Eerste ronde...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beeb87, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ja daarom nu weet iedereen het dus kan ik lekker gaat genieten met m'n bolle buik:)

2. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    meiden even snel een update vanaf hier .. Gister bij de spoedpost gezeten met dochter. 2e kerstdag koorts ( 40.3 ) .. Gister ook en helaas gister een koortsstuip gehad dacht echt even dat ik haar kwijt was.. helemaal gecheckt en gister nog geen reden gevonden voor de koorts.. advies uitzieken en bij twijfel bellen.. Vandaag wederom koorts en ruikt erg uit haar mondje dus koorts komt ws van haar keel..
    Ze drinkt normaal al slecht en nu dus helemaal sinds vrijdag amper gedronken en bijna niks gegeten.. sinds vrijdag dus ook al geen ontlasting en heel weinig geplast. . Vandaag nog maar 100 Cc vocht naar binnen gekregen :(
    vanmiddag even een opleving en wat gespeeld maar dat was al snel weer over. . ligt nu vanaf 15:15 alweer te slapen af en toe wat gehuil en ze is weer weg ( komt nog wel wat traantjes maar heel weinig )
    kijk het nu vanavond even aan of ik haar nog wakker krijg / actief anders zo maar weer bellen :(
    hopelijk knapt ze uit zichzelf op en gaat ze zo weer drinken anders ben ik bang voor uitdroging :( ors staat al klaar nu nog naar binnen krijgen
    sorry voor mijn ego bericht maar zit er even doorheen :(

3. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Ahh wat vervelend Mariah!
    Hoop dat ze snel opknapt!!
    Helemaal niks als je kleintje ziek is, zou je t zo van dr over willen nemen..
    heel veel beterschap!!

4. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Jeetje Mariahh :(
    Is ze nog niet uitgedroogd?

Laat je niet afschepen door de hap hoor!

5. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Wat vervelend allemaal mariah!
    Hoop dat ze snel opknapt. En ik zou ook nog een keer de de hapo bellen omdat ze zo slecht drinkt, weinig plast en koorts heeft.
    Klinkt wel als uitdroging.
    Heb je waterijsjes in huis, misschien vind ze dat lekker voor haar keeltje?
    Sterkte ermee!

6. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Mariahh, hoe is het met je dochter?

7. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    gister wel weer wat gedronken maar nog steeds koorts gaan nu even naar de ha hou jullie op de hoogte!

8. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Sterkte!
    Hopelijk neemt de ha je serieus.

9. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mariah, das niet best!! Ik hoop dat ze zich snel beter voelt!
    Heel veel beterschap!

10. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ohh wat vervelend. Je kan dan zo ongerust zijn he..idd water ijsjes, fruithapjes met extra water, yoghurt. Alle kleine beetje werken. Met een thee lepeltje water geven. Dat advies kreeg ik toen.
    heel veel sterkte!! En Beterschap.

Hier us de eisprong overduidelijk geweest. Ovulatietest Positief gehad en vanmorge mijn temp omhoog.
    nu dus wachten. Want natuurlijk gezellig gehad

succes dames enne zijn er nog mooie buik fotootjes? ? .

11. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Wat vervelend van je dochter. Hoop dat het alweer beter gaat, hoe was het bij de ha? En id laat je niet afschepen, ze heeft al best een tijdje weinig binnen gehad.

12. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Spannend Liva!
    Duim voor je!

Als ik morgen tijd heb dan komt er een buikfoto :)
    Ben dan 11 weken.

13. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    liva spannend hoor!
    gaat echt hard beeb 11 weken alweer! ben idd benieuwd naar de buik!
    Hier ongi bijna over.. volgende week alweer ovulatie week ;)
    vanesje Hoe gaat je herstel?
    millie Hoe gaat het met jou? al v de schrik bekomen?

Hier spuitje mee gekregen om ors te kunnen geven gezien ze dit weigert.. Helaas ( of gelukkig ) geen reden gevonden voor de koorts keel ziet er normaal uit en stank uit haar mondje komt waarschijnlijk Door te weinig vocht oortjes wat rood maar niet duidelijk ontstoken en longen klonken schoon. . ze is nog niet uitgedroogd maar koorts moet nu met 2 dagen over zijn.. Wanneer ze nog suffer word gelijk bellen ze mag ook geen stuip meer krijgen dus bij stuip gelijk 112 bellen ..
    nu saampjes op de bank hopelijk knapt ze snel op en hoef ik niet meer te bellen

14. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ja het gaat echt vreselijk hard!
    Ik weet het al 7 weken haha.

