Eerste ronde...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beeb87, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniempje87

Anoniempje87 Actief lid

25 jul 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk morgen echo! Ben benieuwd naar de mooie kiekjes!

Mariah, je hoeft niks te voelen hoor hihi..

Yankee, nee nog niet ongi.. Heb hetzelfde als jij hoor met dat testen, liever gewoon ongi worden..

Liva, oh wat stoer dat je optreed in een koor!

Hier nog geen ongi te bekennen.. woensdag testen we weer als ik nog niet ongi ben. Dan weten we in ieder geval voor de kerst hoe of wat (of ik evt toch rekening moet houden met wat ik eet). ;):p

2. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Hebben jullie trouwens al namen in gedachte?

Ik vind het zo onwijs moeilijk!
    Zoveel mooie namen maar in combinatie met de achternaam ben ik gewoon niet overtuigd haha.
    Uiteraard hebben nog een tijd :p maar denk er al best een tijdje aan.

3. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Wij hebben al een meisjesnaam, maar een jongensnaam vinden we best lastig!
    Maar goed, eerst maar is zwanger zien te raken ;)!
    Onze dochter heet Emily.

4. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Emily is een mooi naam!
    Staat op mijn lijstje haha.

5. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Goede keus!! ;)

6. Anoniempje87

Anoniempje87 Actief lid

25 jul 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja lastig he namen!
    Emily vind ik ook een leuke naam.

Wij hebben Jamie voor een meisje en Jamy voor een jongen.. Maar niks staat vast haha.

7. Anoniempje87

Anoniempje87 Actief lid

25 jul 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oef heb toch krampen ineens! Ongi zal vannacht wel doorbreken.

8. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi meiden,

Daar was ik weer eens. Niet zo heel actief geweest deze week, want had het razend druk met werk en voel me daarnaast ook beroerd. De misselijkheid is weer erger geworden en ik hoest al dagen de longen uit mijn lijf, wat het kokken weer lekker versterkt. Inmiddels al 5kg afgevallen en ik zie er Eem stuk slanker uit! :)

Anoniempje, jammer dat je test negatief was. Maar idd als je 2 dagen voor je ei het hebt gedaan kan je makkelijk zwanger worden. Ik mijn Juli groep zit ook een vrouw die 4 dagen voor d'r ei alleen seks heeft gehad.
    Wel heftig van de client. Erg hoor, hoe ze zichzelf met die klotedrugs van het leven beroven.

Wat een onwijs leuke kamertjes heb ik voorbij zien komen! Leuk met die rieten mandjes, hou wel van die landelijke sfeer. Zal eens kijken of ik nog foto's heb van ons kamertje. Want due hebben we natuurljk nog van onze dochter staan. Commode is hier een familiestuk. Heeft mijn hele schoonfamilie op gelegen tot oma aan toe, dat is wel bijzonder :)

En qua stoel ik de babykamer, echt niet nodig en zeker niet als je er gewoonweg de ruimte niet voor hebt.
    Als het goed is slaapt je kleine frummel toch volgens het 'rooming-in' principe zo'n 6 maanden bij jullie op de kamer, en zodra baby honger heeft neem je het lekker in bed want dat voedt echt het meest ontspannen. Ik ging overdag vaak ook gewoon op bed voeden, scheelde mij heel wat rugpijn, want ondanks Voedingskussens etc zit je toch een btje in een krampachtige houding.
    Ik wil zelf van mijn zusje d'r wieg lenen, want die heeft er 1 die verstelbaar is qua hoogte en die je dan tegen je bed aanzet, tussen het bed en de wieg zitten geen spijlen. Dus kindje kan je niet op rollen, maar ligt wel naast je en heb je dus ook zonder op te staan lekker makkelijk aan de borst. Zeker de eerste dagen als je nog beurs en verrot bent ideaal denk ik.

Naam durf ik nog niet over na te denken. Wij zijn heel kritisch en vinden de meesten niet leuk. Eerst dus even afwachten wat het geslacht is, scheelt weer 50% van het denkwerk. :p

@Mariahh, ben benieuwd wat er deze ronde bij je zal gebeuren. Zal voor je duimen!

Beeb en Liesje, veel plezier morgen bij de echo! Ik mag ook om 17:00, spannend!!!

Morgenochtend heb ik eindelijk tijd voor die suikertest, dus ben benieuwd. Helemaal geen zin in, maar ja....;) ik moet dan vanaf nu tot en met de tweede bloedtesten (2uur na de eerste) nuchter zijn en krijt alleen een super smerig suikerdrankje. Hoop dat ik niet ga spugen, anders moet ik hem vast weer drinken....Hopelijk krijg ik snel de uitslag.

9. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hoop het niet voor je Anoniempje :(

10. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    11 weken buikje :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,4 KB
      Weergaven:
      1
  11. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Hey meiden daar ben ik weer...
    Hier testen nog negatief.. Gister.wastie zelfs spier wit . Vandaag weer een licht streepje... Zit nu op dag 15.. Hoop toch wwl datie komende week knalt en k dan een beetje normaal cyclus heb... Vn mn tempkaartje wordt ik nog niet veel wijzer...
    Heb wel een beetje ruzie met me lichaam.. Last van.puistjes, weer veel last van mn darmen en opgeblazen buik.. Rugpijn..Mn borsten zijn een cupmaat groter en blijven gevoelig( moet maar voor andere bh kijke want heb nu zo'n gek heuveltje boven me bh.:)). K slaap altijd graag op mn buik maar dat ligt nu vaak niet meer lkkr... Bleeeh....

