag een voedingsstoel lijkt me best makkelijk of is dit niet nodig?
    Gelukkig nog tijd zat..
    Wil je weten wat het wordt tika?

5. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    goede morgen dames :)

hier erg brak maar een leuke avond gehad! temp nog mooi hoog alleen voel ik ook totaal niks behalve af en toe pijnlijke borsten. . denk dat t hier deze maand ook niet raak is .. we wachten rustig af..
    ik had geen voedingsstoel omdat ze eerste maanden bij ons lag in haar wiegje dus voedde lekker in bed..

liesje weet niet wat je budget is maar wij willen deze waarschijnlijk ook vanwege ruimte gebrek staan ook op mp ..
    dat is een ledikant met commode in een.. kost nieuw alleen zo rond de 600 Google maar eens dan zie je wel welke ik bedoel.
    hen voor dochter nu de hemnes kamer van ikea bem er blij mee en was 400 kwijt inclusief duurste matras wat er was en is makkelijk te pimpen en schoon te houden!

6. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Ja we willen weten wat het wordt.
    Ons kamertje is redelijk groot dus ik zet waarschijnlijk wel een voedingsstoel erin. Die had ik vorig jaar al gekocht als opvulling voor in onze slaapkamer. Zo'n Ektorp stoel van Ikea (ook via MP)
    Wil waarschijnlijk toch borstvoeding gaan geven dus kan dat mooi daar als er evt. visite is en s nachts.

7. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Misschien wel een idee 2 in 1,
    Ons kamertje moet nog verbouwd worden dus ik wacht even af het is nu 1 grote slaapkamer en worden er 2.
    Ik heb ook een lekkere plof stoel maar Miss zet ik m in de woonkamer bv kan ook in bed en de rest vooral beneden.
    Nog tijd genoeg gelukkig :)

8. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Leuk kamertje Tika!

Ik wil ook graag een stoel in de kamer.
    Lijkt me wel erg makkelijk voor 's nachts.

Die ledikant en commode in 1 is erg leuk!
    Heb er zo een zien staan bij babydump.
    We hebben een redelijke kamer dus we hebben het niet perse nodig maar lijkt me wel erg leuk.

9. Anoniempje87

Anoniempje87 Actief lid

25 jul 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi wat leuk al dat meubel geklets! :D

Tika, leuk kamertje!

Hier nog geen ongi te bekennen. Mijn rechterborst doet ontzettend zeer.. Ben ontzettend duizelig (viel gisteren bijna om bij vriendin) en heb nog meer (zwangerschaps)kwaaltjes.. Ik raak ervan in de war.. De test was heel duidelijk negatief..
    En stel dat mijn ei de 19e was, wat zou verklaren waarom ik nog niet ongi ben, dan kan het nooit bevrucht zijn aangezien we op dag 17 voor het laatst seks hebben gehad.
    Dan zou ik dus maandag ongi moeten worden.. Zucht..

10. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    anoniempje dan kan het ook raak zijn hoor! Ik hoor heel vaak verhalen van 2/3/4/5 dagen voor ei intiem geweest en toch zwanger! 2 dagen voor ei heb je alsnog een redelijke kans hoor

11. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Blijft spannend Anoniempje!!

12. Anoniempje87

Anoniempje87 Actief lid

25 jul 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief van jullie dames.. Maar dan heb ik alsnog een negatieve test?:p
    Gisteren moest ik bij vriendin even gaan liggen. Voelde me echt dizzy.. Ze vroeg me ook of ik niet even moest gaan liggen want ik zag ineens zo wit..
    Vandaag in de winkel staan kokhalzen van de misselijkheid en weer dizzy.
    Weet niet wat het is maar voel me echt niet goed..
    Owja, en kennen jullie die reclame van bol.com? Met flappie? Nou daar moest ik toch echt bijna van huilen hahaha:p

13. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Klinkt erg zwanger Anoniempje :p
    Zou de hoop nog niet helemaal verliezen.
    Als je zondag nog niet ongesteld bent geworden zou ik nog is testen :)

14. Anoniempje87

Anoniempje87 Actief lid

25 jul 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beeb, ach merk het wel.. Als ik zwanger ben dan had ik toch verwacht dat dat een ander gevoel was. Niet zo krakkemikkig haha! Pijn in mijn rechterborst ook.

