Ik heb onze namen ook even in het besloten stukje gezet Wij gaan er trouwens niet vanuit dat het kindje de eerste maanden bij ons de kamer slaapt. Is dat normaal dan? Ons bed zit trouwens helemaal niet lekker om te voeden. We hebben zo'n hoog hoofdeind waardoor je dus met je nek heel raar zit. Dus ik wil echt een relaxte stoel in de babykamer.
Ik vond dat in het begin ook apart kindje op de slaapkamer. Maar hoorde van vriendinnen dat het vrij normaal was. Zij deden dit bijna allemaal ivm wiegendood, snel borstvoeding kunnen geven en een beter band qua geur ofzo. Dus ik moet dit nog even bespreken met vriend.
Ik wil het de eerste weken bij ons op de kamer wordt volgens mij ook aangeraden. Leuke namen allemaal! Vind zoo moeilijk gelukkig nog tijd zat
meiden ga zo even de namen bekijken mamadoe liesje en beeb heel veel succes vanavond. Hopelijk zien we mooie echo foto's voorbij komen! Hier ontzettende krampen dus verwacht mijn ongi vandaag of morgen wel.. pris jij ook bijna nod toch? wij gaan voor islamitische namen maar willen wel een naam wat makkelijk uit te spreken is voor een meisje keus zat.. voor een jongen erg lastig! ik zal van de week ook wel wat namen plaatsen moet nu werken
Met mij gaat t goed hoor Anoniempje! Wacht rustig af, al denk ik dat t niet raak is . 28 dec is mn nod Mariah, begint op te schieten. ohh baken.. zolang je nog niet ongesteld ben kan t altijd nog!!
Leuk al die namen Net een kerst jurkje gekocht strak wel gek met een buikje. .normaal haat ik elk vet randje kwabje en nu is het mooi
De Nieuwe Baby: Rooming-in Essentieel voor Moeder en Baby Kan je lezen waarom het geadviseerd wordt. Vanmorgen naar het ziekenhuis gegaan nuchter en wel voor de suiker resistentie test. Bloed geprikt en toen twee bekertjes zoete meuk naar binnen gewerkt. Dat ging nog wel. Toen moest ik 2 uur wachten, maar al snel begon mijn lijf te protesteren. Zweet brak me overal uit, ik wilde het zo graag binnenhouden, maar helaas kon ik rennen voor de wc. Dus is de test mislukt Ze gaan wel het eerste bloed controleren op suiker, dus wie weet komt daar dan alweer uit dat het toch meevalt ofzo. Nu bezig om mijn foto voor te bereiden om vanavond op fb te zetten dat we in verwachting zijn @Liesje, leuk hè, in ene je buikje kunnen waarderen hihi @tessebes, dat zijn hele goede, hopelijk heb je hem snel gevonden. @mariahh, hoop het niet voor je! En dankjewel! @Beeb, kan jou bed niet plat dan? Gewoon liggen voeden bedoel ik hè?! Bij flesvoeding is een stoel wel erg handig denk ik. Ik had er ook wel 1 staan, maar gebruikte hem vooral voor boekjes lezen voor het slapen gaan in een later stadium.
Liesje, hihi ben benieuwd naar je jurkje met buikje, foto? Hier nog steeds geen ongi.. Wel een soort weeeig gevoel laag in mijn buik... Zou het dan toch?.. Durf het bijna niet te denken.. Wachten wachten wachten.. Woensdag testen pff..
Je ziet het niet heel goed simpel zwart jurkje geen positie dus maatje s maar latwn hangen en xl mee genomen rekt lekker mee Straks echo jee zin in mn moeder gaat ook mee dus die is helemaal happy
Hmmm en niet morgen? Iemand vroeg me trouwens nog of ik ook nog in een andere groep zit. Jawel, maar we hebben er een facebookgroep van gemaakt. Dus dat is dan een stuk overzichtelijker en en wordt automatisch dan minder gekletst ouzo, want niemand gaat voor ieder wissewasje een nieuw bericht aanmaken. Maar wel makkelijk met foto's/echo's etc delen. Op deze foto zie je de kast:
Mammadoe, balen dat de test mislukt is! Moet je het nou weer over doen? Heel erg leuk dat kamertje!! Je zal ondertussen al wel weg zijn of bijna weg haha maar toch heel veel plezier zometeen! Zal straks het artikel even lezen Liesje, leuk hoor dat jurkje! Hou wel van simpel Ik heb nog geen idee wat ik ga aantrekken.
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/551854-show-positie-feestkleding.html Hier staan allemaal leuke jurkjes. De mijne heb ik daar ook tussen gezet! Gisteren had ik een verjaardag van mijn oma en ook dat jurkje aan gedaan. Kreeg iig leuke complimenten Leuk kamertje Mammadoe. En bedankt voor het artikel ga het zeker lezen! Veel plezier met de echo's meiden!!
Mammadoe, heb je stuk gemist van de mislukte test! Wat balen zeg! Hopelijk kunnen ze wel wat uit je bloed halen.. Leuke meubels ook!
Jaaaaa een prachtig bewegend kindje gezien! Heb er ook een filmpje van maar zal ik hier waarschijnlijk niet op krijgen. Mijn dochtertje zegt zo tegen de vk. Aaaaaah dat is mijn zus! Hihi zoooo lief *smelt* Zal zo de beste foto showen.