Eerste ronde...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beeb87, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Jammer Anoniempje!

Wat vervelend Deborah, dat je je zo voelt steeds en migraine is geen pretje:(

Hoe is het vandaag met jou Tessebes?

Hier echt een baaldag, kan om alles janken en blijf misselijk.. Dokter niet te bereiken want die heeft vakantie:(.. En helaas moet ik nog een boel doen voor de kerst en daar heb ik geen zin in.
    Baby is wel lekker aan het bewegen dus daar word ik gelukkig wel weer iets vrolijker van!

2. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Anoniempje, balen meid :(
    Hopelijk breekt het niet door met kerst.

Liva, fijn dat je temp zo stabiel is.
    Hopelijk is je eitje er snel.

Deborah, beterschap.
    Migraine is echt niet tof :(

Tika, kan je geen andere dokter bereiken?
    Die van ons heeft altijd een vervanger.
    Als je met de kerst zo bent is dat niet leuk.

Hier alle boodschappen binnen voor de kerst.
    De cake voor morgen staat in de oven!
    Vind het zo spannend dat ik vannacht al onwijs onrustig heb geslapen. Zal aankomende nacht niet veel beter worden haha.
    Vanavond lekker eten bij schoonmoeder.
    Best lekker even een keer niet koken haha.

3. Anoniempje87

Anoniempje87 Actief lid

25 jul 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, ik moet veel kerstvoorbereidingen doen dus lees en atwoord later even!

Net onder de douche even van binnen gevoeld. Alleen maar witte afscheiding en mijn baarmoeder voel ik niet, die zit te hoog. Moet die niet juist laag zitten als je ongi eraan komt? :(

4. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Hey meiden, t gaat wel... T bloeden is niet minder.. T is helder tot donker rood... En het is bedt veel..Vanochtend met opstaan weer kramp.. T komt met vlagen... Voel me een beetje apathisch... Moet nog van alles doen voor de kerst maar heb er niet zon zin in..

5. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Zo mijn hele dag is al weer helemaal verkloot door dat gezeur met een nieuwe zorgverzekering!

Ik had een verzekering afgesloten bij PMA.
    Basis a 91,- aanvullend verzekerd voor 17,37 en tand voor 9,81.
    Totaal 118,18.
    Krijg ik vandaag de polis binnen staat er ineens een totaal van 127,85!!

Ik bellen, schijnt het normaal te zijn bij PMA dat ze je polis verhogen en dat ze je aan het einde van het jaar een bonus uitkeren.
    Heb dat mens vertelt dat ze de bonus in der kont mag steken en dat ik alles wil annuleren!

Ik haat het als je zo misleidt word!!

Kan ik weer fijn overnieuw gaan vergelijken en uitzoeken.
    Zit ik net op te wachten met nog 6 dagen te gaan dit jaar. Bah!

6. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Ja de vervanger vind het niet erg genoeg.. Wij hebben van die sympathieke dokters hier in de buurt.. Spuug ook niet veel maar blijf wel van alle geuren misselijk..

Heb je CZ al geprobeerd die waren las ik ook redelijk goedkoop? Ik zit bij VGZ collectief betaal volgend jaar 110 euro met aanvullend beter pakket. Zonder tandarts. De kosten die ik betaal voor een tandartsverzekering wegen bij mij niet op tegen de kosten die ik moet betalen bij de tandarts zelf.
    Zou je kunnen overwegen?

7. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Dank je voor de tip.
    Had nog niet bij hun gekeken.

Had net wel even snel bij Univé en fbto gekeken maar verder nog niet.
    Moet nu eerst strijken. Ook bah! Haha

8. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Ik heb toevallig vandaag geveld met cz. Heb al jaren mn verzekering daar lopen. Ze adviseren je dan een basis verzkering met aanvullend gezinspakket. Maar dan ben je wel 146 euro kwijt. Word wel alles vergoed. Je kraamzorg, als je zonder medische reden in het ziekenhuis wil bevallen word t ook vergoed en je krijgt ook extra echo's vergoed. Maar goed.
    Daar hebben wij nog niks aan, dus hou m zelf gewoon nog op jongeren en mocht ik zwanger worden volgend jaar mag ik m bij uitzonderin veranderen maar dan wel alleen naar gezinspakket.