Oh dames ik moet echt even wat kwijt.. Werd gisteren gebeld dat iemand op mijn therapie is overleden. Ik had niet direct contact met deze persoon maar kende hem vanuit de wandelgangen. Altijd gedag zeggen, soms buiten even kletsen..
    Het ging beter met hem, had toen een terugval met drugs.. Verkeerd spul gebruikt en overleden.. Pff hakt er zo in.. Ben er echt down om ook al kende ik hem amper.

15. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Dat is zeker heftig.
    Je hoeft iemand niet heel erg goed te kennen om er toch verdrietig over te zijn.
    Van regelmatig kleine kletspraatjes kan je toch iets opbouwen ondanks dat je dat misschien niet direct door hebt.

Sterkte.

16. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heee hee,

Was spannend anoniempje..klinkt veel belovend.
    en wat een leuke kamertjes komen ee voorbij..

ik had gister een optreden van ons popkoor op een grote kerst markt. Was erg geslaagd. Hier alles goed :) temperatuur is weer.laag test volledig negatief en begin al weer vruchtbaarslijm te produceren.
    wij doe het deze maand gewoon wanner we er zin in hebben en gaan na de menstruatie weer wat gerichter gezellig maken (als de menstruatie nog komt) morge controle bij verloskundige. Wie nog meer morge een aantal he? Leuk en spanmend ben erg benieuwd naar.jullie echo fotos

17. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik heb morgen avond om 20.20 afspraak bij de vk :)
    Weer spannend maar heb echt heel veel zin in!

Wij hebben helaas dit jaar geen kerstmarkt bezocht.
    Had ik eigenlijk ook niet veel zin in aangezien wij toch altijd gluhwein drinken haha. Hoort er gewoon bij voor ons :)
    Volgend jaar weer.

Leuk dat het geslaagd was voor jou!
    Altijd gezellig een koor op de kerstmarkt.

18. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ik morgen om half 8 zin in:)
    Wij zijn vorige week naar Düsseldorf geweest leuk maar drukk..
    Ook een raar idee onze laatste kerst en oud en nieuw met z'n 2tjes volgend jaargenoot een klein hummeltje erbij.
    Lijkt alsof ik echt begin te beseffen dat ik moeder wordt.

Anoniempje spannend hoop het zo voor je!
    Liva fijn weer rustig aan veder!

19. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    He dames!

Leuke kamertjes voorbij ziek komen!
    Anoniempje, spannend!! Nog niet ongi neem ik aan
    Lekker afwachten. Ik wacht liever dan een nega test
    Wordt daar :( van terwijl ik dat niet heb als k gwn ongesteld wordt (dan is t gwn meer van jammer!)

Tessebess, hoe gaat t met je?! Al posi ovu test

Mariah, temp nog hoog? Hoeveel dpo zit je nu

Deborah je laat niks meer van je horen? Alles oke?!

Meiden super veel plezier morgen @ jullie echo! :)

20. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    vandaag 9 of 10 dpo .. had de + bij ovulatie test weer weggehaald en volgens ff nu 9 dpo ipv 10.. Ben benieuwd morgen ;) ben al blij als mn lf wat langer is.. al ben ik de laatste dagen niet zo trouw geweest met tarwekiemolie. . vergat t vaak.
    ik voel niks qua symptomen dus vrees dat het hier deze maand niet gelukt is .. als mijn ongi uitblijft wil ik woensdag of donderdag testen.. maar denk dat dat niet hoeft ;)
    yankee en tessebes waar zitten jullie in jullie cyclus?
    spannend meiden morgen de echo!

Deel Deze Pagina