Spannend anoniempje! Ben toch wel benieuwd...
    En ook naar alle echo's morgen..

Namen lijkt mij ook zo.moeilijk... Maar heb wel een lijstje met wat ik wel leuk vind.. Niet hele gebeuikelijke namen.. Ik spreek zelf spaans en man Is van Israëlische komaf.. En t lijkt me.leuk om in die richtingen wqt te vinden... Maar wel normaal uit te spreken en schrijven...

12. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hihi dan moet je mijn naam doen. Die is Hebreeuws en komt veel voor in Spanje :)

13. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Vibd namen heek moeilijk we houden allebei van stoer en kort maar geen populaire naam.
    Gister allebei een namen app gedownload en allebei appart de leuke namen eruit gehaald zonder bik elkaar te kijken meeste hadden we het zelfde:)

14. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    En anoniempje ongesteld:( ?
    Leuk kamertje gezien op mp goedkoop en dichtbij na de echo van vandaag moet dat wel kunnen toch?

15. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Je groeit goed mammadoe! Mooi hoor!
    Spannende dag voor jou toch Mariah, als ik t goed begrijP is vandaag je nod?
    Ook voor jou Anoniempje! Hoop dat je of snel een mooie test in handen heb of iig meer duidelijkheid!
    Als t hier deze maand niet raak is ga ik volgende maand denk beginnen met tempen, ben wel benieuwd wat daar uit komt

16. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Mooi buikje Mammadoe!

Tessebes, loopt je tempkaartje wel goed?
    Volgens het kaartje is je eisprong nog niet geweest.

Liesje, als je een goed gevoel hebt na je echo moet je het gewoon gaan doen. Als je het niet doet krijg je er spijt van.

17. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Klopt heb ook nog geen.eisprong gehad

18. Anoniempje87

Anoniempje87 Actief lid

25 jul 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou meiden, ik denk dat het avondeten van gisteren de boosdoener was..:p De krampen kwamen van mijn darmen. Vriendlief had er ook lichtelijk last van maar niet zo erg als ik.. Heb zeker 10 minuten op de wc gezeten omdat ik echt voelde dat ik moest maar het kwam gewoon niet. Dikke obstipatie.. Alleen maar scheetjes. En mijn hemel wat stonken die gadsie!
    Nog geen bloed dus..:p voor 2e piek is vandaag mijn nod.
    Wachten het rustig af, testen woensdag als het er dan nog niet is.
    Hebben gisteren wel weer nieuwe reeks ovu testen gekocht want we geloven er niet zo in..

Mammadoe, wat een prachtig buikje! Maar super kut dat je je zo verrot voelt!
    Oh dat klinkt veel belovend van dat vrouwtje in je juli groep!
    Zit je in meerdere groepen trouwens? Vind dit soms al pittig om bij te houden laat staan 2 groepen haha
    Succes met de suikertest!

Liesje, ik zou het aanschaffen voor je er spijt van krijgt!

Pris, hoe gaat het met jou?

Tessebes, kan nog komen hoor! Vorige maand had ik mijn ei pas op dag 22.. ;)
    Oh dat zijn wel zwangerschapsklachten.. Blijft apart bij jou haha:p

19. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Mooi buikje hoor Mammadoe!
    Ben wel benieuwd naar de commode van je, hou echt van oude spulletjes:)

Liesje als het voor jullie goed voelt om nu dat kamertje aan te schaffen moet je dat doen!
    Ben benieuwd wat je hebt gezien:)

Tessebes het lijkt wel alsof je eisprong er aan zit te komen, die klachten had ik ook altijd van te voren.
    Weet niet welke ovulatietesten je nu gebruikt maar misschien eens andere proberen? Niet ieder lichaam reageert hetzelfde op ovulatietesten natuurlijk.

Anoniempje, nog even afwachten dus ben benieuwd!

Wij hebben een heel lijstje met namen maar we zijn er nog niet helemaal over uit. Vooral omdat wij ook namen willen die niet veel voorkomen maar ook normaal genoeg zijn om uit te spreken.
    Ik zet ze even in de Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina omdat ik wel benieuwd ben wat jullie ervan vinden:) En ze liever niet zo openbaar heb.

We willen iig geen hele gekke namen (vinden wij), die je wel eens hoort en dan is het gewoon een blank kindje en dan heeft het zo'n aparte naam.. zoals jurensley (hadden wij op het kinderdagverblijf)
    Hoop niet dat ik iemand nu voor het hoofd stoot:)

20. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Vind jou laatste 2 voor jongen leuk die staan ook op mijn lijstje.
    Mijn lijst tot nu toe is
    Meisje,Amy,bo,evy,floor,isa,jill,Jolie,Liz,Lynn,milla,Nikki,Nova,tess,Zoéjongen,bo,dani,dave,Davy,Dex,Finn,kay,kyan,Levi,mats,Milo,noah,quinn,semm,sepp,jace

Maar wat het wordt geen idee nog geen wow dat wordt m gevoel gehad.

Deel Deze Pagina