Goh thailand wat vervelend Ben erg jaloers haha. Vandaag een leker niksdag. Gisteren bij schoonouders gegeten. Onze hond mee. Normaal gaat dat prima! Schoonzus had hun hond ook mee.. pff die 2 konden echt niet samen. Wat een drama.. Onze hond de hele tijd blaffen en piepen. Hij is erg speels/enthousiast en jong. We zaten daar niet echt relaxed, iedereen vooral schoonmoeder gaat zich er dan mee bemoeien en weet natuurlijk alles beter. Want ja tegen hem schreeuwen helpt Morgen blijft hij dus thuis. Hebben we daar weer een verjaardag.. Onderstaande cadeautjes gekregen en prenatal bon van 75!! Shoppen dus haha. En nog wat dingen maar die voor de baby wilde ik ff delen.
Tessebes, het is mogelijk.. Het veranderd inderdaad niks maar het maakt het wel wat begrijpelijker.. Beeb, agos, wat lief van je oma! En leuk een slabbetje hihi Tika, hahaa die romper! Geweldig! En die bon is ook niet mis! Hier nog steeds geen ongi. Heb maar weer testen gehaald. Moet ik persee in de ochtend testen? Aangezien ik overtijd ben?
Ik denk het niet hoor Anoniempje! Je bent al een aardig poosje overtijd dus t hcg in je urine zou flink gestegen moeten zijn als je zwanger bent!
Oww Tika herkenbaar! Mijn schoonmoeder heeft totaal geen verstsnd vsn dieren en weet oook niet hoe ze emt de mijne om moet gaan.. Vandaag dag 5 en bloeden wordt nog niet minder, heb ongeveer om de 2 uur een volle tampon. Nog steeds helder tot donker rood bloed... Kan me niet herinneren wanneer ik voor t laatst zo heftig ongesteldben geweest... Ik heb buik krampen maar die komen in vlagen.. Ze zijjn nieet heel heftig maar wel vervelend... Vergeleken met vorige keer was ddat helemaal niks! Verder voel ik me prima... Maar denk eigenlijk wel dat het geen normale ongesteldheid is? Sneeuwt het bij jullie ook zo? Hoewel ik een hekel heb aan kou en sneeuw Ik vind t eigenlijk wel een heerlijk hangweekend zo na die drukke dagen.. Wij zijn aan ht sparen om samen op vskantie te gaan, naar t land waar ik ben opgegroeid.. En t komt steeds dichter bij!.. Leuk.. bben er al 5 jaar niet geweest en man nog nooit dus wil het zo graag aan hem laten zien...
Hier geen sneeuw te bekennen, eerlijk gezegd wel jammer. Wel heel erg koud brrr Anoniempje je hebt ook een beetje een wisselende cyclus als ik zo je onderschrift lees. Hoe lang ben jij nu gestopt met de pil en had jij ook niet andere medicatie? Tessebes anders moet je toch de huisarts of evt. gynaecoloog inschakelen als je vermoed dat het niet een gewone menstruatie is. Ik weet dat je het een beetje los wil laten maar de hele tijd die onzekerheid lijkt mij niet zo fijn?
Tika, wat een leuke cadeau's! Lekker verwend dus Jammer van het gedoe met de honden. Herken het wel een beetje. Iedereen wilt zich er mee bemoeien en dan snapt de hond het helemaal niet meer. Anoniempje, zou gewoon vanavond testen als je wilt. Als je nu naar de wc gaat en dan 2 uur even niks drinkt dan kan je gewoon testen. Spannend! Tessebes, dat is nog wel heftig ongesteld zeg. Het zou best kunnen dat er iets heeft gezeten. Helaas zul je het nooit weten maar de kans is er zeker wel. Hopelijk voel je je snel wat beter. Hier ook wel flink wat sneeuw. Is pas halverwege de middag blijven liggen. Ik haat sneeuw! Alleen maar ellende krijg je ervan. De enige keer wanneer ik het leuk vindt is als er echt mooie sneeuw ligt en het zonnetje schijnt. Dan kan ik uren met de hond door het bos struinen. Heerlijk! Wij hebben onder de boom een slabbetje gehad van Nijntje van mijn ouders. Zo sterk was dus het voorgevoel van mijn vader!! En net van schoonmoeder en vriend een bon van 300,- om zelf vrij te besteden en een mutsje en slofjes. Zo lief!! Ga ook met de aanstaande oma's naar de 9 maanden beurs in februari Zin in!
