Bedankt allemaal Yankee, fijn dat je een leuke dag hebt gehad! 400 man is een fikse bruiloft. Mammadoe, je kan ze hier bestellen: Wrl gezellig zo'n grote familie! Liesje, leuk ook van jouw vader! Ben benieuwd of het ook echt een meisje is dan haha. Ja heerlijk weer iets aan trekken zonder erbij na te denken! Straks lekker een jurkje aan haha. Vanavond oma vertellen
Wat een leuke cake zag en wat leuk dat je vader het al wist onbewust. zooo 400 mensen op een bruiloft. Mensen wij hadden er al boven de.honderd en dat vond ik al veel haha. gister heerlijk bij familie geweest. Vandaag schoon familie. Gister nog wel ff zo momentje gehad. He nu zouden we het ook verteld hebben. Maar nu kon ik aan de wijn. Gekke tegenstelling. Mijn ovulatie zit er aan te komen. Testen lopen goed op en temp is mooi stabiel. verrassend snel en netjes na mijn miskraam. vanavond mijn nieuw gekochte kerst lingerie aan om dat.nestje te vullen. vorig jaar bedacht dat we met kerst zouden starten met onze wens.maar waren van de zonder al begonnen zou wel.mooi kadotje zijn als het dan nu weer raak mag.zijn.. gezellig maken deze dagen en weer afwachten. fijne 2e kerst dag dames
Ziet er al goed uit je testen Liva. Wel erg fijn dat het al zo stabiel is. Snap dat het een dubbel moment is geweest gisteren. Hopelijk hebben jullie snel in het nieuwe jaar goed nieuws.
Hey ladies, klinkt gezellig bij iedereen... Ik heb gister gewerkt en vsn e keuken opnmn werk gauw in me eigen keuken en zus en zwsger gezellig komen eten... Krampen zijn weg maar het bloeden is wel nog veel..Wel iets minder dan eergisteren, ikbga er msar van uit dat het een ongesteldheid is.. Ennik dus nu een cyclus van 16 dagen heb gehad... Ht zal wel ik ga ooknniet tempen en testen komende maand.. Laat er eerst maar is ff een normaal cyclus voorbij komen... Ik wilmme er nniet druk om maken en ga t een beetje los laten.. Beetje focussen op andere dingen,vakanties, huis,nfamilie.. Vind t wel goed zo.... Kan er niks anders van maken....Het ding is dat als je er samen voor kiest om voor een kindje te gaan, je natuurlijk hoopt op soepel, snel zonder teveel gedoe... Dat is dus niet voor ons weg gelegd tot nu toe... Kga dus gewoon door met leven en t komt wsnneer t komt.. We zijn nog jong en hebbenn alle tijd.... Mn lichaam is gewoon bezig met alles op orde krijgen denk ik maar, kga het niet forceren maar gewoon even goed voor mezelf zorgen... Als t over een half jaar nog zo gek is gaan we wel verder kijken.... Allemaal makkelijker typen dan doen natuurlijk maar denk wel dat dit de beste instelling is... Vanavond gourmetten bij de schoonfamilie 2015 wordt ons jaar
Inderdaad makkelijk gezellig Tessebes maar kan me hoed voorstellen dat het helemaal niet zo makkelijk is. Hopelijk heeft je lichaam het snel op orde. Eet smakelijk vanavond
@liva, ja zal zeker dubbel geweest zijn wel fijn dat je lijf alles snel weer oppakt en je eitje eraan zit te komen. @Tessebes, ja idd makkelijker gezegd dat gedaan maar wel goed van je dat je iig zo een instelling nastreeft. En wie weet word je in ene verrast! Ik ben werkelijk compleet gesloopt van eerste kerstdag hier in huis. Lig hier nu naast slapende vriend en dochter, maar kon zelf de slaap niet vatten door dat irritante hoesten en vastzittende slijm. Mijn neus zit inmiddels ook lekker vol.... Straks naar mijn schoonfamilie. Gelukkig kan ik daar een btje achterover zitten. O ja, denk dat mijn dochter waterpokken aan het ontwikkelen is, ze zit onder de uitslag, maar het is nog klein. Na ja, liever dat ze het gehad heeft en in de vakantie komt me wel goed uit eggenlijk hihi.