Meiden wat zouden jullie doen..
    zondag is mn nod, nou is t natuurlijk kerst morgen
    . Maar zit zelf te twijfelen of ik een wijntje zou nemen ja of nee. Hoe denken jullie erover?

9. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Lekker een wijntje nemen Pricil.
    Een glaasje of 2 kan echt geen kwaad.
    Lekker genieten :)

10. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Zou gewoon lekker genieten Pricil;)

Dat gezinspakket is niet altijd nodig volgens mij. Bij mij worden dit soort dingen ook gewoon vergoed.
    Ik zou gewoon dan basis doen en geen jongerenpakket. Aanvullend pakket kun je ieder moment erbij zetten heb ik wel eens begrepen.

Mijn zusje is nu ook zwanger (10 weken) en zij is volgens mij naar Delta Lloyd gegaan via independer en zou 105 gaan betalen.

11. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Okee 😊! Dan geniet ik er nog lekker van! Best stom dat we ons er druk om maken terwijl als t zo zou zijn t kindje nog helemaal niks van je meekrijgt

Jaa bij het jongeren pakket worden ook dingen vergoed, alleen minder!
    Ik zou alleen mn termijn echo en mn 20 weken echo vergoed krijgen. Kraamzorg moet ik een eigen bijdrage betalen iets van 180 euro ofzo. En als ik in het ziekenhuis wil bevallen zonder medische reden moet ik het zelf betalen.

12. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Ik heb trouwens altijd al jongeren pakket! Zit van alles bij wat ik wel heel handig vind!
    Kosten voor bril enzo, tandartsverzekering zit er gelijk in.

13. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

CZ vind ik inderdaad wel erg duur.

Delta Lloyd klinkt erg goed.
    Die vergoeden eigenlijk praktisch alles.
    Dan kom ik uit op 122,09
    Heb geen tandarts erbij omdat ik eigenlijk nooit wat heb. Ik ga 1 keer per jaar voor controle en dan verwijderen ze wat tandsteen. Die rekening staat niet in verhouding met de kosten van de maandpremie.

14. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Even tussendoor :p
    10 weken foto :)

15. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Als je die toch niet neemt zou ik ook eens kijken bij VGZ
    Ben je bij de ING bank? Dan van je onder het collectief

16. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Beeb heb ook nog ff zitten kijken.. Via united consumers ben je voor vgz met aanvullend beter pakket en zorg ruime keuze 111.99 kwijt..

groeit goed Beeb;)

17. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ja ik ben bij ING.
    Ga het op mijn lijstje zetten haha.
    Wat een gedoe nog zo ppff.

Ja groeit zeker goed.
    Kan toch al zien dat het niet alleen maar een darmenbuikje is :)
    Baarmoeder komt toch echt al boven het schaambot uit.

18. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hè Anoniempje, wat klote voor je.
    En Deborah balen van je migraine, hoop voor je dat je tweede trimester een stuk beter zal gaan.
    Tika ook nog altijd misselijk, is niet leuk, duurt lang bij je zeg!

Verzekeringen, ik zit bij zilveren kruis met 2 sterren en krijg veel vergoed, echt een goede betrouwbare verzekering. Vriendin van mij die zanger is zei dat OHRA ook goed is.

Priscilla, lastig, maar zou maar een wijntje nemen maar het niet te gek maken.

Mooi buikje Beeb.

Hier nog altijd als een hond aan het blaffen. Moest onder de douche zo erg hoesten dat ik gewoon overgaf ervan. Irritant! Nu een soort slijmoplossend gehaald bij de apotheek, dus hopelijk helpt dat.

Fijne kerst allemaal!

19. Anoniempje87

Anoniempje87 Actief lid

25 jul 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meiden,

Hier ook zilveren kruis..

Mooi buikje Beeb!

Mammadoe, hoop dat je je met kerst wat beter voelt!

Hier nog geen ongi. Ook niks wat erop lijkt dat het in aantocht is. Veel witte afscheiding.. Nouja het zal wel. Eet en drink gewoon wat ik wil met kerst en wacht wel tot het doorbreekt. Hele lange cyclus deze maand..
    Snap er echt niks van.

Fijne dagen iedereen!

20. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Jaa lastig hè mammadoe!
    Als ik nu al kon testen had ik t gedaan, maar is nog te vroeg. Dus nog even geduld.

Deel Deze Pagina