Zoooo wat wordn jullie verwend zeg! Hier hebben we op 1 schattig babypakje na niet gekregen hoor. Van mijn ouders ook niets gehad. Eerste x wel, maar vrees dat de tweede minder interessant is voor sommige mensen. Maar daar had ik eigenlijk al rekening mee gehouden. Anoniempje, en? Nog een testje durven wagen? Ja Tessebes,als je zo heftig bloed zou het toch wel heel goed zo kunnen zijn. Na een miskraam zeggen ze dat je vruchtbaarder bent, dus wie weet wordt komende ronde wel jouw ronde.....! @Tika, oei dan word je wel pissig denk ik als ze tegen je hond staat te schreeuwen, beetje vreemd. Mijn schoonmoeder is ook weer kinderachtig bezig. Mijn vriend zijn broer had gevraagd of hij en zijn gezin hier oud en nieuw mogen vieren. Toen kwam smoeder ertussen dat we het bij haar zouden kunnen vieren. Vonden wij prima, maar mijn zwager heeft hier geen zin in, die wil het gewoon zoals afgesproken bij ons vieren. Smoeder boos, want ze kan dan niet drinken zegt ze, dus ze wil nu niet meer komen. Nou ik durf je te wedden dat ze er gewoon weer bijzit oudjaarsavond, die laat geen enkel moment voorbij gaan. Tuurlijk is ze welkom, maar wel jammer dat we nooit eens met die broer en zijn gezin alleen samen kunnen zijn, ze komt dan ook altijd gelijk aanzetten en ze praat aan 1 stuk door en is soms echt irritant aanwezen, praat gewoon door je heen, loopt alles te ontkrachten als je wat zegt (lees, vitaminepillen voor zwangeren zijn onzin, want ik heb ze ook nooit geslikt, een wijntje drinken tijdens je zwangerschap mag gewoon hoor etc etc). Dus van mij mag ze best eens een keertje thuisblijven hihi
Jaa schoonmoeders.. t is een lief mens maar af en toe.. Zei heeft alleen zoons en vind dat stiekem wel jammer fus probeer haar toch wel bij wat dingen te betrekken vind toch wel zielig ze bedoelt het heel lief maar soms zo opdringerig net als dat ze denkt dat ik fulltime blijf werken en zei meerdere dagen op kan passen ze mag 1 dag oppassen en mijn moeder 1 dag.
Dat is zonde Mammadoe. Zo is het inderdaad niet echt leuk. Het is hier door de jaren heen ook niet altijd geweldig geweest maar dat kwam meet van geroddel van jaloerse mensen. Jammer, maar gelukkig heeft ze wel de tijd genomen mij echt te leren kennen. Het gaat nu al een tijd gewoon heel goed en daar ben ik heel blij mee.
Hoi meiden, iedereen leuke dagen gehad? Ik heb last gehad van napijnen ivm operatie. En heb wel wat bijgelezen maar niet alles, sorry. Lekker nog een weekend bijkomen na de kerst! Hier ook geen sneeuw te bekennen. En ik vind het juist zo heerlijk. Vooral met een zonnetje erbij, lekker wandelen met de honden. De weg op moeten is dan niet leuk natuurlijk.
Hè Vanesje wat vervelend dat je nog zo'n last heb zeg! Ben je al wel weer een btje mobiel? Ik ben blij dat er vandaag niets ligt want ik moet voor mijn werk zo'n 5 uur autorijden vandaag. Fijne zondag allemaal!
Ff snel een berichtje want we hebben een logee. Nog een keer negatief getest. Wacht rustig af tot ik ongesteld word.
Jeetje Anoniempje Wel ineens een veel langere cyclus dan. Trouwens wel vreemd aangezien je eisprong al 20 dagen geleden was Vanesje, napijn is niet fijn. Hopelijk is dat snel over! Mammadoe, sterkte vandaag! Hopelijk niet al te veel gedoe op de weg. Rij voorzichtig! Hier eindelijk een nieuwe zorgverzekering gevonden. Het word VGZ. Krijg daar ook korting via de ING. Maand premie word rond de 124,- en dan heb ik het beste pakket voor kraamzorg enzo. Kraamzorg net ook al aangevraagd! Best goed bezig al zeg ik het zelf haha.
Dacht dat ik het goed had geregeld de zorgverzekering maar ga nu toch twijfelen of ik ook het hoogste pakket zal nemen van de VGZ. Want kraamzorg bij het VGZ beter pakket krijg ik tot 125 euro van de eigen bijdrage vergoed. Dan betaal je dus nog 4.15 euro voor 10 dagen. Is het dan 6 uur kraamzorg? Dan kom ik op 249 euro. Dan gaat die 125 euro er toch nog af? Dan betaal ik uiteindelijk nog 124 euro? Als ik het hogere pakket neem ga ik ongeveer 9 euro per maand meer betalen dan wat ik nu doe. Dan zou dat als mijn berekening klopt voordeliger zijn toch? (108 euro op jaarbasis)
Jammer anoniempje! Vanesje vervelend die napijnen! Hoop dat je desondanks goed hersteld? Werk ze mammadoe en succes op de weg!
Beter: Vergoeding eigen bijdrage kraamzorg max. 125,- Nazorg max. 6 uur verdeeld over 2 dagen Volledige vergoeding bij bevalling in ziekenhuis zonder medische noodzaak Best: Volledige vergoeding eigen bijdrage kraamzorg Nazorg max. 12 uur verdeeld over 4 dagen Volledige vergoeding bij bevalling in ziekenhuis zonder medische noodzaak Je berekening klopt volgens mij wel ja.
Net op Facebook gezet datum zwanger ben het was al uitgelekt steeds meet feliciteerde ons fijn klein dorp en mensen die hun mond niet houden. Veel leuke reacties en sms'jes of het echt was oefen grapje haha
Jammer dat mensen hun mond niet kunnen houden Liesje. Dan ben je gedwongen om het te zeggen. Wel weer erg leuk dat je zulke reacties krijgt haha.
Wat is het toch jammer dat mensen niet even hun mond kunnen houden. Geniet iig van de leuke reacties! Dat voelt goed toch?