Hola!! Tessebess, wat een goede instelling en idd hopelijk 2015 ons jaar! Hier nog moe en aan t bijkomen vd wedding. Wilden al een tijdje weg en ergens bijkomen in de zon. Omdat we over een maand een jaar getrouwd zijn hebben we besloten dan te gaan! Dus ik vlieg 26 januari naar Thailand!!! Heb er zoo zin in! Het is daar dan heerlijk warm!! Dus iets om naar uit te kijken. Volgende week weekendje antwerpen. Is er hier iemand naar Thailand geweest (tips zijn welkom) we gaan overigens naar Phuket. Hier dag 20. Ovulatie is denk ik al geweest maar wanneer precies weet ik echt niet. Ik zie t wel. Anders oefenen in Thailand
Oh en mammadoe! Leuk zo groot gezin! Hebben wij ook (we zijn excl ouders met z'n zessen. Drie jongens, drie meisjes) allemaal getrouwd behalve jongste broertje. En m'n ouders hebben al 8 kleinkids en eentje is onw! Wij zijn allemaal heel close en vind het heerlijk een grote familie!
Hee meiden! Hoop dat iedereen vandaag ook een leuke dag gehad heeft! Ik heb twee heerlijke dagen gehad en uiteraard veel te veel gegeten! Nog steeds niet ongesteld of tekenen dat het eraan komt. Met vlagen giga misselijk, pijnin mijn borsten.. Morgen toch maar weer een test kopen. Weet niet wanneer we die gaan doen want morgen hebben we een logee. Ach, zie wel, geloof er niet in maar vind het gewoon gek! Tessebes, knap dat je er zo naar kan kijken. Je kan ook niet anders, blijft zwaar kut!
Ja ik ben toen ik zwanger was van M. naar Thailand gegaan. Geboekt via bezoekthailand.nl en zelf een hele rondreis samengesteld. Ga je alleen naar naar Phuket of wil je eilandhoppen? Wat ik je echt kan aanraden ik het kleine eilandje Kho PhiPhi, echt het hoogtepunt. En als je van je geld af wil moet je naar het het Otrigger PhiPhi Islamd resort http://www.youtube.com/watch?v=UopzhJCRzJM. Wij kregen zelfs een upgrade naar een villa gratis, dat was echt ongekend! Wat ook heel leuk is, in de buurt van Bangkok: the floating hotel. Heel primitief een hotelkamer op het water in de rimboe naast een oud volkje. Geen warm water en apen horen in de bergen, olifanten die naast je ontbijt aan het baden zijn, en ook echt goedkoop, maar een geweldige ervaring! En vooral gaan snorkelen/duiken, echt gaaf! Hoelang ga je trouwens? Ons gezin is overigens erg verschillend, en dat zorgt soms voor wat spanningen. Wij zouden het juiste leuk vinden om vaak samen te zijn en gezellig en alles, maar mijn twee zussen zijn altijd half gefrustreerd en overspannen en mijn ouders doen ook niet super leuk met onze dochter. Ze zijn alleen leuk met 1 kleinkind, ook alleen op haar wordt opgepast en gelogeerd. Mijn dochter kent ze zo slecht dat ze eigenlijk hun links laat liggen. En volgens mijn ouders is dat dan onze schuld Ik ben echt compleet gesloopt door kerst joh! Kerst en zwanger zijn is een pittige combi! Schoonmoeders dacht dat we morgen vast ook wel weer komen omdat er dan ook nog familie bij haar komt, nou mooi niet, ik heb morgen een pyamadag!