Hopelijk knapt je kleine meid snel op.
    Altijd zo sneu als ze ziek zijn.
    Word ook weer spannend voor jou dus volgende week :)

15. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

We hebben zojuist een box gekocht :D
    We gaan hem vanavond ophalen.

16. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Hier mijn 2de kerstdag buik:)

17. Milie

Milie Actief lid

3 jul 2014
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai meiden, ik lees nog braaf mee hoor. Heb de laatste tijd alleen niet de puf om te schrijven :D...

Mariahh wat vervelend dat je dochter zo ziek is! Lijkt me best schrikken! Hoop dat ze snel wat opknapt en weer goed gaat drinken.

Yankee, veel plezier in Thailand! Gaaf hoor!

En loopt de spanning hier al op voor de dames op het wachtbankje?

Anoniempje, hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Tessebess, is het bloeden nu helemaal gestopt?

Liesje jij begint al een mooi buikje te krijgen! Ben benieuwd wanneer die van mij begint te showen... En of het ook sneller zal gaan met een meerling!

Ben ook benieuwd naar jouw buik Beeb! Gaat het nog steeds zo hard met groeien? Wat grappig trouwens dat je vader zo oplettend is! Zou je idd niet snel van een vader verwachten :).

Oh en Mammadoe, jij had die leuke foto met je dochtertje als aankondiging op Facebook toch? Super cute! En idd een mooie meid!

Tika wat leuk die cadeautjes! Hier ook al aardig wat knuffels gekregen. Onder de kerstboom lagen ook 2 pakjes voor "kruimel 1 en 2" van m'n schoonzus. Wel lief.

Het nieuws hier is inmiddels verwerkt ;). Heb nog steeds momenten waarop ik even niet weet hoe we het allemaal voor elkaar gaan boksen, maar voel me momenteel vooral heel trots (en moe en misselijk haha). Kan niet wachten tot woensdag, dan hebben we de echo bij de gyn. Zo'n zin om ze weer te zien en te weten of het allemaal goed gaat. Het eerste wat mijn vader zei toen ik het vertelde, was dat mijn moeder ook eens 2 kloppende hartjes had bij een eerste echo, maar dat bij de volgende echo er nog maar één over was. Heb daardoor een paar hele fijne nachten gehad, not... Tactisch zijn blijkt weer eens erg lastig te zijn voor de beste man...
    Ach ik probeer er maar niet aan te denken en me te richten op de bijzondere toekomst :).

18. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Wat lief van je schoonzus milie.
    Mannen en hun tact ook, zal vast allemaal goed zijn bij de echo!

Mooi buikje hoor liesje groeit hard!

Vandaag naar de ikea geweest, even vergeten dat het vakantie was.. Alles gauw gepakt wat we wilden hebben en weer weg.
    Had gelezen dat de babymatrasjes van de ikea goed waren en niet zo duur dus die hebben we nu aangeschaft!

Vannacht kon ik niet slapen en in mijn hoofd de hele babykamer al ingericht en geschilderd. Helaas moet alles nog gedaan worden. Maar ben er zo goed als uit hoe het gaat worden.

Mijn buikje groeit nu lekker alleen vind ik dat je het slecht ziet op de foto. Groeit iig mooi naar voren. Krijg de foto niet recht..

19. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Leuk die foto's meiden!

Ik begin nu echt te merken dat er een zwangerschapsbuikje begint te komen aan de onderkant van mijn buik.
    Voor de rest nog steeds opgeblazen haha.
    Eigenlijk geen idee of het nog gegroeid is.
    Zal is kijken of ik morgen nog tijd heb om een foto te maken en om er 2 naast elkaar te zetten.
    Ben eigenlijk ook wel benieuwd haha.

Millie, super lief 2 pakketjes onder de boom!
    Je zal vast een goede echo hebben :)

Tika, jouw buikje begint ook wel mooi te komen hoor!

20. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Hier weer ongesteld geworden, helaas.

Deel Deze Pagina