Hey ladies, k heb nog een beteje nagedacht... En een en ander gelezen.... K denkd dt t best zou kunnen dat ik een vroege miskraam heb?,,, zal t nooit zeker weten maar wten jullie nog toen ik vorige x 'ongesteld' was.. Dat ik toen zei dat het ik het zo weinig vond.. Het was toen ook vooral veel bruin en slijm... Het heft toen ongeveer 4 en hslve dag geduurd.. Miss wss dst eigenlijk een innesteling bloeding.¿...vannochtend zei ik nog dat het minder leek maar het is nog even veel... Met af en toe dikke stolsels... Tja t hoeft natuurlijk niet zo te zijn maar t ging wel even door me hoofd... Naja, niet dat het iets aan de zaak verranderd..
Mammadoe, wat leuk! Ja we willen echt geen rondreis want dan wordt er bepaald wanneer je wat moet doen en daar houden wij niet van. We willen vooral relaxen. Wat super van je upgrade. Wij verblijven in het 5 sterren raddisun blu plaza op een jr suite met prive zwembad dus heb er zoveel zin in! Maar idd we overnachten daar elke nacht (11 nachten) maar willen overdag elke dag wat doen. Ko phi phi was het eerste wat we wilden doen idd ! En een olifanten tour lijkt me ook gaaf. Wat leuk dat je zo positief bent.. Ben wel vaker in Azië geweest maar dus nooit in Thailand. Maar goed dat is nog lang niet.. Tessebess, zou Maybe wel kunnen maar ik zou het niet weten joh! Maar zo vreemd je hele cyclus. Ben je nog wel van plan naar de Ha te stappen? Dames ben blij dat jullie een fijne kerst hebben gehad!
Zo toch ook wel weer lekker kerst drukte voorbij lekker mn bed in. Toch gek iedereen was goed aan de borrel aangeschoten behalve ik haha. Iedereen heeft het over onze baby iedereen is heel blij en vooral dat het natuurlijk is na al die elende van het ziek zijn van vriend. Heerlijk een weekje vrij shoppen voor ons en rond neuzen voor de kleine.
meiden mijn dienst zit er bijna op.. Ben helemaal kapot super veel escalaties gehad dalijk lekker slapen en uitkijken naar vakantie .. kom na mijn tukkie even verder reageren
Sjonge, verhaal getikt en nu is alles weg. Maar over Thailand, klinkt lekker! Alleen zou ik echt niet op de rug van een olifant gaan zitten!! Gaat heel veel dierenleed mee gemoeid: Stap van de olifant af! Wie weet ben je dan ook wel net zwanger, was ik ook daar. Ik trok kotsend door Thailand hahaha. @Liesje haha dan voel je je wel heel nuchter he! Ja super dat het gewoon zonder hulp van ingevroren zaad of wat dan ook gelukt is! @Mariahh, lekker slapen en bijkomen.
Yankee, wat een heerlijk vooruitzicht! Alvast een hele fijne vakantie!! Anoniempje, hopelijk heb je snel wat duidelijkheid. Duim voor een positieve test! Tessebes, ik zou het niet weten meid. Het veranderd inderdaad niks maar het zou fijn zijn als je het zeker zou weten. Liesje, geniet van het weekend!! Lekker rondsnuffelen, heerlijk! Mariahh, lekker uitrusten in de vakantie. Gisteren voor het eten oma vertelt. Ze was ontzettend blij en totaal verrast. De tranen stonden in der ogen haha. Echt heel erg leuk! Mijn vader met zijn voorgevoel... Er lag ook nog een slabbetje onder de kerstboom haha. Oja, we hebben de naam veranderd van de kleine. Het is nu Kruumel
@Tessebes, wat jij denkt is misschien wel aannemelijk. Zeker gezien het feit dat je vorige menstruatie zo enorm licht was en deze nu zo zwaar. Geen buikpijn erbij? Je had geen testjes gedaan of wel? @Beeb, lief van je oma. Is ze al overgrootoma?